بهترین ماشین شاسی بلند | jacblog

رنو کولیوس، یک ماشین شاسی ‌بلند زیبا از شرکت رنو است که نسل اول آن در سال 2007 معرفی شد و نسل دوم آن نیز در سال 2016 روی خط تولید قرار گرفت. رنو کولئوس، از همکاری رنو و نیسان شکل گرفته است؛ زیرا موتور این خودرو، توسط رنو ساخته شده ‌است و پلتفرم آن (CMF-CD) نیز به شرکت نیسان تعلق دارد و در ماشین‌های دیگری چون رنو کجار و نیسان ایکس تریل ( NISSAN X-TRAIL) نیز مورد استفاده قرار گرفته ‌است. شرکت سایپا به‌منظور حفظ رقابت با سایر خودروسازان، وارد عرصه تولید خودروهای SUV شده و در حال حاضر یک مدل خودروی شاسی بلند چینی را مونتاژ می‌کند. با این تفاوت که چانگان کمپانی معتبری بوده و تکنولوژی، آپشن‌ها، طراحی، فضای داخلی و درمجموع بسته بهتری را پیشنهاد می‌کند.

  • در سال‌های اخیر به دلیل تغییر در سبک زندگی، علاقه مردم ما به سمت خرید ماشین شاسی بلند بیشتر شده است.
  • همین تمایز باعث راحتی و رفاه سرنشینان، عبور راحت از مسیرهای دشوارتر و در نتیجه افزایش تمایل افراد به خرید این ماشین‌ها می‌شود.
  • با این حال، خودروهایی که در این راهنما از آن‌ها نام برده شده، در حال حاضر با توجه به وضعیت بازار خودرو، بهترین گزینه‌های موجود برای خرید ماشین شاسی بلند خارجی به شمار می‌آیند.
  • پیشنهاد می‌کنیم برای کسب اطلاعات بیشتر، نگاهی به ارزانترین ماشین های شاسی بلند در بازار ایرانبیاندازید.
  • وجود خطوط زیبا روی بدنه و رینگ‌های اسپورت جذابیت خاصی به این خودرو داده است.

تویوتا CHR با دو نوع موتور مختلف در ایران عرضه می‌شود که یکی از آن‌ها هیبریدی و دیگری از نوع بنزینی و دارای توربو شارژ است. نسل جدید کیا اسپورتیج در واقع نسل چهارم این ماشین شاسی ‌بلند پرفروش محسوب می‌شود که از سال 2016 تاکنون، روی خط تولید شرکت کیا قرار دارد. نسل اول این ماشین کره‌ای، در سال 1993 و نسل دوم و سوم به ترتیب در سال‌های 2005 و 2010 معرفی شدند. تمامی خودروهای موجود شاسی بلند در سعادت رنت دارای بیمه کامل بدنه، بیمه شخص ثالث بوده و هزینه ی اضافه ای از مشتریان دریافت نمی شود.اما در صورتی که خواستار بیمه CDW (بیمه اجاره خودرو ) باشید شرکت از شما هزینه ای اضافه ای برای بیمه دریافت خواهد کرد. اکنون لکسوس در بیانیه‌ای رسمی قیمت مدل‌های مختلف این ال ایکس سال ۲۰۲۲ را اعلام کرده که بسیار جالب توجه است. دوست عزیز تعجب میکنم خودروی اصیل ژاپنی یعنی گرند ویتارا را با ماشینهای چینی در یک رده آورده اید.

جک S3 – مدل 98

تنها نکته منفی اصلی خودرو قیمت آن بوده که نزدیک به قیمت خودروهای یک سایز بزرگتر از خود است و در بین رقبای خود خودروی گران قیمتی محسوب می‌شود. از ابتدای سال 1400 تا پایان اردیبهشت ماه 60 عدد از این خودرو در کشور تولید شده است و اولین تصاویر این خودرو در بهار 1400 به صورت غیر رسمی منتشر شد و اغییرات اسم این خودرو از چری تیگو 8 پلاس به ام وی ام تیگو 8 پرو با مشاهده این تصاویر مشخص شد. امکانات ایمنی کابین تیگو 7 شش ایربگ شامل ایربگ راننده و سرنشین، ایربگ‌های پرده‌ای و ایربگ‌های جانبی جلو می‌باشد. امکانات ایمنی کابین این خودرو شامل 4 ایربگ، 2 ایربگ راننده و سر نشین جلو و 2 ایربگ جانبی برای سرنشینان جلو می‌شود. این خودرو در طول ارائه‌اش در ایران 2 بار در سال‌های 95 و 97 به‌روزرسانی شد که در سال 95 شامل تغییرات ظاهری و تجهیزات داخلی و در سال 97 تنها شامل تغییرات تجهیزات داخلی بود. سیستم دو دیفرانسیل این خودرو دارای 3 حالت Auto، 2H و Lock است که با توجه به شرایط و تغییر آن می‌توانید به عنوان مثال، در حالت Lock آن زمانی که در خارج از جاده گیر کرده‌اید، به سادگی خودرو را از درون چاله خارج کنید.

جک S5مدل 97 بی رنگ

نسخه Premium یک ردیف صندلی اضافی، عملکرد هندزفری درب عقب و سیستم تعلیق تطبیقی را به عنوان آپشن‌های اضافه عرضه می‌کند. این مدل با قیمت ۱۰۱۰۰۰ دلار، دارای ویژگی‌های ظاهری منحصربه‌فرد، همراه با تغییرات زیر شاسی خاص این مدل است. این مدل ویژگی‌های دیگری همچون تنظیمات تعلیق F Sport، دیفرانسیل لغزش محدود، دمپر‌های عملکردی و میله تثبیت کننده عقب را عرضه می‌کند.

خرید فروش انواع خودرو شاسی بلند صفر و کارکرده در ایران

ام وی ام x55 یک خودرو شاسی بلند چینی دیفرانسیل جلو با پیشرانه 1.5 لیتری توربوشارژ و قدرت 147 اسب بخار است که به کمک یک گیربکس 6 دنده دو کلاچه این خودرو را از حالت ثابت در زمان 10.9 ثانیه به سرعت 100 کیلومتر در ساعت می‌رساند. تویوتا تا پیش از C-HR و پریوس، زبان طراحی ساده‌تر و متفاوتی داشت، اما این دو خودرو با ظاهری کاملاً متفاوت تولید شدند. استفاده از متریال عالی، طراحی بسیار خاص در ظاهر و کابین، آپشن‌های نسبتاً کامل، مصرف مجله خبری خودرو جک سوخت پایین و بازدهی بسیار خوب موتور از جمله موارد مثبت آن است که C-HR را به انتخابی مناسب هنگام خرید خودرو شاسی بلند تبدیل می‌کند. در ادامه این مقاله بهترین شاسی بلندهای داخلی در بازار ایران را به شما معرفی می‌کنیم و ضمن بررسی قیمت خودروهای ایرانی شاسی بلند، با پنج تا از ارزان ترین شاسی بلندهای ایرانی آشنا می‌شویم. برگ برنده اصلی جک S5 که آن را در میان خودرو های هم دوره و هم قیمت خودش مطرح نمود در همین قسمت قرار دارد.

http://applemobilemag.ir