گرانترین شاسی بلند ایران لیست قیمت 20 ماشین شاسی بلند گران قیمت فایندز | jacblog

در هر صورت این خودرو با پلتفرم T600 زوتی ساخته‌شده است و در ایران تنها در تریم فول آپشن آن که با نام فلگشیپ شناخته می‌شود، ارائه شده است و از لحاظ آپشن تفاوتی با تیپ فلگشیپ سری اول کوپا ندارد. در نمای عقبی نیز می‌توان نوار زیبا و سرتاسری LED را دیده که هماهنگی معنادار با چراغ سوم ترمز آرواره‌ای آن دارند. رینگ‌های عریض و روف لاین منطقی، لاماری ایما را تبدیل به یک کراس‌اور چشم‌نواز کرده است. لاماری ایما که در واقع دانگ‌فنگ T5 EVO است یکی دیگر از پروژه‌های ریبجینگ در ایران مانند بهمن دیگنیتی و فردا موتور SX5 است.

  • همچنین مصرف سوخت این شاسی محبوب در سیکل ترکیبی حدود 8.5 لیتر در هر 100 کیلومتر است که یک مصرف مناسب برای یک شاسی بلند 1650 کیلوگرمی به شمار می آید.
  • تیگو 3 که در ایران با نام ام وی ام X33 عرضه شده، در واقع قبل از X22 به بازار آمد.
  • برای تهیه شاسی بلندهای تولید داخل باید به سراغ محصولات دو خودروساز بزرگ وطنی یعنی ایران خودرو و سایپا برویم.
  • این مدل از خودروها به دلیل جاداری بسیار زیاد برای خانواده ها بسیار مناسب می باشد زیرا با داشتن فضای بسیار بیشتر , سرنشینان می‌توانند به راحتی در این خودرو نشسته و از مسافرت و رفت و آمدها لذت ببرند .
  • حرف U در نام این خودروها به کلمه Utility اشاره دارد که معنای آن «چندمنظوره بودن» یا «کاربردی بودن در تمامی اوقات» است.

لازم به ذکر است که قیمت این خودروها به دلیل تنوع انواع آن‌ها از هر برند و شرکت خودروسازی اختلاف قیمت‌های زیادی دارند. اگر بخواهیم در بین محصولات جی‌ای‌سی پرفروش‌ترین خودرو این برند در چین را انتخاب کنیم، بدون هیچ شکی گزینه اول ما اس ۳ کامپکت است. ازلحاظ ظاهری هم‌وابستگی کمتری به سایر خودروها دارد و حتی می‌توان آن را به‌نوعی الگوی طراحی ناموفقی برای برادر بزرگ‌ترش یعنی اس ۵ دانست. کاربلد، سایت تخصصی خودرو با ارائه بررسی های تخصصی و کارآمد انواع خودرو ها و مشخصات فنی انواع خودرو، قیمت روز خودرو های داخلی و خارجی و نکات آموزشی کاربردی برای خرید و فروش و نگهداری خودرو همراه مخاطبان ارجمندش می باشد.

پریوس تیپ 3 صفر کیلومتر2017

نسخه‌های وارد شده از این خودرو به ایران، در قالب دو تیپ ساده و GT‌ لاین به دست مشتریان رسیدند. برخی از این آپشن‌ها عبارتند از گرمکن و سردکن صندلی‌های جلو، سانروف و سقف پانوراما، سیستم صوتی اینفینیتی، صندوق برقی، هفت کیسه هوا، اتوپارک، ترمز پارک برقی، نمایشگر بزرگ‌تر و دوربین 360 درجه. امکانات رفاهی سوئیست DX3 شامل ریموت استارتر، سنسور فاصله جلو، عقب، سنسور باران و سنسور فشار باد تایر است. سوئیست DX3 دارای موتور 4 سیلندر میتسوبیشی توربوشارژ 4A91T با حجم 1.5 لیتر است.

آریزو 6 بهتره یا تیگو 7؟ | مقایسه آریزو 6 با تیگو 7

هیوندای توسان به یک موتور 2.0 لیتری 4 سیلندر مجهز شده ‌است که 155 اسب‌بخار قدرت و 192 نیوتن‌متر گشتاور تولید می‌کند. انتقال قدرت موتور هیوندای توسان به هر چهار چرخ خودرو، مجله خبری خودرو جک به وسیله جعبه‌دنده 6 سرعته تیپ‌ترونیک اتوماتیک انجام می‌شود. میانگین مصرف سوخت توسان 2018، حدود 8 لیتر است که نشان از کم‌مصرف‌بودن این کراس‌اوور کره‌ای دارد.

در هشتمین سال حضور جک S5 در کشور ، کرمان موتور مدل جدیدی از آن را در اواسط سال 1400 به بازار ایران آورد. این مدل جدید، در واقع همان فیس‌ لیفت جک است که سال 2015 در چین معرفی شد و حتی قرار بود در سال 1394 در ایران تولید شود، اما موتور این کار را نکرد. دوره اول کیا سورنتو در سال 2002 و نسل‌های بعدی نیز در سال‌های 2010 و 2015 معرفی شدند. این خودرو های بلندقامت و جادار، بسیار پرقدرت هستند و به‌ راحتی می‌توانند نظر هر بیننده‌ای را به سوی خود جذب کنند .

http://applemobilemag.ir