اجاره ماشین شاسی بلند لیست خودروهای شاسی بلند کاسپین رنت | jacblog

از امکانات رفاهی این خودرو نیز می‌توان به سیستم تهویه اتوماتیک دوگانه و صندلی‌های دستی 6 حالته برای راننده و 4 حالته برای سرنشین جلو اشاره کرد. امکانات رفاهی کابین دیگنیتی نیز شامل ورودی بدون کلید، کیلس استارتر، سیستم تهویه اتوماتیک با دریچه تهویه عقب، صندلی 6 حاله برقی راننده و دستی سرنشین جلو، صندلی تاشو عقب و وجود کنسول وسط تاشو برای سرنشینان عقب و روکش صندلی چرم مجله خبری خودرو جک و ایزوفیکس صندلی می‌شود. کیفیت ساخت بالا، ایمنی مناسب و داشتن استانداردهای اروپا از مشخصه‌های اصلی این خودرو شاسی‌بلند چینی به شمار می‌آید؛ اما اولین نکته‌ای که توجه شما را به خود جلب می‌کند طراحی کوپه این خودرو است که جذابیت خاصی به آن می‌بخشد. از نقاط ضعف اسپورتیج هم می‌توان به هندلینگ ضعیف در جاده‌های پرپیچ و خم، سیستم تعلیق خشک و عایق بندی نامناسب آن اشاره کرد.

  • این خودرو مانند همه محصولات ژاپنی دوام بالا و استهلاک پایینی دارد اما نمی‌توانید توقع یک تویوتا را از آن داشته باشید.
  • هیوندای سانتافه DM در دو نسخه قبل و بعد از فیس‌لیفت وارد بازار ایران شده است.
  • هیوندای سانتافه، یکی از پرفروش‌ترین شاسی‌بلندهای بازار کشور محسوب می‌شود و همیشه در مرکز توجه خریداران کشور بوده و در حال حاضر، نسخه 2017 یا همان دوره چهارم آن در بازار داخلی موجود است.
  • فردا T5 با یک موتور 1.6 لیتری تنفس طبیعی و موتورهای 1.5 توربوشارژ و 1.8 لیتری توربوشارژ خریداری می‌شود که البته موتور 1.8 لیتری، فقط برای T5L خواهد بود.

این 2 خودرو اگرچه از تولیدات یک کمپانی مادر (هایما) و کمپانی مونتاژکننده (ایران خودرو) محسوب می‌شوند اما در 2 کلاس متفاوت قرار می‌گیرند. اگر خانواده کم‌جمعیتی دارید، مجرد هستید و کمتر پیش می‌آید به صورت گروهی مسیرهای شهری و جاده‌ای را بپیمایید، بیشتر در شهر از خودرو استفاده می‌کنید و ابعاد خودرو جهت یافتن جای پارک برایتان اهمیت دارد به S5 فکر کنید. اما در مقابل اگر خودرویی بزرگتر، جادارتر با قابلیت‌های جاده‌ای بیشتر مد نظر شماست و معمولا گروهی سفر می‌کنید S7 گزینه بهتری برایتان محسوب می‌شود. سلام،برای این کار فقط شاسی بلند ژاپنی رو من توصیه میکنم،از هر نظر عالین،جادار،پرقدرت،همه ی شاسی بلند هاش4wdهستند و استعلاک کمی دارند،دیگه مدل ماشین به سلیقه خودتونه ولی شاسی بلند،فقط ژاپنی.

مزایا و معایب ماشین‌های شاسی بلند چیست؟

اغلب این خودروهای بلندقامت و جادار، بسیار قدرتمند هستند و به‌راحتی می‌توانند نظر هر بیننده‌ای را به سوی خود بکشانند. علاوه‌براین، مواردی هم‌چون قابلیت اطمینان بالا، پیشرانه‌های پرتوان یا برخورداری از قابلیت چهارچرخ فعال، دلایل دیگری هستند که اغلب مردم جهان، شاسی‌بلند را به سایر کلاس‌های خودرویی ترجیح می‌دهند. در ادامه با ما همراه باشید تا بیش‌ازپیش با انواع این ماشین در بازار خودرو آشنا شوید. رقم تقریبا ۱۰ میلیاردی آگهی شده از سوی فروشنده تویوتا لندکروز مدل ۲۰۱۳ براساس آمار‌های رسمی با میانگین ارزش یک آپارتمان ۱۰۵ متری در گران‌ترین بخش بازار مسکن تهران یعنی منطقه یک هم قیمت است. البته تویوتا لندکروزر تنها خودروی شاسی بلند گران قیمت بازار نمی باشد و در کنار این خودرو مدل‌هایی مثل لکسوس RX، پورشه ماکان، بی‌ام‌و X۴ و ولوو XC۹۰ به‌عنوان شاسی‌بلند‌های گران‌قیمت بازار حضور دارند. امروزه خودروهای SUV حتی از اولین روزهای ورودشان به بازار هم محبوب‌تر هستند.

رنج‌روور اسپورت، بهترین ماشین شاسی‌بلند برای سفر در جاده‌های پرپیچ‌وخم

همان‌طور که گفته شد نمونه‌های اتومات توربو این خودرو قیمتی در حدود ۸۰۰ میلیون تومان پیداکرده است و از بازه این بررسی خارج‌شده است، اما نمونه‌های با گیربکس دستی آن به خاطر کارکرد بیشتر را می‌توانید باقیمت ۷۰۰ میلیون تومان پیدا کنید. البته با توجه به حساسیت توربوی این خودرو انجام کارشناسی فنی برای آن تا حدی الزامی است. اخیرا ایران‌خودرو اطلاعیه‌ای صادر کرد مبنی بر اینکه تولید اس ۷ در سایت خراسان متوقف نشده، این در حالی است که برای توقف تولید اس ۵ طی یک سال گذشته، هیچ اطلاعیه‌ای صادر نشد و همین موضوع تقاضای بالاتر اس ۷ را نشان می‌دهد.

مکث تیارا، شاسی بلند هفت 7 نفره تازه وارد

سعادت رنت یکی از شرکت های بزرگ در زمینهاجاره ماشین شاسی بلند در تهران می باشد که مالک تمامی خودروهای خود بوده. اجاره سانتافهبیشترین تقاضا را در بین خودرو های شاسی بلند داشته که بدون راننده و همراه با راننده اجاره داده می شود. قیمت اجاره خودرو با راننده به صورت ساعتی و کیلومتر محاصبه و اجاره خودرو بدون راننده روزانه محاصبه می شود.

http://applemobilemag.ir