ماشین کودک بی بی ماک طرح آلفا رومئو سیسمونی سعید | jacblog

هرچند به سلیقه شما و معیارهای موردنظر شما بستگی دارد، اما جدا از بحث متفاوت بودن کلاس خودروها و هزینه مد نظر شما، جولیتا از کیفیت،امکانات ، فضا و تکنولوژی بالاتری نسبت به جی تی برخوردار است و من شخصا برای خانواده کوچک جولیتا را انتخاب خواهم کرد. جولیتا یک خودروی هاچبک با قدرت 170 اسب بخار در سگمنت c و مناسب برای مصرف شهری است برای خانواده های کم جمعیت یا جوانان،موتور این خودرو بنزینی با حجم 1400 سی سی و قدرت 170 اسب بخار است که در نمونه های 2015 کمی تغییرات مثبت در چهره خود دیده. حس نشستن توی یه ماشین اسپرت با شتاب خوبش و شیفترهای تعویض دنده پشت فرمان به راننده القا میکنه. بعضی وقتا دکمه ها کنترل ضبط به خاطر امواج زیاد رادیویی از کار میوفته که این ایراد رو نمایندگی برطرف میکنه. بعد از اینکه ماشین چندهزار کیلومتر کنه، موتور ماشین هنگام شتاب گیری ریب میزنه که از قرار معلوم اکثراً این ایراد رو ثیدا میکنن که توی سرویس 10هزار کیلومتر قراره به نمایندگی نشون بدیم. کمی توی دست اندازها ماشین خشک هست که اون هم بخاطر اسپرت بودنشه.

الفارومیو جولیتا

بعد از آن نیز در سال 1920 نام رومئو به آلفا اضافه شد و نام شرکت به آلفارومئو تغییر پیدا کرد. دفتر مرکزی این شرکت هم اکنون در شهر تورین ایتالیا قرار دارد. با گذر زمان، آلومینیوم و آلیاژ آن بیش از پیش هم برای اجزای مکانیکی و هم برای اجزای ساختاری و هم بدنه بکار گرفته شدند.

مانیتور اندرویدی آلفا رومئو :

حتی در نبود آلفارومئو میتو صفر، هنوز هم خودروهای واردشده بین طرفداران دست‌به‌دست می‌شود. هنوز هم آلفارومئو طرفدارن پروپاقرصی در ایران دارد که دردسرهای گفته‌شده را برای خرید آلفارومئو میتو به جان می‌خرند. اولین خودرویی که تولید خود این شرکت به حساب می آید آلفارومئو ۲۰/۳۰ اچ‌ پی می باشد. بعد از مدتی و توسط نیکولا رومئو محصولات تولیدی دیگری اعم از انواع مختلف موتور هواپیما و کمپرسور، لوکوموتیو و واگن های قطار و در نهایت ژنراتور از این شرکت خارج شد. در رقابت میان دسته های تولیدی فعال این شرکت، دسته موتورهای اسپرت آلفا رومئو توانسته موفقیت را از آن خود کند.

http://applemobilemag.ir

آلفارومئو جولیتا از جمله خودروهای کوچک و لوکس بازار است که مشتریان منحصر به فردی دارد. ایمنی بالا، فرمان پذیری قابل قبول و شتاب‌گیری فوق‌العاده از جمله مزایای این خودرو هستند. در سوی مقابل پیشرانه آلفارومئو جولیتا نسبت به کیفیت بنزین مورد استفاده به شدت حساس است و پیچیدگی فنی آن نیز اجرای تعمیرات دوره‌ای را دشوار می‌کند. آلفارومئو جولیتا یک خودرو دونفره است و برای مصارف خانوادگی چندان مناسب نیست. از سوی دیگر قیمت گزاف آن نیز موجب خواهد شد تا متقاضیان خرید این خودرو، پیش از انجام انتخاب نهایی مدت بیشتری را تامل سپری کنند.

طراحی کابین و امکانات آلفارومئو جولیتا

این اتومبیل با دارا بودن سیستم صوتی Hi_Fi مجهز به آمپلی فایر باس و به همراه هشت بلندگو امکان پخش سی دی و ام پی تری را برای کاربران و سرنشینان خودرو فراهم می‌سازد و به بلوتوث نیز مجهز شده است. امکان تنظیم سیستم صوتی اتومبیل با استفاده از فرمان یکی دیگر از مهم‌ترین مجله خبری خودرو جک قابلیت‌ها و ویژگی‌های این محصول ایتالیایی است. این اتومبیل نیز مانند سایر انواع این محصولات از ویژگی‌های مخصوص به خود بهره‌مند بوده و مشخصات فنی و امکانات منحصر به فردی هم دارد. به دلیل دارا بودن این ویژگی‌ها بسیاری از افراد به دنبال خرید این خودروها هستند.

  • بستگی داره شما سرتر را به چی میگی؟ همتون ماشین را با پول می سنجید.
  • این خودروها دارای چراغ مه شکن جلو و عقب بوده و صندلی‌های ردیف عقب آن‌ها هم تاشو هستند.
  • هرچند این طراحی‌ها در خودروهای بعدی آلفارومئو کاملاه پخته‌تر به نظر می‌رسید.
  • یکی از بی نظیرترین طراحی هایی که برای خودرو آلفا رومئو Giulia GTA اجرا شده، قابلیت ایزوفیکس است.