آلفارومئو Alfa Romeo لیست خودرو ها، ایتالیا خودرو خودرو | jacblog

نام آ.ل.ف.ا که اختصاری از آنتونیما لومبارادا فابریکا اتومبیلی بود، از روز نخست ظاهر شد، که با علائم نظامی خاندان ویسکانتی درون یک دایره نوشته میشد. دایره که به 2بخش تقسیم شده دارای یک صلیب سرخ بر زمینه ای سفید در سمت چپ است و یک مار_اژدهای خاندان ویسکانتی که درحال بلعیدن دشمن است در سمت راست آن قرار دارد. ایتالیاییها ،خبره خلق صدای گوشنواز از موتورهای حتی کم حجمند.

حداکثر سال تولید

این دو خودرو در دو کلاس و تیپ مختلف هستند و اصلا با یکدیگر مقایسه نمی شوند. منتها تنها نکته کمبود نمایندگی الفارومئو و خدمات در شهرستان ها است . محسن جان با توجه به نوع استفاده، سلیقه و معیارهای هر فرد ، گزینه مشخصی موجود نمی باشد. از لحاظ خدمات و پشتیبانی هیوندای در وضعیت بسیار بهتری نسبت به دو برند دیگر است. این خودرو در تیپهای مختلف و در بازه قیمتی جداگانه به فروش می رود.

این خودرو برای اولین بار در لندن رونمایی شد و طولی نکشید که جایگاه خود را در بازار نیز پیدا کرد. این خودرو را شاید بتوان مبدأ برخی مجله خبری خودرو جک از طراحی‌های آلفارومئو در خودرو جولیتا دانست. هرچند این طراحی‌ها در خودروهای بعدی آلفارومئو کاملاه پخته‌تر به نظر می‌رسید.

  • علاوه بر این میزان مصرف این پیشرانه در سیکل ترکیبی حدود 6.5 لیتر در هر صد کیلومتر و استانداد آلایندگی آن یورو 6 اعلام شده است.
  • این مدل همچنین دارای نسخه ای زیبا از پنجره ی مشبک کلاسیک و یک نشان برروی کاپوت است.
  • مخفی بودن دستگیره های درب عقبی تنها بخشی از طراحی جانبی است که نگاه ها را به سمت خود جلب کرده است.
  • تنها 8.2 ثانیه طول می‌کشد تا از حالت عادی به عمق صندلی خود بچسبید و از یک رانندگی نرمال و با آرامش به یک تجربه پر آدرنالین تغییر فاز دهید.

تویوتا gt86 یه ماشین کوپه ی دیفرانسیل عقبه و جولیتا یه هاچبک 4 در. از قیمت اکتان در ایران خبر ندارم اما باید از اکتان های مناسب استفاده کنید که در چندین پست قبلی اشاره شده. این برند فوق العاده استهلاک داره و هزینه نگهداری آن کمرشکنه .

http://applemobilemag.ir

سعی بر آن بوده که مرجعی برای اطلاعات و مشخصات فنی خودروهای داخل ایران باشیم و بتوانیم به صورت تخصصی مقایسه، قیمت، تست و بررسی خودرو‌ها را انجام بدهیم. می توان گفت خودرو آلفا رومئو Giulia GTA از نظر طراحی مشابه با خودروهای جاگوار و BMW 4M یا حتی پورشه مدل ۹۱۱ GT3 است اما هنوز آلفا رومئو نتوانسته از این خودروهای برتر جهان پیشی بگیرد. اگر تمایل به خرید خودرو آلفارومئوجولیتا دارید باید به حساسیت‌های ویژه آن هم توجه داشته باشید. یکی از مهمترین معایب این خودروها برخورداری از گیربکس دو کلاچه‌ای است که خشکی بالایی هم دارد. فضای کم و نامناسب صندلی‌های عقب، ورود و خروج سخت سرنشینان عقب یک از این معایب است.

با عضویت در خبرنامه، از تخفیف‌ها و جدیدترین‌های فروشگاه باخبر شوید: