بهترین ماشین های شاسی بلند در ایران که سواری عالی دارند بلاگ دیوار | jacblog

پژو 2008 ظاهری اسپورت و شیک دارد و با اینکه در رده کراس اورها قرار می‌گیرد، اما طراحی عضلانی آن باعث شده که کاملا شبیه شاسی بلندهای بزرگ و سنگین باشد. سایپا خودروی چانگان CS35 را با پیشرانه 1.6 لیتری که معادل 123 اسب بخار قدرت دارد، تولید می‌کند. این شاسی بلند دارای دو مدل گیربکس دستی و خودکار است که مدل دستی پنج سرعته بوده و مدل خودکار از نوع چهار سرعته مجله خبری خودرو جک است. همچنین گقتنی است که چانگان CS35 در هر 100 کیلومتر حدود هفت لیتر مصرف سوخت دارد. جالب است بدانید که کمپانی چانگان برای طراحی این خودرو به سراغ یکی از مشهورترین طراحان ایتالیایی به نام لوچیانو دی‌امبروزیو رفته که نتیجه کار او، یک خودروی شیک و نسبتا متفاوت است. در قسمت جلو پنجره، سه نوار براق وجود دارند که در وسط آنها نیز لوگوی چانگان دیده می‌شود.

  • یکی از پرفروش‌ترین محصولات کرمان موتور جک S5 است که از سال 1393 وارد بازار کشور شد.
  • اگر راننده به موقع واکنشی نشان ندهد، AEB به برخورد قریب الوقوع پاسخ می‌دهد.
  • تجهیزات ایمنی هایما اس 7 توربو شامل 4 ایربگ برای سرنشینان جلو و ایربگ‌های جانبی جلو در مدل 1399 و تنها دو ایربگ اصلی جلو در مدل 1400 است.
  • خودروی هایما S7 از طراحی ظاهری نسبتا مدرنی برخوردار است و از نظر ایمنی و دارا بودن تجهیزات مختلف نیز نمره قابل قبولی می‌گیرد.
  • اما این شرایط ممکن است با آغاز عرضه آخرین فیس‌لیفت این خودرو تا حدی بهبود پیدا کند.

مکث تیارا همچون بسیاری دیگر از خودروهای چینی، به پیشرانه 1.5 لیتری توربوشارژر مجهز شده است. یکی دیگر از شاسی‌بلندهای 7 نفره تازه وارد بازار ایران، مکث تیارا است که در نمایشگاه خودرو تهران 1401 از سوی مکث موتور رونمایی شد. مکث تیارا در حقیقت یک شاسی بلند از خودروساز چینی بایک است که همانند فیدلیتی پرایم با نام و نشان متفاوتی در ایران به فروش می‌رسد. فروش این خودرو به‌تازگی از سوی مکث موتور آغاز شده است و انتظار می‌رود در شرایط فعلی بازار، استقبال مناسبی از مکث تیارا ترتیب داده شود. اغلب تویوتا لندکروزهای جی ۲۰۰ موجود در بازار ما از پیشرانه ۶ سیلندر ۴ لیتری به قدرت ۲۷۱ اسب‌بخار و گشتاور ۳۸۵ نیوتن‌متر برخوردار هستند و این میزان نیرو توسط گیربکس ۵ دنده اتوماتیک به تمامی چرخ‌ها منتقل می‌شود.

سیستم های کمکی و امکانات رفاهی هایما S7 توربو پلاس

به علاوه سوئیست DX3 دارای ورود کیلس، استارت دکمه‌ای، سیستم تهویه اتوماتیک، صندلی 6 حالته دستی برای راننده و 4 حالته دستی برای سرنشین جلو با روکش چرم نیز هست. سوئیست DX3 در واقع در بازارهای جهانی به مدل DX5 ارائه می‌شود اما در ایران به دلایل بازاریابی با نام DX3 ارائه شده است. جالب است بدانید این خودرو توسط استودیو طراحی ایتالیایی Pininfarina طراحی شده‌است! استودیو طراحی که خودروهایی مانند Ferrari Testarossa، Alfa Romeo Spider، Chevrolet Corvette Rondine، Maserati GranTrismo و بسیاری از خودروهای دیگر را طراحی کرده است. فردا SX5 دومین محصول فردا خودرو است که از زمستان سال 1399 به بازار عرضه شده است.

جدول قیمت روز کوییک کارخانه و بازار آزاد + خرید قسطی

مدل‌های جدید علاوه بر ضمانت طولانی مدت، از جدیدترین تجهیزات ایمنی و مهندسی برخوردار هستند. رتبه‌بندی ایمنی شامل ارزیابی قابلیت‌های جلوگیری از تصادف و نتایج تست تصادف است که براساس آزمایشات انجام شده توسط دولت فدرال و صنعت بیمه سنجیده می‌شود. علاوه بر این، تست‌های جاده‌ای دیگر، جزئیات مربوط به نصب صندلی کودک و عملکرد چراغ را نشان می‌دهند.

گروه خودروبانک با شعار دسترسی به بهترین انتخاب تلاش دارد از طریق این وب سایت به هموطنان عزیز کمک کند تا انتخابی آگاهانه داشته باشند. این وب سایت به هیچ گروه یا حزبی تعلق ندارد و تنها از طریق علاقه مندان به صنعت خودروسازی کشور اداره می شود. همچنین در تمامی زمینه ها صمیمانه پذیرای انتقادات و پیشنهادات شما خواهیم بود تا بتوانیم خدمات بهتری ارائه دهیم. اگر بخواهیم به ماشین‌های قیمت متوسط کروک اشاره‌ای داشته باشیم بهتر است از ماشین‌های بی ام دبلیو , بنز , پورش و مدل‌های ارزان‌تر لامبورگینی نام ببریم .

http://applemobilemag.ir