طرح فروش اقساطی تاکسی برقی کرمان فروردین 1403 + قیمت و شرایط

گروه خودروسازی کرمان موتور از آغاز تحویل تاکسی های برقی به صورت نقد و اقساطی خبر داد.

– پس از امضای قرارداد همکاری بین شرکت خودروسازی کرمان و سازمان تاکسیرانی شهر تهران، طرح جایگزینی تاکسی های قدیمی با تاکسی های برقی آغاز شد.

در این قرارداد که به امضای سامان فیروزی مدیرعامل کرمان موتور و شادی ملکی سرپرست شرکت تاکسیرانی تهران رسید، رانندگان تاکسی مشمول این طرح ضمن دریافت تسهیلات قابل توجه از دولت و گروه کرمان موتور، می توانند در این رکورد به شرکت کرمان موتور مراجعه کنند. برای طرح جایگزینی.

در این طرح فروش اقساطی، تاکسی برقی کرمان موتور با پیش پرداخت 400 میلیون تومان (با احتساب راننده و مبلغ حاصل از دفع تاکسی فرسوده) علاوه بر 600 میلیون تومان از سوی کرمان موتور به فروش می رسد. تسهیلات و 300 میلیون تومان. یک میلیون تومان از محل تسهیلات صندوق کارآفرینی امید.

مدت بازپرداخت تسهیلات کرمان موتور برای خریداران از 1 تا 5 سال خواهد بود.

قیمت تاکسی برقی کرمان موتور 13 میلیارد و 250 میلیون ریال است و در این ثبت نام اعلام شده است که خرید نقدی 25 میلیون تومان تخفیف برای خریدار در نظر گرفته می شود.

شرایط طرح فروش اقساطی تاکسی کرمان موتور الکتریک اردیبهشت 1403 بر اساس این گزارش تاکسی کرمان موتور الکتریک یا JAC E50A (JAC E50A) دارای قدرت 124 کیلووات و حداکثر گشتاور 340 نیوتن متر می باشد.

منبع