راهنمای خرید بهترین ماشین شاسی بلند بین 500 تا 700 میلیون مهر99 | jacblog

اکثر صندلی های ردیف سوم را می‌توان در صورت عدم استفاده مسطح کرد تا فضای بیشتری برای بار یا چمدان باز شود. دیکشنری آنلاین آبادیس از ابتدا تاکنون تغییرات بسیاری کرده و ویژگی های مختلفی به آن اضافه شده است. آبادیس افزونه ای کاربردی برای مرورگرهای فایرفاکس و کروم، اپلیکیشن موبایل و همچنین ربات تلگرام دیکشنری و مترجم طراحی کرده است که میتوانید از لینک های بالا دانلود کنید. SUV مخفف عبارت sport utility vehicle است، ماشین‌هایی شبیه به استیشن‌واگن‌ها، ولی با قد و قامتی بلندتر، که معمولاً به صورت چهارچرخ محرک هم قابل سفارش هستند. اکثرا یا خانواده هستند یا عاشق ارتفاع زیاد در سواری خودرو اما عده ای از جوانان هم عاشق جذابیت خودروهای بدون سقف هستند .

  • شما می‌توانید با مراجعه به صفحه راهنمای خرید خودرو در ویلاگ دیوار، مطالب مشابه دیگری در زمینه مشاوره خرید خودرو مطالعه کنید.
  • اگر به دنبال بهترین شاسی بلند در ایران هستید، کیا اسپورتیج می‌تواند گزینه خوبی برای شما باشد.
  • فضای کابین اسپورتیج نسل چهارم، از طراحی زیبایی برخوردار است و نسبت به نسل گذشته خود، کمی اسپرت‌تر شده است.
  • تیوولی مجهز به موتوری ۴ سیلندر با حجم ۱.۶ لیتر است که با قدرت ۱۲۸ اسب بخار و گیربکس ۶ سرعته تیپ ترونیک عملکرد خوبی را در بخش فنی نشان داده است.
  • کیفیت ساخت بالا، ایمنی مناسب و داشتن استانداردهای اروپا از مشخصه‌های اصلی این خودرو شاسی‌بلند چینی به شمار می‌آید؛ اما اولین نکته‌ای که توجه شما را به خود جلب می‌کند طراحی کوپه این خودرو است که جذابیت خاصی به آن می‌بخشد.

در این صفحه می‌توانید اطلاعات فنی و نقد و بررسی هر کدام از شاسی‌بلندهای موجود در سایت را مشاهده کنید و خودروی مناسب خود را اجاره نمایید. سیستم‌های کمکی راننده هایما S7 توربو شامل کروز کنترل، کنترل ایستایی در سربالایی، کنترل کشش و کنترل پایداری می‌شود. سیستم‌های کمکی راننده این شاسی بلند چینی شامل کنترل ایستایی در سربالایی و سرازیری و کنترل پایداری می‌شود. جک S5 یک خودرو شاسی‌بلند چینی کوچک و جمع و جور است که به توسان چینی شناخته می‌شود. این خودرو اولین بار در سال 93 به بازار ایران ارائه شد که بعد از استقبال گسترده از آن در سال 95 شرکت کرمان موتور اقدام به ارائه این خودرو با گیربکس 6 سرعته اتوماتیک دو کلاچه کرد.

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

بدون شک ماشین شاسی بلند امنیت بسیار مطلوب‌تری در برابر تصادفات رانندگی دارد . قیمت سوئیست DX3 در زمان انتشار این مطلب برای مدل سال 1400 در حدود 840 میلیون تومان است. قیمت هن تنگ X7 در زمان انتشار این مطلب برای مدل سال 1399 در حدود 1,290 میلیون تومان است. قیمت KMC K7 در زمان انتشار این مطلب در حدود 1,465 میلیون تومان برای مدل سال 1400 است.

شاسی‌بلند اندازه بزرگ (Full Size SUV)[ویرایش]

رینگ‌های این خودرو 20 اینچی هستند و به همین دلیل ارتفاع خودرو از سطح زمین قابل توجه است. قسمت بار این خودرو نیز در صورت تا کردن صندلی‌های ردیف سوم، حجم مناسبی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. تمامی خودروهایی که تاکنون در لیست بهترین شاسی‌بلندهای 7 نفره بازار مورد بررسی قرار گرفتند، خودروهای شهری محسوب می‌شوند. هیوندای سانتافه و کیا سورنتو چندان برای آفرود قابل اعتماد نیستند و فیدلیتی نیز یک کراس‌اوور تک دیفرانسیل است و قابلیت آفرود ندارد. در نتیجه برای مشتریانی که به دنبال یک شاسی بلند 7 نفره آفرودی هستند، گزینه‌ای بهتر از سانگ یانگ رکستون G4 وجود ندارد. شاسی بلند 7 نفره خودرویی است که عمدتا برای پاسخگویی به نیازهای خانواده‌های پرجمعیت طراحی و تولید شده است.

مصرف متوسط این خودرو 8.1 لیتر در هر صد کیلومتر است که با توجه به باک 55 لیتری آن مسافت 680 کیلومتر را با هر باک پر طی می‌کند. این خودرو مشخصات بسیاری دارد که می‌تواند آن را برای بازار ایران نسبت به رقبای خودش جذاب‌تر کند. مجله خبری خودرو جک توجه کنید که این خودروها صفر کیلومتر هستند و این لیست شامل خودروهای کارکرده نیست. از هر زاویه که به تویوتا CHR بنگرید، جذاب و دلربا به نظر می‌رسد و در همان نگاه اول، می‌تواند با طراحی منحصربه‌فرد خود، شما را جذب کند.

http://applemobilemag.ir