قیمت آلفارومئو کارکرده و صفر، قیمت محصولات آلفارومئو همراه مکانیک | jacblog

سقف‌ها پاناروما تمام این محدودیت‌ها را کنار زده و تمام سرنشینان را به یک منظره دوست‌داشتنی از آسمان مهمان کرد. این نوع سقف به‌صورتی است که تمام سقف از جنس شیشه‌ای مقاوم به قطر 50 میلی‌متر ساخته‌شده است. در سرگذشت اسطوره ی میلانی ، با وجود تمام این طراحی‌های ساده، شما هیچ نکته‌ای برای اعتراض پیدا نمی‌کند. این نکته همان تفاوت فاحش طراحی‌های استادانه آلفارومئو با رقیبان پر سروصدایی مثل رقیبان کره‌ای است. تنها قسمت غیرمعمولی میتو در قسمت عقبی اگزوزهای بیرون زده از سپر است.

  • از نظر کیفیت هر سه خودرو کیفیت استاندارد و خوبی دارند اما جولیتا کیفیت کابین و قطعات بالاتری نسبت به دو خودروی دیگر دارد.
  • نمای تک در، در هر طرف به لوکس‌تر کردن هرچه‌تمام‌تر خودرو کمک کرده است.
  • آلفارومئو در سال های بعد نیز توانست با خودروهای خود به عنوان برنده بسیاری از مسابقات حضور پیدا کند و برای خود پیروزی های زیادی کسب کند.
  • در بسیاری موارد، تلاش هایی جهت پنهان نمودن دستگیره در مرحله ی طراحی صورت گرفته است، در بقیه ی موارد دستگیره بخشی از طراحی شده است.
  • امکانات رفاهی و تجهیزات تعبیه شده در این خودروی لوکس و جمع و جور ایتالیایی قابل قبول و مناسب است.
با این وجود آلفارومئو جولیتا ذات یک شرور ایتالیایی را به نمایش می‌کشد و برای علاقمندان سوپرمینی‌های اروپایی یک گزینه ایده‌آل خواهد بود. خودرو آلفا رومئو 4C با بهره مندی از سرعت و شتاب عالی، ایمنی خوب، طراحی جذاب و اسپرت، کیفیت بالای ساخت و برند معتبر می تواند برای جوانان گزینه جذابی باشد. اما به علت شرایط موجود در بازار داخلی کشورمان و تعداد اندک این خودرو همچنین قیمت بسیار بالا نسبت به بازارهای جهانی مجله خبری خودرو جک و قطعات کم یاب، ارزش خرید بالایی ندارد. از رقبای این خودرو در بازار می توان به پورشه 911، مازراتی گرن توریسمو و مرسدس بنز SL500 اشاره کرد. شتاب صفر تا صد این خودرو 4.5 ثانیه و حداکثر سرعتی که می تواند به دست بیاورد، 258 کیلومتر بر ساعت می باشد که بسیار اعداد قابل توجهی است. علاوه بر این میزان مصرف این پیشرانه در سیکل ترکیبی حدود 6.5 لیتر در هر صد کیلومتر و استانداد آلایندگی آن یورو 6 اعلام شده است.

یکی دیگر از نکاتی که باید درباره این خودروی کوچک و لوکس ایتالیایی به آن توجه داشته باشید این است که این خودرو به صورت دو نفره طراحی و تولید شده و برای مصارف خانوادگی چندان مناسب نیست. بود قطعات خودرو و سختی تعمیر موتور پیشرفته از دیگر دلایلی است که آن را برای استفاده در ایران نامناسب می‌کند. این روزها تولیدات جدید آلفارومئو جای این خودرو را گرفته است. میتو نیز یکی از خودروهای کوچک و جمع ‌و جور آلفارومئو محسوب می‌شود که در کلاس سوپر مینی قرار دارد. این هاچ‌بک دوست‌داشتنی با طول 4.06 متری، عرض 1.72 متری و ارتفاع 1.44 متری خود یکی از جدی‌ترین رقیبان خودروهای مینی سایر کمپانی‌ها ازجمله bmw است.

آلفارومئو جولیتا، مدل ۲۰۱۲

نام آ.ل.ف.ا که اختصاری از آنتونیما لومبارادا فابریکا اتومبیلی بود، از روز نخست ظاهر شد، که با علائم نظامی خاندان ویسکانتی درون یک دایره نوشته میشد. دایره که به 2بخش تقسیم شده دارای یک صلیب سرخ بر زمینه ای سفید در سمت چپ است و یک مار_اژدهای خاندان ویسکانتی که درحال بلعیدن دشمن است در سمت راست آن قرار دارد. ایتالیاییها ،خبره خلق صدای گوشنواز از موتورهای حتی کم حجمند.

http://applemobilemag.irاین دو خودرو در دو کلاس و تیپ مختلف هستند و اصلا با یکدیگر مقایسه نمی شوند. منتها تنها نکته کمبود نمایندگی الفارومئو و خدمات در شهرستان ها است . محسن جان با توجه به نوع استفاده، سلیقه و معیارهای هر فرد ، گزینه مشخصی موجود نمی باشد. از لحاظ خدمات و پشتیبانی هیوندای در وضعیت بسیار بهتری نسبت به دو برند دیگر است. این خودرو در تیپهای مختلف و در بازه قیمتی جداگانه به فروش می رود.

چرا به کارنامه اعتماد کنیم؟