پلاک تاکسی های برقی در انتظار پیام شورای عالی ترافیک تا دو هفته آینده است.



یکشنبه 2 اردیبهشت 1403 ساعت 15:302024-04-21اجتماعی


رئیس سازمان مدیریت و کنترل تاکسیرانی شهر تهران با بیان اینکه خودروهای برقی شرکت های کرمان موتور و آرین پلاک ملی دریافت کرده اند، گفت: طبق مصوبه شورای عالی ترافیک، وضعیت پلاک تاکسی های برقی تا آینده مشخص می شود دو هفته.

رئیس سازمان مدیریت و کنترل تاکسیرانی شهر تهران با بیان اینکه خودروهای برقی شرکت های کرمان موتور و آرین پلاک ملی دریافت کرده اند، گفت: طبق مصوبه شورای عالی ترافیک، وضعیت پلاک تاکسی های برقی در محدوده تعیین می شود دو هفته آینده

به گزارش سایت قطر و به نقل از ایسنا، شادی المالکی درباره تاریخ پلاک تاکسی های برقی گفت: خودروهای برقی متعلق به شرکت های کرمان موتور و آرین پلاک ملی دریافت کرده اند و منتظر دریافت پلاک تاکسی هستند. بنابراین پلاک تاکسی های برقی منتظر نامه ای از شورای عالی ترافیک هستند تا پلاک این خودروها را به پلیس راهنمایی و رانندگی بدهند.

وی با بیان اینکه بر اساس مصوبه شورای عالی ترافیک تا دو هفته آینده وضعیت پلاک تاکسی های برقی مشخص می شود و ورودی ها به کشور در گام های اولیه سیاه و سفید خواهند بود، تصریح کرد: تاکسی های برقی تا دو هفته آینده به صورت پلاکی مشخص می شوند. تصمیم گرفته شد با نصب برچسب های آبی فیروزه ای به این خودروها اجازه حرکت در داخل شهر داده شود


کلمات کلیدی: شورای عالی ترافیک – شماره پلاک – شرکت کرمان موتور – تاکسی – پلاک – شورای عالی – خودروهای برقی


آخرین اخبار خدمات:



پلاک تاکسی های برقی در انتظار پیام شورای عالی ترافیک تا دو هفته آینده است.

پلاک تاکسی های برقی در انتظار پیام شورای عالی ترافیک تا دو هفته آینده است.



تمامی حقوق این سایت متعلق به دراپ می باشد. Drop مسئولیتی در قبال محتوای محتوا ندارد.

کلیه خدمات این وب سایت حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشد و فعالیت های این وب سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران می باشد.


منبع