آگهی‌های انواع خودرو شاسی بلند در دیوار تهران | jacblog

همچنین در بخش فنی از یک پیشرانه چهار سیلندر 1.6 لیتری بهره می‌برد که دارای حداکثر توان خروجی 128 اسب بخار و گشتاور 160 نیوتن‌مترمی باشد. قیمت سانگ یانگ تیوولی در بازار کشورمان در تیپ فول آرمور حدود ۳۳۵ تا ۳۵۵ میلیون تومان است. همان‌طور که گفتیم H30 کراس یک خودروی شاسی بلند نیست، اما در کلاس اتومبیل‌های کراس اور قرار می‌گیرد و به همین دلیل در این مقاله به معرفی آن می‌پردازیم. H30 کراس خودروی چندان به‌روزی نیست، اما در مقایسه با سایر خودروهای تولید داخل، از امکانات و ویژگی‌های خوبی برخوردار است. ایران خودرو در این کراس اور از پیشرانه TU5 استفاده کرده و یک گیربکس چهار سرعته روی آن قرار داده است.

  • ماشین شاسی بلند هیوندای توسان، یکی از پرطرف‌دارترین خودروهای شاسی‌بلند بازار ایران است که تاکنون، در سه نسل گوناگون راهی بازار شده ‌است.
  • جلو پنجره تیگو هفت در مقایسه با اکثر خودروهای شاسی بلند، کمی باریک و جمع‌وجورتر است و چراغ‌های جلوی آن هم تا حدودی کوچک‌تر هستند.
  • کلیه خودروهای موجود در سایت کاسپین رنت، تحت مالکیت مستقیم می باشد و همچنین نرخ های موجود در سایت کاملا بروز و رقابتی می باشد و هنگام عقد قرارداد هزینه اضافی به عهده مشتری نخواهد بود.
  • مکث تیارا همانند فیدلیتی یک کراس‌اوور تک دیفرانسیل شهری است و قابلیت آفرود ندارد.
  • مصرف متوسط هایما S7 توربو 9.7 لیتر در هر 100 کیلومتر است که با داشتن باک 61 لیتری دارای برد متوسط 630 کیلومتر است.

قصد خرید نیسان مورانو ۲۰۱۲ رو دارم لطفا راه نمایی کنید از موجودی قطعات در ایران و دوام و بازار فروش. همچنین اگر به دنبال خودرویی 4WD هستید بهتر است مدلی را انتخاب کنید که به طور پیش فرض و تمام وقت از این ویژگی استفاده می‌کند، در غیر این صورت ممکن است که به قطعات مکانیکی آسیب ببینند. فناوری FCW یک هشدار بصری، شنیداری و یا لمسی برای اخطار دادن به راننده درباره برخورد قریب الوقوع با یک خودروی دیگر یا یک شی است.

SUV ها در چه کلاس‌هایی تولید می‌شوند؟

خطوط تیز و خشن در سرتاسر بدنه این خودرو و حتی در داخل کابین هم دیده می‌شود که در جذابیت این خودرو بی‌تاثیر نبوده است. کیا اسپورتیج جدید از نظر ظاهری، به جذابیت نسل قبلی خود نیست؛ اما نمای کلی آن، قابل‌قبول به ‌نظر می‌رسد. فضای کابین اسپورتیج نسل چهارم، از طراحی زیبایی برخوردار است و نسبت به نسل گذشته خود، کمی اسپرت‌تر شده است. اما، خریداران باید درباره خرید شاسی‌بلندهایی که برای اهداف آفرود به روزرسانی شده‌اند، احتیاط کنند.

بررسی مشخصات SWM G01F

اما آن نسخه‌ای که ام وی ام برای ایران درنظر گرفته، فیس‌لیفت دوم آن بود که سال گذشته معرفی شد. قیمت شاسی بلند تیگارد X35 در زمان انتشار این مطلب برای مدل سال 2019 بین 600 تا 700 میلیون تومان است. از سیستم‌های کمکی راننده سوئیست DX3 می‌توان به کروز کنترل؛ کنترل ایستایی در سربالایی، کنترل سرعت در سرازیری، کنترل کشش و پایداری اشاره کرد. از امکانات رفاهی کابین هن تنگ X7 نیز می‌توان به ورود بدون کلید، استارت دکمه‌ای، سیستم تهویه اتومات دوگانه و دریچه تهویه عقب، صندلی‌های برقی سرنشینان جلو، تاشو بودن و وجود کنسول تاشو برای صندلی عقب اشاره کرد. سیستم‌های هوشمند هن تنگ X7 شامل کروز کنترل، کنترل ایستایی در سربالایی، کنترل کشش و کنترل پایداری است. سیستم‌های هشدار دهنده KMC K7 شامل سنسور فاصله جلو، سنسور عقب و سنسور فشار باد تایر است.

هایما سفید مدل 1400 کم کار

در این مقاله می‌خواهیم از تفاوت ماشین‌های شاسی بلند با ماشین‌های بدون سقف یا کروک بگوییم و البته به مزایا و معایبشان هم اشاره‌ای داشته باشیم . فردا T5 با یک موتور 1.6 لیتری تنفس طبیعی و موتورهای مجله خبری خودرو جک 1.5 توربوشارژ و 1.8 لیتری توربوشارژ خریداری می‌شود که البته موتور 1.8 لیتری، فقط برای T5L خواهد بود. بهتر است بدانید که موتورهای 1.6 و 1.8 لیتری آن نیز فقط با گیربکس‌های دستی همراه می‌شوند.

http://applemobilemag.ir