قیمت و مشخصات آلفارومئو جولیتا Giulietta کاراپ | jacblog

قیمت محصولات الفارومئو در هر کشور با توجه به واحد پول کشور مورد نظر و مشخصات فنی و امکانات نصب شده روی خودرو متفاوت است. از طرفی تویوتا یک خودروی دو درب اسپورت،مخصوص رانندگی سریع و پر هیجان با امکاناتی کمتر،فضای کمتر و مصرف بیشتر در کنار موتور 200 اسب بخاری تنفس طبیعی است که تمامی قدرت تولیدی به چرخ های عقب منتقل می شود و مناسب برای دریفت و مانورهای نمایشی است. در مورد استارت باید بگم که در سایت رسمی آلفارومئو برای جولیتا و میتو نوشته که ” برای انتقال حس اسپرت بودن ماشین خودشون این قابلیت رو عمداً حذف کردن مجله خبری خودرو جک , ولی از سال 2013 رسماً به عنوان یکی از استانداردهای خودرو ها تو بازار عرضه میشه. باتوجه به معاملات واقعی انجام شده در هر روز، کارشناسان همراه مکانیک لیست قیمت خودروهای آلفارومئو دست دوم و کارکرده را از سطح بازار جمع‌آوری می‌کنند. اما در اوایل ساخت کارخانه، شرکت فرانسوی داراک، شهر میلان را مناسب‌تر برای ساخت کارخانه دانست و در نهایت کارخانه آن، به شهر میلان منتقل گردید. آلفا رومئو جولیا یک نمونه موتور جلو در خودروهای کلاس بدنه سدان ۴ در سایز متوسط (Mid-Size Sedan) بوده که گنجایش ۵ سرنشین بزرگسال را دارد.

http://applemobilemag.irاز این زاویه طراحی آلفا رومئو کمی عجیب و غریب به نظر می رسد. در نمای پشت نیز آلفا رومئو 4C حالتی عضلانی داشته و چراغ های دایره ای شکل آن نمای زیبایی به وجود آورده است. درب صندوق عقب بسیار کوچک بوده و لوگوی آلفا رومئو روی آن قرار گرفته است. سپر مشکی رنگ که روی آن دو چراغ خطی تعبیه شده و دو خروجی اگزوز از سایر اجزای این بخش می باشند. آلفا رومئو ، پخش صدای قدرتمند ، با طراحی قابل قبولی صورت گرفته و این خودروی ایتالیایی را جذاب و کاربردی کرده است.

ماشین کودک بی بی ماک طرح آلفا رومئو

کارنامه دقیقا اینجاست تا حلقه مفقود شده بین دو طرف معامله باشد. طرف سومی که فضایی امن، شفاف و مطمئن برای خرید و فروش خودروی شما فراهم می‌کند. به این ترتیب، ما بتدریج شاهد طراحی کلاسیک ابزار گرد که هنوز هم در تمام داشبوردهای آلفارومئو مورد استفاده قرار میگیرد شدیم، که دارای شمارشگر دور موتور و سرعت سنج در مقابل راننده هستند. درمورد ماشینهای مسابقه، یا ماشینهای کاملا اسپورت مانند تی زی 2 و 33استرادیل _سرعت سنج به قسمت کناری و روبروی سرنشین جلو منتقل شد.

آلفارومئو جولیتا قهوه‌ایی مدل 2016

یکی از پرفروش‌ترین و محبوب‌ترین این خودروها خودرو آلفارومئو جولیتا است. همانطور که گفتیم، خودرو آلفا رومئو 4C از سری محصولات کوپه دو نفره اسپرت به حساب می آید که توسط کمپانی معروف آلفا رومئو در سال 2013 تولید شده است. این خودرو جذاب ایتالیایی با شتاب و سرعت بالا یکی از سریع ترین کوپه های داخل کشورمان به حساب می آید که به علت قانون منع واردات خودرو به کشور، تعداد اندکی از آن در بازار کشورمان موجود می باشد و به همین علت از بازار دست دوم خوبی برخوردار نیست. با شکل گرفتن این کمپانی شرکت های زیادی در طراحی های خود از خودروهای تولیدی این شرکت الهام گرفتند. سبک و روش آلفا رومئو در تولید محصولاتش امروزه نیز توسط بسیاری از کمپانی های مشهور خودرو سازی الهام گرفته می شود. آلفارومئو در سال های بعد نیز توانست با خودروهای خود به عنوان برنده بسیاری از مسابقات حضور پیدا کند و برای خود پیروزی های زیادی کسب کند.

وجود جلوپنجره مثلثی، طرز طراحی سپر خودرو و جایگاه پلاک در گوشه خودرو از انتخاب‌های پرتکرار آلفارومئو است. چهره میتو آلفارومئو در یک نگاه عمیق، چهره فولکس‌های قدیمی را یاد آور میشود. خرید و فروش ماشین هم برای خریدار آن و هم برای فروشنده آن با دردسرهای زیادی روبرو است. خریدار همیشه دغدغه‌اش این است که یک ماشین سالم بخرد، فروشنده نیز می‌خواهد خودروی خود را به بالاترین قیمت ممکن بفروش برساند. همین امر و عدم شناخت آنها از یکدیگر، آنها را با چالش‌های زیادی برای اعتماد کردن و انجام معامله روبرو می‌کند.

  • هر چند این دو خودرو در یک کلاس نیستند اما تنها قدرت اسب بخار برای شما مهم نباشد، همین جولیتا با همین قدرت رقیب سرسختی برای بسیاری از خودروهااست.
  • همراه مکانیک سعی کرده است تا با ارائه دقیق‌ترین اطلاعات موجود، این دغدغه را برطرف کند.
  • جهت اجاره خودرو لوکس ازسایت شرکت اجاره خودرو نوین ایرانیان کلیک کنید.
  • خودرو آلفا رومئو Giulia GTA مجهز به سنسور پارک دنده عقب می باشد.
  • لازمه اینم بگم من خودم درگ بین جولیتا با آزرا , سوناتا,بی ام و 325 ,کادنزا و همان مزدا که میگیو دیدم و فقط کادنزا پا به پای جولیتا میومد و با توجه به اینکه تو درگ زیاد مهارت راننده دخالت در نتیجه نداره نشون میده که جولیتا واقعا عالیه.