بررسی خودروهای ام وی ام دورهاتو | jacblog

4- در صورت وجود مبلغ ما به التفاوت هنگام انجام معامله،طرفین مسئول دریافت و پرداخت وجه می باشند و دورهاتو هیچ تعهدی در قبال انتقال وجه ما به التفاوت را ندارد. 3- در صورتیکه معلوم گردد مورد معامله به هر علتی مانند مصادره،رهن،عملیات اجرایی دادگستری یا اجرای اسناد رسمی،مستحق للغیر و یا غصبی بودن قانوناً قابل انتقال به منتقل الیه نبوده،مراجع قضایی صلاحیت حل و فصل موضوع اختلاف را خواهند داشت و دورهاتو مرجع حصول سازش نمی باشد. 9-تسهیلات دهنده در رد یا قبول تقاضای متقاضیان جهت استفاده از تسهیلات،مختار می باشد. 7- عواقب بازدیدهایی غیر از هماهنگی دورهاتو،با خود خریدار است و دورهاتو هیچگونه مسئولیتی در قبال بروز تبعات احتمالی نخواهد داشت. 5- خدمات گیرنده می‌پذیرد هزینه های خدمات ارائه شده،از طرف دورهاتو مشخص می‌شود و پس از استفاده از خدمات، اعتراضی نسبت به هزینه خدمات نمی‌تواند داشته باشد.

http://applemobilemag.irهمانطوری که در پاراگراف قبلی نیز عرض کردیم، شرکت مدیران خودرو یکی از معروف ترین شرکت های فروش اتومبیل در سطح کشور می باشد که اقدام به فروش خودرو های MVM در سطح کشور می نماید. این شرکت هرساله از طریق اعلان های عمومی که از طریق سایت های منتسب به این شرکت اعلام می شوند، شرایط فروش مدیران خودرو را برای مشتریان و خریداران به نمایش می گذارد. معمولا در این اعلان ها، شرایط فروش ام وی ام و فروش شرایطی مدیران خودرو برای خریداران در قالب بروشور هایی توضیح داده می شود. با توجه به شرایط خوب و مناسبی که شرکت مدیران خودرو برای فروش محصولات خود گذاشته است، معمولا مشتریان و خریداران بسیاری امروزه تمایل دارند تا از این شرکت اتومبیل خریداری نمایند. ام وی ام و چری برای فروش تمامی محصولات خود شرایط متفاوتی را در نظر گرفته است. کسانی که علاقه­ مند به خرید محصولات مدیران خودرو هستند، می­توانند با مراجعه به سایت مدیران خودرو و یا مراجعه به نمایندگی­ های Modirankhodro در سراسر کشور از شرایط فروش محصولات آن آگاه شده و اقدام به خرید نمایند.

6- فروشنده موظف است هرگونه معامله و تصمیم فروش خودرو خود از طرق دیگر را بلافاصله به دورهاتو اطلاع دهد.بدیهی است در صورت انجام معامله معارض،دورهاتو مسئولیتی نداشته و جمیع عواقب آن با فروشنده است. 4- انتخاب خدمت برام بفروش به معنای پذیرش شرایط و قوانین و مقررات سامانه دورهاتو می باشد. 2- انتخاب خدمت مشاوره خودرو به معنای پذیرش قوانین و مقررات سامانه دورهاتو می باشد. خدمات گیرنده به کاربری اطلاق می گردد که از طریق راه های موجود در سایت و اپلیکیشن دورهاتو اقدام به ثبت درخواست استفاده از خدمات موجود در سامانه دورهاتو می نماید. قوانین و مقررات عمومی کاربر گرامی لطفا جهت عضویت در وب سایت و اپلیکیشن دورهاتو،قوانین و مقررات استفاده از آن را به دقت مطالعه فرمائید. باید پول بدی تا ثبت نام کنن بستگی به ماشینی که می خوای ثبت نام کنی زیرمیزی باید به نمایندگی پرداخت کنی .

ام وی ام،550،دنده ای مدل 94

مدیران خودرو شرایط جدید فروش اقساطی محصولات ام وی ام ویژه بهمن ۱۴۰۱ آغاز کرد. آخرین سری و جدیدترین سری محصولات ام وی ام شرکت مدیران خودرو، خودرو MVM x55 می باشد. این خودرو هم از دسته مجله خبری خودرو جک خودرو های شاسی بلند بوده که با تغییراتی که در زمینه بهتر شدن، زیبا تر شدن و افزایش امکانات این نوع خودرو صورت گرفته است، قیمت آن نیز به مراتب و به نسبت خودرو های قبلی بالاتر می باشد.

  • 5 خودروی ام وی ام 110 اس ، ام وی ام 315 اس ، ام وی ام 550 ، ام وی ام ایکس 22 و ام وی ام ایکس 33 اس از جمله خودروهایی هستند که با برند ام وی ام به بازار ایران عرضه می شوند و خودرو های جدید تر نیز در حال عرضه در بازار کشورمان هستند.
  • 10-براساس شرایط و ضوابط تسهیلات دهنده كلیه مدارك دریافتی از متقاضی و ضامن/ضامنین به هیچ وجه قابل استرداد نمی‌باشد.
  • مشتریان گرامی با مراجعه به نمایندگی های مدیران خودرو یا از طریق تماس در این وب سایت به خرید خودرو مورد نظر خود بپردازند.
  • 2- اجرای تعهدات طرفین ازجمله پرداخت ثمن معامله و انجام تشریفات تنظیم سند انتقال رسمی به نام منتقل الیه بر عهده متعاملین می باشد و دورهاتو هیچ تعهدی در قبال تعهدات طرفین ندارد.
  • شرایط فروش ام وی ام و چری برای خرید اقساطی، پرداخت قسمتی از قیمت ماشین به عنوان پیش پرداخت و پرداخت مبلغ باقیمانده طی اقساط 12، 24، 36، 48 و 60 ماهه است.
مدیران خودرو شرکتی مسئول است و تلاش می‌کند تا مأموریت خود در زمینه حمایت از محیط زیست، اشتغال زایی و رشد اقتصادی را همواره مورد توجه قرار دهد. بدینوسیله شرکت سپند خودرو اعلام مینماید که تنها شعب و آدرس های اعلامی در این سایت ، شعب قانونی سپند خودرو بوده و این شرکت هرگونه ارتباط و تعهد در قبال سایر شرکتها در زمینه فروش مدت دار و تحویل غیر فوری را تکذیب مینماید. به عنوان یکی از اولین و شناخته شده ترین ماشین های مونتاژی بازار ایران شناخته می شود و در تمام این سال ها طرفدارهای زیادی به سمت خودش جلب کرده است. خودرویی زیبا، جذاب و با قابلیتهای شهری و اسپرتی که آن را انتخابی مناسب برای تمام اقشار به ویژه جوانان و بانوان می نماید و نمایان گر مفهوم مدرن و به روز بودن در بین خریداران می باشد.

امکانات ایمنی و فناوری خودرو