فروش اقساطی خودرهای آلفارومئو، شرایطی و تحویل فوری سپند خودرو | jacblog

کارنامه دقیقا اینجاست تا حلقه مفقود شده بین دو طرف معامله باشد. طرف سومی که فضایی امن، شفاف و مطمئن برای خرید و فروش خودروی شما فراهم می‌کند. به این ترتیب، ما بتدریج شاهد طراحی کلاسیک ابزار گرد که هنوز هم در تمام داشبوردهای آلفارومئو مورد استفاده قرار میگیرد شدیم، که دارای شمارشگر دور موتور و سرعت سنج در مقابل راننده هستند. درمورد ماشینهای مسابقه، یا ماشینهای کاملا اسپورت مانند تی زی 2 و 33استرادیل _سرعت سنج به قسمت کناری و روبروی سرنشین جلو منتقل شد.

http://applemobilemag.ir

یکی دیگر از نکاتی که باید درباره این خودروی کوچک و لوکس ایتالیایی به آن توجه داشته باشید این است که این خودرو به صورت دو نفره طراحی و تولید شده و برای مصارف خانوادگی چندان مناسب نیست. بود قطعات خودرو و سختی تعمیر موتور پیشرفته از دیگر دلایلی است که آن را برای استفاده در ایران نامناسب می‌کند. این روزها تولیدات جدید آلفارومئو جای این خودرو را گرفته است. میتو نیز یکی از خودروهای کوچک و جمع ‌و جور آلفارومئو محسوب می‌شود که در کلاس سوپر مینی قرار دارد. این هاچ‌بک دوست‌داشتنی با طول 4.06 متری، عرض 1.72 متری و ارتفاع 1.44 متری خود یکی از جدی‌ترین رقیبان خودروهای مینی سایر کمپانی‌ها ازجمله bmw است.

با این وجود آلفارومئو جولیتا ذات یک شرور ایتالیایی را به نمایش می‌کشد و برای علاقمندان سوپرمینی‌های اروپایی یک گزینه ایده‌آل خواهد بود. خودرو آلفا رومئو 4C با بهره مندی از سرعت و شتاب عالی، ایمنی خوب، طراحی جذاب و اسپرت، کیفیت بالای ساخت و برند معتبر می تواند برای جوانان گزینه جذابی باشد. اما به علت شرایط موجود در بازار داخلی کشورمان و تعداد اندک این خودرو همچنین قیمت بسیار بالا نسبت به بازارهای جهانی و قطعات کم یاب، ارزش خرید بالایی ندارد. از رقبای این خودرو در بازار می توان به پورشه 911، مازراتی گرن توریسمو و مرسدس بنز SL500 اشاره کرد. شتاب صفر تا صد این خودرو 4.5 ثانیه و حداکثر سرعتی که می تواند به دست بیاورد، 258 کیلومتر بر ساعت می باشد که بسیار اعداد قابل توجهی است. علاوه بر این میزان مصرف این پیشرانه در سیکل ترکیبی حدود 6.5 لیتر در هر صد کیلومتر و استانداد آلایندگی آن یورو 6 اعلام شده است.

آلفا رومءو جولیتا 2012

سقف‌ها پاناروما تمام این محدودیت‌ها را کنار زده و تمام سرنشینان را به یک منظره دوست‌داشتنی از آسمان مهمان کرد. این نوع سقف به‌صورتی است که تمام سقف از جنس شیشه‌ای مقاوم به قطر 50 میلی‌متر ساخته‌شده است. در سرگذشت اسطوره ی میلانی ، با وجود تمام این طراحی‌های ساده، شما هیچ نکته‌ای برای اعتراض پیدا نمی‌کند. این نکته همان تفاوت فاحش طراحی‌های استادانه آلفارومئو با رقیبان پر سروصدایی مثل رقیبان کره‌ای است. تنها قسمت غیرمعمولی میتو در قسمت عقبی اگزوزهای بیرون زده از سپر است.

  • در هر صورت اگه کسی به این خودرو اعتقاد داشته باشد می خره …
  • در موتورهای 24 اسب بخاری سال 1910، رادیاتور عمودی برنجی بزرگ بوسیله ی دو شمعک گازی جانبی روشن میشد.
  • آینه داخلی به کار رفته در ساختار این اتومبیل از نوع فتوکرومیک بوده و حساسیت بسیار بالایی هم به نور خورشید دارد.
  • حس نشستن توی یه ماشین اسپرت با شتاب خوبش و شیفترهای تعویض دنده پشت فرمان به راننده القا میکنه.

قیمت محصولات الفارومئو در هر کشور با توجه به واحد پول کشور مورد نظر و مشخصات فنی و امکانات نصب شده روی خودرو متفاوت است. از طرفی تویوتا یک خودروی دو درب اسپورت،مخصوص رانندگی سریع و پر هیجان با امکاناتی کمتر،فضای کمتر و مصرف بیشتر در کنار موتور 200 اسب بخاری تنفس طبیعی است که تمامی قدرت تولیدی به چرخ های عقب منتقل می شود و مناسب برای دریفت و مانورهای نمایشی است. در مورد استارت باید بگم که در سایت رسمی آلفارومئو برای جولیتا و میتو نوشته که ” برای انتقال حس اسپرت بودن ماشین خودشون این قابلیت رو عمداً حذف کردن مجله خبری خودرو جک , ولی از سال 2013 رسماً به عنوان یکی از استانداردهای خودرو ها تو بازار عرضه میشه. باتوجه به معاملات واقعی انجام شده در هر روز، کارشناسان همراه مکانیک لیست قیمت خودروهای آلفارومئو دست دوم و کارکرده را از سطح بازار جمع‌آوری می‌کنند. اما در اوایل ساخت کارخانه، شرکت فرانسوی داراک، شهر میلان را مناسب‌تر برای ساخت کارخانه دانست و در نهایت کارخانه آن، به شهر میلان منتقل گردید. آلفا رومئو جولیا یک نمونه موتور جلو در خودروهای کلاس بدنه سدان ۴ در سایز متوسط (Mid-Size Sedan) بوده که گنجایش ۵ سرنشین بزرگسال را دارد.

قیمت آلفارومئو ۴C