بهترین ماشین های شاسی بلند در ایران که سواری عالی دارند بلاگ دیوار | jacblog

اگر بخواهیم از گرانترین‌ها شروع کنیم , می‌توانیم نام خودروی ویرون و شیرون از کمپانی بوگاتی را نام ببریم . ضمن تشکر از یادآوری شما از سایر خودروها، خودروهای نام برده در این مقاله به روز رسانی خواهد شد و خودروهای بیشتری همانند هایما به آن اضافه خواهد شد. یکی دیگر از ویژگی‌های KMC K7 ظرفیت بسیار زیاد صندوق آن است که 960 لیتر گنجایش دارد و با خواباندن صندلی‌های عقب این مقدار تا 1358 لیتر نیز افزایش پیدا می‌کند. امکانات ایمنی کابین ریگان Coupa شامل 6 ایربگ، دو عدد برای سرنشینان جلو، دو عدد ایربگ پرده‌ای و دو عدد ایربگ جانبی است. این خودرو دارای فرمان برقی حساس به سرعت است؛ بدین معنا که با چرخاندن فرمان در سرعت‌های متفاوت، چرخ‌های جلو مقدار مختلفی تغییر زاویه می‌دهند که این فناوری ابتدا در «بی ام و سری 5» مدل 2012 دیده شد. تجهیزات ایمنی هایما اس 7 توربو شامل 4 ایربگ برای سرنشینان جلو و ایربگ‌های جانبی جلو در مدل 1399 و تنها دو ایربگ اصلی جلو در مدل 1400 است.

  • خودروسازان بزرگ داخلی هم مدل‌های مختلف SUV را تولید و عرضه می‌کنند که تنوع این خودروها نیز قابل قبول است.
  • این ماشین های جمع و جور در سال 2015 به بازار دنیا داده شدند و در سال 2016 نیز با اسپرت پابه خیابان‌های ایران گذاشت.
  • از ویژگی‌های خوب تویوتا راوفور، می‌توان به کیفیت خوب مونتاژ، مقاومت کم خودرو و هندلینگ عالی آن اشاره کرد.

در مقاله پیش از موتور های اتوبوس و نوع کارکرد آنها بسیار گفته‌ایم , بیایید در این مقاله با بررسی این 2 مدل , یک مدل همیشگی برای خود انتخاب کنیم . تجهیزات ایمنی کابین هن تنگ X7 شامل 6 ایربگ، دو ایربگ سرنشینان جلو، دو ایربگ پرده‌ای و دو ایربگ جانبی است. سیستم ایمنی کابین KMC K7 4 ایربگ، دو عدد ایربگ سرنشینان جلو و دو ایربگ جانبی است.

سانگ‌یانگ تیوولی، شاسی‌بلند کوچک ساخت کشور کره جنوبی

مکث تیارا همچون بسیاری دیگر از خودروهای چینی، به پیشرانه 1.5 لیتری توربوشارژر مجهز شده است. یکی دیگر از شاسی‌بلندهای 7 نفره تازه وارد بازار ایران، مکث تیارا است که در نمایشگاه خودرو تهران 1401 از سوی مکث موتور رونمایی شد. مکث تیارا در حقیقت یک شاسی بلند از خودروساز چینی بایک است که همانند فیدلیتی پرایم با نام و نشان متفاوتی در ایران به فروش می‌رسد. فروش این خودرو به‌تازگی از سوی مکث موتور آغاز شده است و انتظار می‌رود در شرایط فعلی بازار، استقبال مناسبی از مکث تیارا ترتیب داده شود. اغلب تویوتا لندکروزهای جی ۲۰۰ موجود در بازار ما از پیشرانه ۶ سیلندر ۴ لیتری به قدرت ۲۷۱ اسب‌بخار و گشتاور ۳۸۵ نیوتن‌متر برخوردار هستند و این میزان نیرو توسط گیربکس ۵ دنده اتوماتیک به تمامی چرخ‌ها منتقل می‌شود.

لیست اینفلوئنسرهای ایرانی اینستاگرام با بیش از نیم میلیون فالوئر در سال 1400

با توجه به مقاله ای که مطالعه کردید، خودروی مدنظر را انتخاب و قیمت را در سایت یا اپلیکیشن همراه مکانیک مشاهده فرمایید. به علاوه، بازار خودروهای دست دوم یا کارکرده بسیار پر رونق و البته پر تنوع است. یکی مجله خبری خودرو جک دیگر از این فناوری‌های BSW است که وظیفه آن نظارت بر کناره های وسیله نقلیه است؛ بدین صورت که اگر در جایی دید راننده محدود باشد، به رانندگان هشدار می‌دهد که وسیله نقلیه دیگری در کنار آن است یا خیر.

حال علت این موضوع شاید حجم بیشتر کابین و حجم قابل‌پذیرش پیشرانه در هر سیکلت باشد، اما نه سرنشین‌های اس ۵ از کمبود فضا رنج می‌برند و نه ۱۰ اسب‌بخار بیشتری که از موتور ۱.۸ لیتری به‌جای موتور ۱.۵ لیتری اس ۵ خارج می‌شود، توانسته راننده اس ۷ را راضی کند. مدل فیس لیفت ایکس 55 شرکت ام وی ام، خودرویی به نام X55 پرو است که ظاهری جذاب‌تر و البته جوان‌پسندتر پیدا کرده است. ام وی ام X55 تولید سال 2017 است و اولین فیس‌لیفت خود را در سال 2020 تجربه کرده و در تابستان سال 1399 در اختیار چینی‌ها، قرار گرفته است.

http://applemobilemag.ir