ویدئو وال چیست و چه کاربردهایی دارد؟ ویرگول | asilight

با فراگیر شدن سیستمهای اطلاع رسانی و تبلیغاتی دیجیتال ، نیاز به نمایشگرهایی که توانایی استفاده در مکانهای عمومی ، تجاری و صنعتی را داشته باشند به سرعت در بین استفاده کنندگان احساس شد . با توجه به این که تلویزیونهای خانگی و معمولی توانایی کار در چنین محیط هایی را برای مدت طولانی ندارند ، برند های شاخص تولید کننده سیستمهای تصویری مبادرت به طراحی و ساخت نمایشگرهای نسل نو یا ویدئو وال نموده‌ اند . با فراگیر شدن سیستمهای اطلاع رسانی و تبلیغاتی دیجیتال، نیاز به نمایشگرهایی که توانایی استفاده در مکانهای عمومی، تجاری و صنعتی را داشته باشند به سرعت در بین استفاده کنندگان احساس شد. با توجه به اینکه تلویزیونهای خانگی و معمولی توانایی کار در چنین محیط هایی را برای مدت طولانی ندارند، برند های شاخص تولید کننده سیستمهای تصویری مبادرت به طراحی و ساخت نمایشگرهای نسل جدید یا ویدئو وال نموده اند.

  • این برتری موجب میشود video wall یا تلویزیون شهری توانایی نمایش حجم بیشتری از تصاویر وضوح بالا را داشته باشد.
  • برای مثال، برای تعیین اینکه ویدیو وال خود را در کجا قرار دهید، باید هدف تبلیغات خود را بدانید.
  • یکی دیگر از عمده تفاوت‌های بین ویدئو وال و تابلو روان، تفاوت در اندازه صفحه‌نمایش و ابعاد نمایش تصاویر در این دو محصول است.
  • ویدیو وال‌های LED به دلیل داشتن مقاومت بالا در شرایط هوایی نامساعد عملکرد خوبی دارن.
ویدئو وال چیست و چه کاربردهایی دارد؟ ویرگول | asilight

هزینه ویدئو وال باید بر اساس طول عمر مورد انتظار مرکز کنترل، نه طول عمر یک واحد نمایش ارزیابی شود. اکثر اتاق‌های کنترل ۲۴ / ۷ معمولا طول عمر ۲۰ سال دارند، بنابراین باید کل سرمایه‌گذاری برای این سیستم را طی این دوره زمانی در نظر بگیرید، هزینه‌های کلی تدارکات، عملیات، سرمایش و نگهداری را ویدی وال | VDWALL در نظر بگیرید. براساس طول عمر ۸ تا ۱۱ سال برای ویدئو وال امروزی، ممکن است نیاز به ارتقا یا تهیه یک ویدئو وال اضافی در برخی نقاط در آینده باشد. پردازشگرهای تصویر ویدیویی در حال حاضر در نسخه‌های سخت‌افزاری و مبتنی بر نرم‌افزار موجود هستند. پردازنده‌های سخت‌افزاری برای ایجاد نظم در پردازش ویدئو ساخته می‌شوند، در حالی که پردازنده‌های مبتنی بر نرم‌افزار بر روی یک کامپیوتر اجرا می‌شوند و از تجهیزات شبکه برای برقراری ارتباط با صفحات نمایش استفاده می‌کنند.

مانیتور صنعتی ۴۹ اینچ جی پلاس (Gplus) مدل GDS-49KU45

بسته به نوع صفحات نمایش و روش نصب میتوان آنها را به صورت صفحات مسطح، سطوح منحنی ،سه بعدی، سطوح گردان و…. لذا مشخص است کاربردی که برای video wall میتوان متصور بود به شدت فراتر از سایر ادوات پخش تصویر است. پردازشگر تصویر سیستم ویدئو وال ( تلویزیون شهری ) به طور کلی متصل کننده منبع محتوایی شما به نمایشگر است. این بخش به شما اجازه میدهد کنترل نمایید چه چیزی روی صفحه نمایش پخش شود. چه زمانی پخش شود، در کدام بخش صفحه نمایش نشان داده شود و چطور به نظر برسد.

: نرم افزار مدیریت سیگنال و تنظیمات ویدئو وال اریون

تقریبا تمامی پورت های استاندارد موجود را این ویدئو وال ها پشتیبانی کرده و جای نگرانی نیست. بنابراین کافی است بدانید که تکنولوژی ویدئو وال چیست و میتوان از آن چه استفاده هایی نمود تا به برترین شکل ممکن در کسب و کار خود از آن بهره مند بشوید. علاوه بر این، با داشتن ویدئو وال شما دیگر نیازی به نگران بودن در رابطه با پورت های قابل پشتیبانی نخواهید بود. تابلوهای تبلیغاتی، بیلبوردها، تابلوهای اطلاع رسانی در سطح شهر ( تلویزیون شهری).

ویدئو وال (Video Wall) چیست؟

پیچ پیکسل یا دات پیچ از این نظر حائز اهمیت است که کیفیت و وضوح تصویر نمایش داده شده به طور مستقیم با آن مرتبط است. در واقعه هر چه میزان پیچ پیکسل کمتر باشد، تصویر نمایش داده شده از نظر کیفیت و جزئیات، خروجی بهتری خواهد داشت. بنابراین بیننده می تواند در فاصله نزدیک تری نسبت به نمایشگر بایستد و از تصاویر با کیفیت لذت ببرد. برخلاف پنل‌های استفاده‌ شده در دستگاه‌های تلویزیون، نمایشگرهای LCD دارای یک حاشیه بسیار باریک هستند که فاصله بین پنل‌ها را به حداقل می‌رساند و باعث می‌شود که در کل مثل یک بوم بزرگ باشد.