معرفی گرانترین شاسی بلند جهان + عکس | jacblog

اگرچه کیا سورنتو در بازارهای جهانی در دو مدل تک دیفرانسیل 5 نفره و مدل دو دیفرانسیل 7 نفره به فروش می رسد اما در کشور ما فقط به صورت دو دیفرانسل 7 نفره وجود دارد. یکی از نکات منفی خرید شاسی‌بلند نو، مستهلک شدن ناگهانی آن است، چرا که اتومبیل مذکور، طی دو یا سه سال اول تقریبا نیمی از ارزش خود را از مجله خبری خودرو جک دست می‌دهند. اما تعریف مستهلک بودن در سال‌های مختلف با توجه به قیمت سوخت و دیگر هزینه‌ها تغییر می‌کند. ایده‌آل‌ترین نوع صندلی‌های ردیف سوم بدین صورت است که می‌توان آن‌ها را قسمت کرد. بنابراین می‌توان یک قسمت را برای حمل بار استفاده کرد در حالی که صندلی کنار آن برای استفاده مسافران آماده است.

  • جک S3 که از نظر فنی در کلاس پایین‌تری از S5 قرار می‌گیرد، در جلب رضایت مشتریان به اندازه برادر بزرگترش موفق نبود.
  • این شرکت، برای پاس‌کردن استانداردهای آلایندگی سطح 6 چین، مجبور شد که در سال 2019 و با بهبود موتورهای این خودرو، نسخه به‌روز شده آنرا بسازد.
  • تویوتا پرادو نسل چهارمی که در بازار ایران حضور دارد، به یک پیشرانه ۶ سیلندر ۴ لیتری مجهز شده است.

رنو کولیوس یکی از زیباترین و با کیفیت‌ترین و شیک ترین ماشین های شاسی بلند در ایران است که در سال‌های اخیر وارد کشورمان شده است. رنو این خودرو را بر روی پلت‌فرم نیسان ایکس تریل و با همکاری کمپانی نیسان تولید کرد. طراحی مدرن، آپشن‌های بسیار کامل و بعضاً کم نظیر این خودرو در کنار فضای بسیار خوب داخل کابین از جمله نکات مثبت آن است. هیوندای سانتافه با موتور ۴ سیلندر ۲.۴ لیتری خود با قدرت ۱۸۸ اسب‌بخار، و مصرف سوخت ۸.۵ لیتر در ۱۰۰ کیلومتر، یک خودروی پرقدرت و کم مصرف است. نکته بسیار خوب دیگر هیوندای سانتافه، بازار خرید و فروش بسیار خوب این خودروست. در دهه ۱۹۷۰ میلادی، محبوبیت این نمونه‌ها بیشتر از پیش شد و خودروسازان تصمیم به مدرن کردن این کلاس بدنه از خودرو گرفتند.

نیسان پاترول مدل 2023

جدیدترین نسخه X33 در کشورمان در دو تیپ S و همچنین S اسپرت فروخته می‌شود که هر دو از ظاهر خوبی برخوردارند. ایران خودرو در حال حاضر چند خودروی SUV تولید می‌کند که جزو گزینه‌های پرفروش در بازار هم محسوب می‌شوند. در بین این خودروها، دو مدل کراس اور هم معرفی می‌کنیم که اگرچه از دیدگاه تخصصی نمی‌توان به آنها شاسی بلند گفت، اما از نظر برخی افراد، در دسته خودروهای نیم‌ شاسی قرار می‌گیرند. به‌طور کلی بد نیست بدانید که خودروهای کراس اور، معمولا سبکتر از SUV ها هستند و پلتفرم اصلی آنها مشابه خودروهای سواری معمولی (سدان) است.

معرفی گرانترین شاسی بلند جهان + عکس

در بعضی از شرایط نیز مشتریان اجاره خودرو خواستار اجاره سالیانه ماشین بوده که بیشتر متقاضیان شرکت های بین المللی بوده که برای حمل و نقل مهمانان خود نیاز به خودرو شاسی بلند و لوکس دارند. این خودرو همچنین به یک موتور چهار سیلندر خطی GDI با حجم 2359 سی‌سی مجهز می باشد که دارای حداکثر توان خروجی 188 اسب بخار در 6000 دور در دقیقه و گشتاور 241 نیوتن متر در 4000 دور در دقیقه است. گیربکس کیا سورنتو از نوع 6 دنده اتوماتیک بوده و مصرف سوخت ترکیبی آن نیز 8.8 لیتر در هر 100 کیلومتر تخمین زده می شود. هیوندای سانتافه DM در دو نسخه قبل و بعد از فیس‌لیفت وارد بازار ایران شده است.

اتاق کابین ام وی ام x55 ویژگی‌هایی دارد که در بسیاری از خودروها چه چینی و چه اروپایی دیده نمی‌شود و آن داشتن دریچه‌های هوای نامتقارن در کابین، صفحه کیلومتر دیجیتال و ساعت هوشمندی که می‌تواند با تلفن همراه شما سینک و به آن متصل شود. قیمت این خودرو در حدود 1,090 میلیارد تومان برای مدل سال 1400 در تاریخ انتشار این مطلب می‌باشد. خودرو SWM G01 کراس‌اور کوچک و جمع و جور برند SWM است که با توجه به امکانات رفاهی و ایمنی فراوانی که ارائه می‌دهد در محدوده قیمتی خود رقیبی ندارد.

http://applemobilemag.ir