راهنمای خرید بهترین ماشین شاسی بلند بین 500 تا 700 میلیون مهر99 | jacblog

از سیستم‌های کمکی راننده در این خودرو می‌توان به کروز کنترل، کنترل ایستایی در سربالایی، کنترل کشش و کنترل پایداری اشاره کرد؛ همچنین چری تیگو 5 در هر دو تریم IE و TE دارای دو حالت رانندگی اسپرت و اکو است. لاماری ایما اولین خودرو تولید داخل خود بعد از واردات میتسوبیشی و DS در ایران است که مانند اکثر دیگر خودروهای شاسی بلند چینی یک کراس‌اور توربوشارژ با موتور 1.5 لیتری است. تیگو ۷ شاسی بلند موفق چینی است که نسبت به سایر هم وطنانش مدرن‌تر و کیفیت بهتری دارد. موتور ۴ سیلندر ۱.۵ لیتری توربوی این خودرو با قدرت ۱۴۷ اسب‌بخار شاید ضعیف نباشد اما به نظر برای خودرویی با ابعاد تیگو ۷ خیلی مناسب نیست. وقتی سوال ماشین شاسی بلند چی بخرم؟ پرسیده می‌شود، نمی‌توان از تویوتا نام نبرد. این خودرو نام بزرگ تویوتا را به همراه دارد و یکی از گزینه‌های لیست بهترین شاسی بلند در ایران است.

  • با نصب اپلیکیشن همراه مکانیک، یک دستیار متخصص خودرویی داشته باشید و از خدمات متنوع این شرکت بهره‌مند شوید.
  • از نظر ابعاد و اندازه، تفاوتی میان کیا سورنتو و هیوندای سانتافه وجود ندارد.
  • اکثر نسخه‌های وارد شده از سانتافه در ایران به موتور MPi‌ یا تزریق غیرمستقیم سوخت مجهز هستند.

ازاین‌رو با خودرویی باکیفیت و سطح بالای آپشن‌ها و مشخصات فنی روبه‌رو هستیم که رقابت سایر گزینه‌های چینی با آن کار ساده‌ای نیست. در جنگ جهانی دوم نیاز به خودروهای عملیاتی با قدرت مانور در خارج از جاده، باعث شد تا ماشین‌هایی مثل جیپ و لندرور شکل بگیرند، بعد از آن رفته رفته خودروهای شاسی بلند به بازار راه پیدا کردند و در حال حاضر هم بزرگترین بخش خودرو‌ها در آمریکا را تشکیل می‌دهند. دلیل افزایش تقاضا ماشین‌های شاسی‌بلند در چیست؟ در زبان انگلیسی ماشین شاسی‌بلند را با نام Sport Utility Vehicle یا مخفف SUV می‌شناسند. همین تمایز باعث راحتی و رفاه سرنشینان، عبور راحت از مسیرهای دشوارتر و در نتیجه افزایش تمایل افراد به خرید این ماشین‌ها می‌شود. خرید ماشین شاسی‌بلند در کارخانه‌های داخلی و با ثبت نام سایپا یا ایران خودرو نیز ممکن است. این خودرو جدید، از همان موتور 1.5 لیتری سابق استفاده می‌کند که برای چین، در دو مدل قابل سفارش است.

بررسی مشخصات چری تیگو 7

هایما S5 یک خودروی زیباست و خطوط روی بدنه آن جلوه خاصی به این SUV بخشیده‌اند. طراحی جلو پنجره و چراغ‌ها نیز اگرچه خیلی نوآورانه نیست، اما ظاهری تقریبا اسپورت به این خودرو می‌دهد. در بین تمام خودروهای چینی بازار ایران، می‌توان گفت که هایما S5 یکی از بهترین طراحی‌ها در بخش کابین داخلی را دارد. فضای کابین بزرگ و جادار است و اجزای مختلف آن به‌خوبی در کنار یکدیگر قرار گرفته‌اند.

در تصادفات رانندگی کدام نوع بهتر عمل می‌کند؟

متأسفانه فردا SX5 یکی دیگر از خودروهای چینی بازار ایران است که بازار خرید و فروش خوبی ندارد، با قیمت بالا و ارزش خرید پایین و خدمات پس از فروش ضعیف خرید و فروش این کراس اور چینی بسیار بد و بی رونق است. همچنین از سیستم‌های هشدار دهنده ریگان Coupa می‌توان به سنسور فاصله جلو، سنسور فاصله عقب، سنسور باران، سنسور فشار باد تایر، رادار نقطه کور و رادار تغییر لاین اشاره کرد. سیستم‌های هشدار دهنده هایما S7 اتوماتیک توربو شامل سنسور فاصله عقب، سنسور باران و سنسور فشار باد تایر است. با توجه به موتور 1.8 لیتری توربوشارژو امکانات فراوان هایما S7 توربو شانس موفقیت بسیار زیادی نسبت به رقبایش داشت، اما عرضه محدود هایما S7 توربو منجر به سخت‌تر شدن رقابت این خودرو شد.

سیستم‌های کمکی راننده خودرو فیدلیتی شامل کروز کنترل، کنترل ایستایی در سربالایی، کنترل کشش و کنترل پایداری و دو حالت رانندگی اکو و اسپرت می‌شود. اکثر خودروهای شاسی بلند در ایران، به‌صورت کارکرده به‌فروش می‌رسند و درصورت مجله خبری خودرو جک داشتن مشکل فنی یا بدنه، خسارت هنگفتی را روی دست خریدار می‌گذارند.. همراه مکانیک با طرح خرید سفارشی خود، نه‌تنها خودرو را به‌طور کامل کارشناسی می‌کند؛ بلکه بابت آن 100% ضمانت پرداخت خسارت بدنه پرداخت خواهد کرد.

http://applemobilemag.ir