بهترین ماشین شاسی بلند | jacblog

مدل‌های جدید علاوه بر ضمانت طولانی مدت، از جدیدترین تجهیزات ایمنی و مهندسی برخوردار هستند. رتبه‌بندی ایمنی شامل ارزیابی قابلیت‌های جلوگیری از تصادف و نتایج تست تصادف است که براساس آزمایشات انجام شده توسط دولت فدرال و صنعت بیمه سنجیده می‌شود. علاوه بر این، تست‌های جاده‌ای دیگر، جزئیات مربوط به نصب صندلی کودک و عملکرد چراغ را نشان می‌دهند.

  • این موتور 155 اسب بخاری قدرت خود را به کمک یک گیربکس 6 دنده اتوماتیک دو کلاچه به دیفرانسیل جلو این خودرو منتقل می‌کند و این خودرو را در 11.9 ثانیه از حالت ثابت به 100 کیلومتر در ساعت می‌رساند.
  • آفرود چیست؟ یک ماشین آفرودی خوب و استاندارد چه ویژگی‌هایی دارد؟ برای دانستن مفهوم آفرود و الزامات یک خودرو آفرودی استاندارد این مطلب مجله خودرو ناواران را بخوانید.
  • همچنین در بخش فنی از یک پیشرانه چهار سیلندر 1.6 لیتری بهره می‌برد که دارای حداکثر توان خروجی 128 اسب بخار و گشتاور 160 نیوتن‌مترمی باشد.

به گزارش جهان نيوز، خودروهای شاسی بلند یا SUV جزو پرطرفدارترین خودروها در دنیا و همچنین در کشور خودمان هستند. این خودروها به دلیل داشتن ظاهر زیبا و پیشرانه قدرتمند، همیشه یکی از گزینه‌های اصلی برای افرادی هستند که قصد خرید خودروی جدید دارند. به نظر می‌رسد که صرفا سیاست‌های فروش توانسته این خودرو را در جایگاه بالاتری قرار دهد، اما درنهایت مجله خبری خودرو جک این شما هستید که تشخیص می‌دهید ظاهر اسپرت‌تر اس ۵ مناسب‌تر است، یا طراحی محافظه‌کاران و تا حدی کپی کارانه اس ۷. درهرصورت نمونه‌های ۱.۸ لیتری توربوشارژ این خودرو در بازار ۸۵۰ میلیون تومان قیمت می‌خورد که نسبت به بازه در نظر گرفته‌شده توسط ما اندکی بالاتری است، اما نمونه‌های دو لیتری تنفس طبیعی آن را می‌توان باقیمتی کمتر پیدا کرد.

اثتثنایی ترین توسان 2007 فول فول فول

به علاوه سوئیست DX3 دارای ورود کیلس، استارت دکمه‌ای، سیستم تهویه اتوماتیک، صندلی 6 حالته دستی برای راننده و 4 حالته دستی برای سرنشین جلو با روکش چرم نیز هست. سوئیست DX3 در واقع در بازارهای جهانی به مدل DX5 ارائه می‌شود اما در ایران به دلایل بازاریابی با نام DX3 ارائه شده است. جالب است بدانید این خودرو توسط استودیو طراحی ایتالیایی Pininfarina طراحی شده‌است! استودیو طراحی که خودروهایی مانند Ferrari Testarossa، Alfa Romeo Spider، Chevrolet Corvette Rondine، Maserati GranTrismo و بسیاری از خودروهای دیگر را طراحی کرده است. فردا SX5 دومین محصول فردا خودرو است که از زمستان سال 1399 به بازار عرضه شده است.

خرید فروش انواع خودرو شاسی بلند صفر و کارکرده در ایران

گروه خودروبانک با شعار دسترسی به بهترین انتخاب تلاش دارد از طریق این وب سایت به هموطنان عزیز کمک کند تا انتخابی آگاهانه داشته باشند. این وب سایت به هیچ گروه یا حزبی تعلق ندارد و تنها از طریق علاقه مندان به صنعت خودروسازی کشور اداره می شود. همچنین در تمامی زمینه ها صمیمانه پذیرای انتقادات و پیشنهادات شما خواهیم بود تا بتوانیم خدمات بهتری ارائه دهیم. اگر بخواهیم به ماشین‌های قیمت متوسط کروک اشاره‌ای داشته باشیم بهتر است از ماشین‌های بی ام دبلیو , بنز , پورش و مدل‌های ارزان‌تر لامبورگینی نام ببریم .

فیدلیتی، شاسی بلند 7 نفره صفرکیلومتر بازار!

پژو 2008 ظاهری اسپورت و شیک دارد و با اینکه در رده کراس اورها قرار می‌گیرد، اما طراحی عضلانی آن باعث شده که کاملا شبیه شاسی بلندهای بزرگ و سنگین باشد. سایپا خودروی چانگان CS35 را با پیشرانه 1.6 لیتری که معادل 123 اسب بخار قدرت دارد، تولید می‌کند. این شاسی بلند دارای دو مدل گیربکس دستی و خودکار است که مدل دستی پنج سرعته بوده و مدل خودکار از نوع چهار سرعته است. همچنین گقتنی است که چانگان CS35 در هر 100 کیلومتر حدود هفت لیتر مصرف سوخت دارد. جالب است بدانید که کمپانی چانگان برای طراحی این خودرو به سراغ یکی از مشهورترین طراحان ایتالیایی به نام لوچیانو دی‌امبروزیو رفته که نتیجه کار او، یک خودروی شیک و نسبتا متفاوت است. در قسمت جلو پنجره، سه نوار براق وجود دارند که در وسط آنها نیز لوگوی چانگان دیده می‌شود.

http://applemobilemag.ir