قیمت روز خودروهای شاسی بلند ، خودرو صفر و کارکرده کاراپ | jacblog

شرکت کرمان موتور از حدود 30 سال پیش اقدام به واردات خودروهای کره‌ای می‌کرد. در ابتدا این شرکت با کمپانی کره‌ای دوو همکاری داشت و سپس به سراغ سایر خودروسازان معتبر دنیا رفت. از چند سال پیش، کرمان موتور فعالیت مشترک خود را با کارخانه چینی لیفان آغاز کرد و سپس با یکی دیگر از کمپانی‌های این کشور به نام جک وارد همکاری شد. دو مدل از شاسی بلندهای جک به نام‌های S3 و S5 در حال حاضر به‌وسیله کرمان موتور مونتاژ می‌شوند که در ادامه به معرفی آنها می‌پردازیم.

  • چری تیگو 7 یک خودرو کراس‌اور چینی با تکنولوژی‌های پیشرفته‌تر از تیگو 5 است.
  • از مهمترین نکات مثبت این خودرو می‌توان به فضای زیاد کابین، شکل ظاهری قابل قبول و پشتیبانی خوب از نظر قطعات جانبی اشاره کرد.
  • قیمت فروش نمایندگی برای این خودرو در مرداد 1401 حدود 1,170 میلیون تومان خواهد بود.
  • برای آشنایی بیشتر با این نکات فنی اتومبیل برای چند دقیقه آن را مطالعه بفرمایید.
  • در بین تمام خودروهای چینی بازار ایران، می‌توان گفت که هایما S5 یکی از بهترین طراحی‌ها در بخش کابین داخلی را دارد.

طبق نظرسنجی‌ وب‌سایت‌های معتبری مانند اوبر و car.com بهترین و محبوب‌ترین خودروها در این مدل که کمی هم ارزان‌تر هستند , خودروهای بی ام دبلیو و تویوتا هستند . کروک بسیار سبک‌تر از شاسی بلند است و همینطور فشار کمتری روی قطعات ماشین وارد می‌شود . پس از دید طراحان حرفه‌ای خودرو , هزینه تعمیرات ماشین‌های کروک بسیار پایین‌تر است . قیمت خودروی فردا تی 5 در مرداد 1401 در بازار 1,130 میلیارد تومان می‌باشد و تفاوت حدود 100 میلیونی با قیمت کارخانه دارد. این شرکت، برای پاس‌کردن استانداردهای آلایندگی سطح 6 چین، مجبور شد که در سال 2019 و با بهبود موتورهای این خودرو، نسخه به‌روز شده آنرا بسازد.

فروش سازمانی چانگان

اگر راننده به موقع واکنشی نشان ندهد، AEB به برخورد قریب الوقوع پاسخ می‌دهد. این درحالی است که برخی از مدل‌های لوکس دارای سیستم تعلیق هوا هستند، بنابراین رانندگان می‌توانند ارتفاع وسیله مجله خبری خودرو جک نقلیه را برای بارگذاری راحت‌تر کاهش دهند. از طرف دیگر، مدل‌های کامیونی مانند به طور معمول از ظرفیت بارگذاری بالاتری برخوردار هستند، بنابراین رانندگان می توانند وزن بیشتری را حمل کنند.

رنو کولیوس

طراحی ظاهری کیا اسپورتیج نسبتاً جذاب و عملکرد این خودرو نیز خوب ارزیابی شده است. موتور چهار سیلندر ۲.۴ لیتری این خودرو قدرتی معادل ۱۸۵ اسب‌بخار تولید می‌کند که در کنار مصرف سوخت ۹.۲ لیتری، به عنوان یک شاسی بلند محبوب و ایمن، خوب خودش را نشان داده است. اولین گزینه از فهرست بهترین ماشین های شاسی بلند بازار ایران هیوندای سانتافه است.

هیوندای ونیو

به نظر شما کدام ماشین شاسی‌بلند بهتر از بقیه است؟ نظرات و پیشنهادهای خود را با ما در میان بگذارید. KMC K7 از ترکیب پیشرانه و گیربکس یکسانی با جک S7 استفاده می‌کند، یک موتور 4 سیلندر توربو شارژ TGDi با حجم 1.5 لیتر به همراه یک گیربکس 6 دنده اتوماتیک دو کلاچه استفاده می‌کند که 171 اسب بخار قدرت و 251 نیوتن‌متر گشتاور دارد. همچنین وجود امکاناتی مانند صندوق برقی هوشمند، سردکن صندلی جلو، ماساژور صندلی راننده و سیستم صوتی از برند Infinity این خودرو را برای کسانی که با داشتن امکانات رفاهی فراوان علاقه دارند بسیار جذاب می‌کند. البته کرمان موتور 3 آپشن بسیار مهم رادار تغییر لاین، رادار نقطه کور و رادار تصادف جلو به همراه ترمز اضطراری را از این شاسی بلند چینی پر امکانات و به‌روزرسانی شده حذف کرده است.

http://applemobilemag.ir