چرا ماشین شاسی‌بلند بخریم؟ با انواع شاسی بنلد اشنا شوید کاروکیا | jacblog

روی هم رفته می‌توان گفت که H30 کراس یکی از کراس اورهای موفق بازار داخلی به شمار می‌رود. مجله خبری خودرو جک هیوندای توسان، یکی از پرطرف‌دارترین خودروهای شاسی‌بلند بازار ایران است که تاکنون، در سه نسل گوناگون راهی بازار شده ‌است. هیوندای توسان از لحاظ طراحی داخلی زیبا و ظاهری، بسیار جذاب و مدرن است و با تکیه ‌بر همین توانایی، موفق شده است طیف کثیری از جوانان را به سوی خرید خودرو توسان جذب کند. از لحاظ آپشن و تجهیزات رفاهی نیز توسان کم و کاستی ندارد و جزو برترین های بازار محسوب می‌شود. ماشین هیوندای توسان از نظر سواری نیز نسبت به دیگر رقبایش مثل کیا اسپورتیج و میتسوبیشی ASX یک سروگردن بالاتر است. تویوتا پرادو نسل چهارمی که در بازار ایران حضور دارد، به یک پیشرانه ۶ سیلندر ۴ لیتری مجهز شده است.

  • علاوه بر این با وجود قیمت بالا، طراحی ظاهری ساده و شیک این خودرو از ارزش بالایی برخوردار است.
  • به گزارش خودرو 45، اگر به دلیل ارتفاع بالای سواری، سیستم دو دیفرانسیل و توانایی آفرود به شاسی‌بلندها علاقه‌مند هستید، بهتر است پیش از خرید به خوبی بازار را رصد کنید.
  • اغلب نمونه‌های این خودرو در قالب مدل‌های 2012 تا 2013 به بازار ایران راه پیدا کرده‌اند و از لحاظ پلتفرم و ساختار، تفاوت زیادی با لندکروزر جی 200 ندارد.
  • این درحالی است که برخی از مدل‌های لوکس دارای سیستم تعلیق هوا هستند، بنابراین رانندگان می‌توانند ارتفاع وسیله نقلیه را برای بارگذاری راحت‌تر کاهش دهند.
  • مکث تیارا همچون بسیاری دیگر از خودروهای چینی، به پیشرانه 1.5 لیتری توربوشارژر مجهز شده است.

کراس‌اور SWM G01 یک خودرو دیفرانسیل جلو با یک موتور 4 سیلندر توربوشارژ با حجم 1.5 لیتر است که آن را از طریق یک گیربکس 6 دنده اتوماتیک از حالت ثابت در 12.7 ثانیه به سرعت 100 کیلومتر در ساعت می‌رساند. مصرف سوخت تیگو 7 به صورت متوسط 6.7 لیتر در هر 100 کیلومتر است که با توجه به ظرفیت 57 لیتری باک برد این خودرو با هر باک پر حدود 850 کیلومتر است. قیمت مدل اتوماتیک سال 1400 این خودرو در زمان انتشار این مطلب در حدود 1,050 میلیون تومان است. امکانات رفاهی فیدلیتی نیز شامل ورود بدون کلید، کیلس استارت، سیستم تهویه دیجیتال با دریچه تهویه عقب، صندلی‌های برقی سرنشینان جلو، گرمکن صندلی جلو، صندلی‌های عقب تاشو، ایزوفیکس صندلی، صندوق پران هوشمند، پد شارژ وایرلس و چرم دو رنگ می‌شود. تویوتا C-HR، مجهز به یک موتور بنزینی ۴ سیلندر توربو با حجم ۱.۲ لیتر و قدرت ۱۱۶ اسب بخار است. مدل هیبریدی این خودرو هم با قدرت ۱۲۲ اسب‌بخار عملکرد بسیار خوبی را نشان داده است.

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

از سال 2015 که این خودرو شاسی‌بلند کره‌ایی به بازار ایران وارد شد، توانست به دلیل طراحی منحصربه فرد، قیمت مناسب و امکانات متنوع نظر مشتریان ایرانی زیادی را به خود جذب کند و در زمره پرفروش ترین شاسی بلند در ایران قرار بگیرید. سانگ یانگ تیوولی در بخش فنی، از یک پیشرانه چهار سیلندر 1.6 لیتری بهره می‌برد که دارای بیشترین توان خروجی 128 اسب‌بخار قدرت و گشتاور 160 نیوتن‌متر است. گیربکس 6 سرعته تیوولی از نوع تیپ‌ترونیک بوده و ساخت شرکت ژاپنی آیـسین است که عملکرد بسیار خوبی را از خود نشان می‌دهد. مصرف سوخت ترکیبی این ماشین، حدود 7.2 لیتر در هر صد کیلومتر اعلام شده ‌است که برایماشینی با وزن 1300 کیلوگرم، مصرف مناسبی به نظر می‌رسد. بهترین ماشین های شاسی بلند بازار ایران کدامند؟ در این مطلب راهنمای خرید ماشین شاسی بلند قصد داریم بهترین خودروهای شاسی بلند موجود در بازار ایران را به شما معرفی کنیم. ماشین شاسی بلند هیوندای توسان، یکی از پرطرف‌دارترین ماشین‌های شاسی‌بلند بازار کشور است که تاکنون، در سه نسل مختلف راهی بازار داخلی شده ‌است.

تویوتا هایس

از نماهی پهلو، وجود خطوط تیز روی بدنه CS35، آن را شبیه به خودروهای عضلانی کرده است. طراحی و عملکرد سانتافه بر اساس راحتی و رفاه مسافران شکل گرفته و امکانات موجود در این خودرو شاسی، آسایش و آرامش را برای راننده و مسافران حتی در ترافیک و سفرهای طولانی به همراه دارد و انتخابی مناسب برای سفرهای داخل و خارج شهر می باشد. درواقع فضای داخلی و چیدمان صندلی ها به گونه ای است که حداکثر استفاده از فضا برای کاربردهای متفاوت فراهم می گردد.

گالن بنزین 20 لیتری آمریکایی آفرود و شاسی بلند

از این ساعت هوشمند می‌توان به عنوان کی‌لس خودرو، بالا و پایین برند شیشه‌ها و باز و بسته کردن قفل در و حتی روشن و خاموش کردن موتور خودرو استفاده کرد. صفحه کیلومتر دیجیتالی با سیستم اینفوتینمنت خودرو در یک مانیتور بزرگ 24.6 اینچی ادغام شده است. این خودرو در دو مدل 5 نفره و 7 نفره قابل تهیه است و یکی از مشخصات ظاهری جالب توجه این خودرو استفاده از رینگ‌های 20 اینچی و لاستیک‌های ساخت کویر تایر است.

http://applemobilemag.ir