چرا ماشین شاسی‌بلند بخریم؟ با انواع شاسی بنلد اشنا شوید کاروکیا | jacblog

کراس‌اور SWM G01 یک خودرو دیفرانسیل جلو با یک موتور 4 سیلندر توربوشارژ با حجم 1.5 لیتر است که آن را از طریق یک گیربکس 6 دنده اتوماتیک از حالت ثابت در 12.7 ثانیه به سرعت 100 کیلومتر در ساعت می‌رساند. مصرف سوخت تیگو 7 به صورت متوسط 6.7 لیتر در هر 100 کیلومتر است که با توجه به ظرفیت 57 لیتری باک برد این خودرو با هر باک پر حدود 850 کیلومتر است. قیمت مدل اتوماتیک سال 1400 این خودرو در زمان انتشار این مطلب در حدود 1,050 میلیون تومان است. امکانات رفاهی فیدلیتی نیز شامل ورود بدون کلید، کیلس استارت، سیستم تهویه دیجیتال با دریچه تهویه عقب، صندلی‌های برقی سرنشینان جلو، گرمکن صندلی جلو، صندلی‌های عقب تاشو، ایزوفیکس صندلی، صندوق پران هوشمند، پد شارژ وایرلس و چرم دو رنگ می‌شود. تویوتا C-HR، مجهز به یک موتور بنزینی ۴ سیلندر توربو با حجم ۱.۲ لیتر و قدرت ۱۱۶ اسب بخار است. مدل هیبریدی این خودرو هم با قدرت ۱۲۲ اسب‌بخار عملکرد بسیار خوبی را نشان داده است.

  • با این حال، سانتافه همچنان یکی از گزینه‌های بهترین ماشین شاسی بلند خارجی در کشور است.
  • از امکانات ایمنی این خودرو نیز می‌توان به داشتن رادار تصادف عقب و جلو، رادار نقطه کور، کروز کنترل هوشمند، هشدار باز شدن در، کمکی ماندن در لاین و کمکی حرکت در ترافیک اشاره کرد.
  • مصرف متوسط KMC K7 8.6 لیتر در هر 100 کیلومتر است که با توجه به ظرفیت باک 64 لیتری آن مسافت 750 کیلومتر را با هر باک پر طی می‌کند.
  • به علاوه این شاسی بلند چینی از سیستم دو دیفرانسیل و 4WD پارت تایم ساخت Borgwarner دارد استفاده می‌کند که در 3 حالت دو چرخ سبک ، چهار چرخ سبک و چهار چرخ سنگین قابلیت کار دارد.
  • قیمت KMC K7 در زمان انتشار این مطلب در حدود 1,465 میلیون تومان برای مدل سال 1400 است.

در مقاله پیش از موتور های اتوبوس و نوع کارکرد آنها بسیار گفته‌ایم , بیایید در این مقاله با بررسی این 2 مدل , یک مدل همیشگی برای خود انتخاب کنیم . تجهیزات ایمنی کابین هن تنگ X7 شامل 6 ایربگ، دو ایربگ سرنشینان جلو، دو ایربگ پرده‌ای و دو ایربگ جانبی است. سیستم ایمنی کابین KMC K7 4 ایربگ، دو عدد ایربگ سرنشینان جلو و دو ایربگ جانبی است.

سرانزا فروش دولتی

حال علت این موضوع شاید حجم بیشتر کابین و حجم قابل‌پذیرش پیشرانه در هر سیکلت باشد، اما نه سرنشین‌های اس ۵ از کمبود فضا رنج می‌برند و نه ۱۰ اسب‌بخار بیشتری که از موتور ۱.۸ لیتری به‌جای موتور ۱.۵ لیتری اس ۵ خارج می‌شود، توانسته راننده اس ۷ را راضی کند. مدل فیس لیفت ایکس 55 شرکت ام وی ام، خودرویی به نام X55 پرو است که ظاهری جذاب‌تر و البته جوان‌پسندتر پیدا کرده است. ام وی ام X55 تولید سال 2017 است و اولین فیس‌لیفت خود را در سال 2020 تجربه کرده و در تابستان سال 1399 در اختیار چینی‌ها، قرار گرفته است.

جک S3

اگر بخواهیم از گرانترین‌ها شروع کنیم , می‌توانیم نام خودروی ویرون و شیرون از کمپانی بوگاتی را نام ببریم . ضمن تشکر از یادآوری شما از سایر خودروها، خودروهای نام برده در این مقاله به روز رسانی خواهد شد و خودروهای بیشتری همانند هایما به آن اضافه خواهد شد. یکی دیگر از ویژگی‌های KMC K7 ظرفیت بسیار زیاد صندوق آن است که 960 لیتر گنجایش دارد و با خواباندن صندلی‌های عقب این مقدار تا 1358 لیتر نیز افزایش پیدا می‌کند. امکانات ایمنی کابین ریگان Coupa شامل 6 ایربگ، دو عدد برای سرنشینان جلو، دو عدد ایربگ پرده‌ای و دو عدد ایربگ جانبی است. این خودرو دارای فرمان برقی حساس به سرعت است؛ بدین معنا که با چرخاندن فرمان در سرعت‌های متفاوت، چرخ‌های جلو مقدار مختلفی تغییر زاویه می‌دهند که این فناوری ابتدا در «بی ام و سری 5» مدل 2012 دیده شد. تجهیزات ایمنی هایما اس 7 توربو شامل 4 ایربگ برای سرنشینان جلو و ایربگ‌های جانبی جلو در مدل 1399 و تنها دو ایربگ اصلی جلو در مدل 1400 است.

با توجه به مقاله ای که مطالعه کردید، خودروی مدنظر را انتخاب و قیمت را در سایت یا اپلیکیشن همراه مکانیک مشاهده فرمایید. به علاوه، بازار خودروهای دست دوم یا کارکرده بسیار پر رونق و البته پر تنوع است. یکی مجله خبری خودرو جک دیگر از این فناوری‌های BSW است که وظیفه آن نظارت بر کناره های وسیله نقلیه است؛ بدین صورت که اگر در جایی دید راننده محدود باشد، به رانندگان هشدار می‌دهد که وسیله نقلیه دیگری در کنار آن است یا خیر.

http://applemobilemag.ir