بهترین ماشین های شاسی بلند در ایران که سواری عالی دارند بلاگ دیوار | jacblog

سیستم‌های کمکی راننده KMC K7 شامل کروز کنترل، کنترل ایستایی در سربالایی و سرازیری، کنترل کشش و کنترل پایداری است. ام وی ام x55 یک خودرو شاسی بلند چینی از چری و دومین خودرو با مجله خبری خودرو جک پلتفرم T1X چری است. این خودرو در سال 2017 با نام Tiggo 5x وارد بازار چین شد و به دنبال آن در بازارهای دیگر (مانند روسیه، اکوادور، اسپانیا و…) با نام چری تیگو 4 ارائه شد.

  • سیستم‌های کمکی راننده این خودرو شامل کروز کنترل، کنترل ایستایی در سربالایی و سرازیری، کنترل کشش و پایداری و دو حالت رانندگی اسپرت و اکو است.
  • در ضمن مصرف سوخت این خودرو در مقایسه با دو SUV قبلی که معرفی کردیم، بسیار بالاتر است.
  • همچنین مصرف ترکیبی این شاسی بلند چینی 8.8 لیتر در هر 100 کیلومتر است که با توجه به ظرفیت باک 60 لیتری آن می‌تواند تا با هر باک پر به صورت متوسط مسافت 680 کیلومتر را بپیماید.
  • در سال 1396 پیشرانه 2 لیتری تنفس طبیعی هایما S7 با یک موتور 1.8 لیتری توربوشارژ تعویض شد که منجر به افزایش عملکرد این خودرو شد.

مکث تیارا همانند فیدلیتی یک کراس‌اوور تک دیفرانسیل شهری است و قابلیت آفرود ندارد. نکته مثبت طراحی این خودرو، وجود پنجره کوچکی روی ستون C‌ خودرو است که امکان برقراری ارتباط با محیط بیرون را برای سرنشینان ردیف سوم مهیا می‌کند. مکث تیارا از نظر امکانات رفاهی و ایمنی به خوبی مجهز شده است، در نتیجه ارزش خرید بالایی از نظر کاربران خواهد داشت.

بررسی مشخصات فنی هن تنگ X7

چری تیگو 7 یک خودرو کراس‌اور چینی با تکنولوژی‌های پیشرفته‌تر از تیگو 5 است. تیگو 7 از سال 96 در بازار ایران، و تنها در تریم اکسلنت آن عرضه شد، اما در سال 97 تریم IE آن نیز ارائه شد. سیستم‌های کمکی راننده بورگوارد BX5 شامل کروز کنترل، کنترل ایستایی در سربالایی و سرازیری، کنترل کشش، کنترل پایداری و دو حالت رانندگی اکو و اسپرت است. سیستم‌های کمکی راننده دیگنیتی شامل کروز کنترل، کنترل ایستایی در سربالایی، کنترل سرعت در سرازیری، کنترل کشش و کنترل پایداری است. پیشنهاد می‌کنیم برای کسب اطلاعات بیشتر، نگاهی به ارزانترین ماشین های شاسی بلند در بازار ایرانبیاندازید. شما می‌توانید با مراجعه به صفحه راهنمای خرید خودرو در ویلاگ دیوار، مطالب مشابه دیگری در زمینه مشاوره خرید خودرو مطالعه کنید.

نیسان ایکس تریل

طراحی منحصربه‌فرد، قیمت مناسب و امکانات متنوع تیوولی، باعث شد تا در همان ابتدای ورودش به بازار کشور، بتواند نظر بسیاری از مشتریان ایرانی را جذب کند و به گفته شرکت رامک خودرو، خرید تیوولی جزو پرتقاضاترین شاسی‌ بلندهای این شرکت به حساب می‌آید. سانگ یانگ تیوولی محصول خاصي است که افرادی با سليقه‌هاي خاص را به خود جلب مي کند. در سال 2018، نمونه فیس‌لیفت تیوولی نیز به بازار ایران راه یافت که با نام «تیوولی آرمور» شناخته می‌شود. اجاره ماشین شاسی بلند برای افرادی که علاقه مند به خودورهای کراس اوور و شاسی بلند هستند یک انتخاب درست می باشد. سعادت رنت به عنوان یکی از بزرگترین موسسه های رنت خودرو با تامین خودورهای مورد نیاز شما نظیر شاسی بلند و سواری و خودروهای لوکس با قیمت بسیار مناسب همواره آماده خدمت رسانی به شما عزیزان می باشد. شما می توانید خودرو موردعلاقه خود را به صورت با راننده، بدون راننده و اجاره ماشین عروس، رنت کرده و خاطره ای به یادماندنی برای خود و عزیزان خود رقم بزنید.

در مورد خرید خودرو سانتافه، می‌توان ساعت‌ها بحث کرد؛ اما باید گفت کیفیت بالا، استهلاک کم، مجهزبودن به امکانات روز دنیا و از همه مهم‌تر، ایمنی بالا، تنها تعدادی از خصوصیات منحصربه‌فرد هیوندای سانتافه 2017 هستند. درون سینه Volvo XC90 یک پیشرانه 4 سیلندر ۱۹۶۹ سی‌سی قرار داده شده که به لطف بهره‌گیری همزمان از سیستم توربوشارژر و سوپرشارژر، توان تولید 320 اسب بخار قدرت و 400 نیوتن‌متر گشتاور را دارد. کمپانی ولوو برای اینکه بتواند توان خروجی موتور کم‌حجم این شاسی بلند 7 نفره را به حداکثر حالت ممکن برساند، از یک گیربکس ۸ سرعته اتوماتیک از نوع GearTronic استفاده کرده ‌است. سانگ یانگ رکستون G4 یکی از آخرین خودروهای وارد شده به بازار ایران است که در سال 97 به مشتریان معرفی شد. سانگ یانگ رکستون G4 علاوه‌بر آن‌که یک شاسی بلند 7 نفره با قابلیت آفرود است، بزرگترین رینگ‌ها را در بین خودروهای هم‌کلاس خود دارد.

http://applemobilemag.ir