خرید فروش انواع خودرو شاسی بلند صفر و کارکرده در ایران شیپور | jacblog

از سال 2015 که این خودرو شاسی‌بلند کره‌ایی به بازار ایران وارد شد، توانست به دلیل طراحی منحصربه فرد، قیمت مناسب و امکانات متنوع نظر مشتریان ایرانی زیادی را به خود جذب کند و در زمره پرفروش ترین شاسی بلند در ایران قرار بگیرید. سانگ یانگ تیوولی در بخش فنی، از یک پیشرانه چهار سیلندر 1.6 لیتری بهره می‌برد که دارای بیشترین توان خروجی 128 اسب‌بخار قدرت و گشتاور 160 نیوتن‌متر است. گیربکس 6 سرعته تیوولی از نوع تیپ‌ترونیک بوده و ساخت شرکت ژاپنی آیـسین است که عملکرد بسیار خوبی را از خود نشان می‌دهد. مصرف سوخت ترکیبی این ماشین، حدود 7.2 لیتر در هر صد کیلومتر اعلام شده ‌است که برایماشینی با وزن 1300 کیلوگرم، مصرف مناسبی به نظر می‌رسد. بهترین ماشین های شاسی بلند بازار ایران کدامند؟ در این مطلب راهنمای خرید ماشین شاسی بلند قصد داریم بهترین خودروهای شاسی بلند موجود در بازار ایران را به شما معرفی کنیم. ماشین شاسی بلند هیوندای توسان، یکی از پرطرف‌دارترین ماشین‌های شاسی‌بلند بازار کشور است که تاکنون، در سه نسل مختلف راهی بازار داخلی شده ‌است.

  • ایران خودرو در سال 94 به عنوان یک کراس‌اور تک دیفرانسیل و تنها در مدل اتوماتیک ارائه شد.
  • بدون شک ماشین شاسی بلند امنیت بسیار مطلوب‌تری در برابر تصادفات رانندگی دارد .
  • البته امکان قرار دادن خودروهایی همچون رنو کپچر، ساندرو استپ‌وی، برلیانس کراس و اچ ۳۰ کراس از دانگ‌فنگ هم در این بازه قیمتی وجود دارد، اما باتوجه به اینکه این چهار خودرو در سگمنت کراس‌ها قرار می‌گیرد، آنها را در فرصت دیگری بررسی خواهیم کرد.
  • از آنجا که در بالا تر توضیح دادیم , محبوبیت خودروهای شاسی بسیار بیشتر از خودروهای کروک است .

از نماهی پهلو، وجود خطوط تیز روی بدنه CS35، آن را شبیه به خودروهای عضلانی کرده است. طراحی و عملکرد سانتافه بر اساس راحتی و رفاه مسافران شکل گرفته و امکانات موجود در این خودرو شاسی، آسایش و آرامش را برای راننده و مسافران مجله خبری خودرو جک حتی در ترافیک و سفرهای طولانی به همراه دارد و انتخابی مناسب برای سفرهای داخل و خارج شهر می باشد. درواقع فضای داخلی و چیدمان صندلی ها به گونه ای است که حداکثر استفاده از فضا برای کاربردهای متفاوت فراهم می گردد.

سرانزا فروش دولتی

از این ساعت هوشمند می‌توان به عنوان کی‌لس خودرو، بالا و پایین برند شیشه‌ها و باز و بسته کردن قفل در و حتی روشن و خاموش کردن موتور خودرو استفاده کرد. صفحه کیلومتر دیجیتالی با سیستم اینفوتینمنت خودرو در یک مانیتور بزرگ 24.6 اینچی ادغام شده است. این خودرو در دو مدل 5 نفره و 7 نفره قابل تهیه است و یکی از مشخصات ظاهری جالب توجه این خودرو استفاده از رینگ‌های 20 اینچی و لاستیک‌های ساخت کویر تایر است.

مکث تیارا، شاسی بلند هفت 7 نفره تازه وارد

روی هم رفته می‌توان گفت که H30 کراس یکی از کراس اورهای موفق بازار داخلی به شمار می‌رود. ماشین شاسی بلند هیوندای توسان، یکی از پرطرف‌دارترین خودروهای شاسی‌بلند بازار ایران است که تاکنون، در سه نسل گوناگون راهی بازار شده ‌است. هیوندای توسان از لحاظ طراحی داخلی زیبا و ظاهری، بسیار جذاب و مدرن است و با تکیه ‌بر همین توانایی، موفق شده است طیف کثیری از جوانان را به سوی خرید خودرو توسان جذب کند. از لحاظ آپشن و تجهیزات رفاهی نیز توسان کم و کاستی ندارد و جزو برترین های بازار محسوب می‌شود. ماشین هیوندای توسان از نظر سواری نیز نسبت به دیگر رقبایش مثل کیا اسپورتیج و میتسوبیشی ASX یک سروگردن بالاتر است. تویوتا پرادو نسل چهارمی که در بازار ایران حضور دارد، به یک پیشرانه ۶ سیلندر ۴ لیتری مجهز شده است.

هزینه کرایه ماشین شاسی بلند در تهران به صورت روزانه محاسبه می شود اما در صورت خارج شدن از شهر تهران کرایه اجاره به صورت کیلومتر مسافت طی شده محاسبه خواهد شد. برای اجاره ماشین شاسی بلند با راننده نیاز به یکسری مدارک داشته که در زمان دریافت خودرو باید به نماینده شرکت تحویل دهید. برای بنزین نیز شما ماشین را با یک مخزن کامل دریافت خواهید کرد و باید با یک مخزن کامل ماشین را برگردانید. رنو داستر به یک پیشرانه چهار سیلندر 16 سوپاپ به حجم 2.0 لیتر مجهز شده‌ است که توانایی تولید 135 اسب‌بخار قدرت و 195 نیوتن‌متر گشتاور را دارد. وظیفه انتقال قدرت به چرخ‌های جلو یا هر چهار چرخ این ماشین ، توسط یک گیربکس 4 سرعته اتومات انجام می‌شود.

http://applemobilemag.ir