ماشین کودک بی بی ماک طرح آلفا رومئو سیسمونی سعید | jacblog

صندلی‌های عقب برای استفاده افراد بزرگ‌سال، مخصوصاه افراد قدبلند قدری نامناسب است. شاید بتوان این خودرو را مناسب یک جوان مجرد تشنه هیجان، یا یک زوج جوان با فرزندان کوچک دانست. این خودرو برای استفاده هم‌زمان و طولانی‌مدت یک خانواده با میانگین سنی بالا دلسردکننده است. این خودرو از سیستم مولتی ایر استفاده میکند که با توجه به گفته شرکت فیات این امکان باعث میشود تا حداقل ۱۰ درصد قدرت موتور افزایش پیدا کند و تا ۱۵ درصد نیز سبب کاهش سوخت میشود. اطلی ترین بخش این خودرو در طراحی خارجی جلو پنجره سه گوشش است که ارتفاع پایینی نیز دارد و نگاه ها را به سمت مدل های کلاسیک این خودرو برده است.

http://applemobilemag.ir

به ویژه می‌توانید در شرایط اضطراری بر روی ایمنی این خودروها حساب ویژه‌ای باز کنید . به همین دلیل از قوا و نیروی محرکه پر انرژی بهره برده است و لذا می‌تواند رانندگی آسان و لذت بخشی را برای شما به ارمغان بیاورد . چراغ عقب خودرو از نوع ال ای دی انتخاب شده و شیشه بالا بر آن هم وان تاج است. برخورداری از رینگ آلومینیومی، ریموت کنترل و صفحه نمایشی مخصوص به نمایش درآوردن اطلاعات خودرو از دیگر ویژگی‌های این خودرو لوکس است. از سوی دیگر اگر این خودرو به تعمیرات نیاز پیدا کند نمی‌توانید آن را به هر تعمیرگاهی انتقال دهید.

  • در 163 و جی تی وی/اسپایدر، نشان به مکان خود برروی کاپوت برگشت.
  • امکان تنظیم سیستم صوتی اتومبیل با استفاده از فرمان یکی دیگر از مهم‌ترین قابلیت‌ها و ویژگی‌های این محصول ایتالیایی است.
  • این خودرو از سیستم مولتی ایر استفاده میکند که با توجه به گفته شرکت فیات این امکان باعث میشود تا حداقل ۱۰ درصد قدرت موتور افزایش پیدا کند و تا ۱۵ درصد نیز سبب کاهش سوخت میشود.
  • هرچند میتو در این مسئله از برخی رقیبان خود مثل فیات 500 کمی عقب‌مانده است اما برتری‌های فاحش میتو در سایر قسمت‌ها فکر این مسئله را به‌کل از ذهن شما بیرون خواهد کرد.
  • برای ثبت نهایی سفارش بر روی دکمه‌ی مشاهده سبدخرید کلیک کنید و برای افزودن دیگر محصولات به سبدخرید خود، بر روی دکمه‌ی ادامه کلیک کنید.
  • دوست من برای اطلاعات بهتر و کامل تر ، بهترین مورد مراجعه حضوری به شرکت مربوط به فروش خودرو در شهر مورد نظر است.

در ضمن کیفیت ساخت این ماشین اصلا قابل مقایسه با کره ایها نیست. در مورد ترمز دستی برقی هم باید بگم که توی این کلاس , ما کلاً ماشینی رو نداریم که ترمزش برقی باشه. تعميرات آلفارومئو در مقايسه با ماشين هاي آسيايي بسيار پيچيده تر است و يكي از دلايل آن كمپكت بودن ماشين است به عنوان مثال تعويض دينام مجله خبری خودرو جک اين ماشين و دسترسي به آن بسيار پيچيده است. روی کاغذ و بر اساس مشخصات اعلامی و ابعاد ماشین، بعید می دونم ماشینی بتونه در داخل شهر حریف این ماشین بشه. کلیه حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به وب سایت راپیدکار میباشد. این خودرو در ژوئن ۲۰۱۵ رو نمایی و در فوریه ۲۰۱۶ به بازار عرضه گردید.

طراحی عقب، ساده اما قابل قبول

تنها بخشی از سقف خودرو از سایر قسمت‌ها جدا می‌شد و سانروف در آن بخش تعبیه می‌شد. با وجود اینکه صندلی عقب تعبیه‌شده تا حدودی می‌تواند کاربردی باشد، اما فراموش نکنید که میتو یک سوپر مینی ریزه‌میزه است. باید این نکته را ذکر کنیم که با توجه به سیستم تزریق مستقیم سوخت باید حواستان به جرم گیری ها باشد و هزینه ای است که به خاطر این تکنولوژی باید پرداخت کنید و خب در کنار این هزینه باعث میشود تا شما هم قدرت بالاتری تجربه کنید و هم مصرف سوختتان پایین بیاید. با اینکه این پیشرانه حجم کمی دارد اما توانمند است تا قدرتی معادل با ۱۷۰ اسب بخار و ۲۵۰ نیوتن متر گشتاور آزاد کند و به راحتی با موتور های ۲٫۴ لیتری میتواند رقابت کند و البته در آزمایش ها نشان داده حتی میتواند عملکرد بهتری را نیز به ثبت برساند.

آلفارومئو جولیتا، مدل ۲۰۱۴

آلفارومئو – Alfa Romeo – شرکت خودروسازی ایتالیایی با بیش از 100 سال قدمت است. این شرکت از همان ابتدا به ساخت خودروهای مخصوص مسابقه نیز می‌پرداخت. بالاخره در سال ۱۹۸۶ در پی ضرر شدید، این شرکت به‌همراه شماری از شرکت‌های تحت مالکیت دولت ایتالیا، رومانو پرودی در جایگاه مدیر کل مجموعه‌ای از شرکت‌های دولتی که آلفا رومئو نیز جزء آن‌ها بود، تمایل دولت برای فروش آن‌ها را، اعلام کرد. در سال ۱۹۲۸ با پایان قرارداد دفاعی دولت ایتالیا با شرکت آلفا رومئو، نیکولا رومئو این شرکت را ترک کرد و سهام خود را نیز به دولت ایتالیا واگذار نمود. در سال ۱۹۳۲ دولت ایتالیا کنترل شرکت در حال نابودی را بدست گرفته و مدیریت آلفا رومئو را به شرکت فین‌مکانیکا که بازوی صنعتی شرکت دولتی ایتالیایی ایستیتوت پرلا ریکوسترازیونه بود، واگذار کرد. شرکتی که سپس تحت عنوان آلفا رومئو معروف شد، در سال ۱۹۰۶ توسط بازرگان فرانسوی الکساندر داراک که مالک یک بنگاه خودرو فرانسوی بنام داراک بود، به همراه چند سرمایه‌گذار انگلیسی تحت نام شرکت آلفا تأسیس شد.