راهنمای خرید شاسی بلند در بازار ایران خودرو۴۵ | jacblog

قدرت این خودرو توسط یک گیربکس 6 سرعته اتوماتیک، به محور جلو و عقب، به کمک یک سیستم هوشمند دو دیفرانسیل ارسال می‌شود. میزان مصرف بنزین این خودرو 7.3 لیتر در هر 100 کیلومتر و حجم باک آن 60 لیتر است که برد این شاسی‌بلند چینی را با هر باک پر، به طور متوسط 820 کیلومتر می‌کند. قیمت خودرو شاسی بلند چینی فیدلیتی پرایم در زمان انتشار این مطلب حدود 1,230 میلیون تومان است. در نوشتن راهنمای خرید خودرو شاسی بلند، نمی‌توان از خودروهای چینی که در چند سال اخیر به وفور در خیابان‌های کشورمان دیده می‌شوند نام نبرد. محصول دیگر هیوندای، توسان، یکی از زیباترین و پرطرفدارترین و بهترین ماشین‌های شاسی بلند بازار ایران است.

  • نسخه بنزینی تویوتا CHR از موتور 1.2 لیتری 4 سیلندر توربو با 116 اسب بخار قدرت و 185 نیوتن‌متر گشتاور بهره می‌برد و نیروی موتور آن نیز به هر چهار چرخ خودرو منتقل می‌شود.
  • از لحاظ فنی خودرو SWM G01F کاملاً با مدل G01 یکسان است و دارای همان پیشرانه 1.5 لیتری توربو شارژ DG15T با قدرت 155 اسب بخار و شتاب یکسان 12.7 ثانیه تا 100 کیلومتر است.
  • متقاضیان اجاره خودرو در تهران، اجاره خودرو در مشهد یا دیگر مراکز استان‌ها می‌توانند با مراجعه به سایت یا اپلیکیشن ناواران، از خدمات کرایه خودرو این مجموعه بهره‌مند شوند.
  • چند مدل از بهترین خودروهای ایرانی شاسی بلند هم محصول همین شرکت هستند که در ادامه به معرفی کامل آنها خواهیم پرداخت.

سانگ یانگ تیوولی، یک مجله خبری خودرو جک از کمپانی سانگ یانگ کره جنوبی، اولین بار در نمایشگاه ژنو سال 2014 رونمایی شد. این خودرو جمع‌وجور در سال 2015 به بازار جهانی عرضه شد و در سال 2016 نیز با دو تیپ الیت و اسپرت پا به خیابان‌های کشور گذاشت. سری جدید LX با مدل LX 600 شروع می‌شود که سیستم چهار چرخ متحرک تمام وقت و سیستم ایمنی Lexus + ۲.۵ را به صورت استاندارد دریافت می‌کند. نسخه LX 600 Premium یک درجه بالاتر از نسخه قبلی است که می‌توان آن را با قیمت ۹۵۰۰۰ دلار خریداری کرد.

بررسی مشخصات چری تیگو 5

مصرف بنزین متوسط این خودرو نیز همان مقدار 9.6 لیتر به ازای هر 100 کیلومتر است که با یک باک 54 لیتری برد 560 لیتری به شما می‌دهد. البته وجود کیت بدنه چه به صورت فابریکی و OEM و چه به صورت افترمارکت برای دیگر شاسی باند های چینی دیگر وجود ندارد که وجه تمایز این خودرو با دیگر خودروهای چینی است. این خودرو در بازار چین با نام TIGGO 8 Plus شناخته می‌شود، اما مدیران خودرو تصمیم گرفته است تا این خودرو را در بازار ایران با نام فونیکس ارائه کند؛ به علاوه آن این خودرو به جای برند چری با برند ام وی ام ارائه خواهد شد. این خودرو پس از بازگشت تحریم‌ها بدون پشتوانه ماند و اکنون در بحث قطعات و خدمات پس از فروش مشکلات فراوانی دارد؛ به این دلیل بازار خرید و فروش ضعیفی دارد.

جمع‌بندی بررسی بهترین ماشین‌های شاسی‌بلند در ایران

تغییراتی از قبیل تایر و لاستیک‌های بزرگ و ایجاد تغییرات فرمان و سیستک تعلیق می‌تواند بر نحوه برخورد یک خودرو در شرایط اضطراری مانند تغییر خط اضطراری و… تاثیر گذارند. اکثر مدل‌های بزرگتر می‌توانند وزنی بیشتر از 9.000 پوند یا جسمی معادل یک قایق بزرگ را بکسل کنند. خریداران باید یه این ظرفیت‌ها دقت کنند که خودروی مورد نظر توان بکسل کردن مقدار بار مورد نظرشان را دارند یا خیر. شاسی‌بلندهایی که بر روی فریم یک کامیون ساخته شده باشند، از اکثر خودروهای دیگر ظرفیت بکسل بیشتری دارند، البته به غیر از پیکاپ‌ها.

قیمت روز و لحظه ای خودروهای شاسی بلند -خودرو صفر و کارکرده امروز

نیسان زبان طراحی جدیدی را در جوک تجربه کرد که سبب شروع یک روند متفاوت در طراحی و صنعت خودروسازی شد. به پشتوانه فروش خوب محصولات کیا موتورز در ایران، وارد کشور شد و یکی از پرفروش‌های این بازار لقب گرفت. نسل‌های مختلف این خودرو به مرور زمان فیس‌لیفت‌های مختلفی را تجربه کرده و هر بار بهتر از قبل شدند. یکی دیگر از دلایل استقبال از این کلاس خودرو، میل جوانان به سفرهای جاده‌ای و آفرود است که شاسی بلندها برای این منظور خودروهایی مناسبند. طراحی ظاهری میتسوبیشی ASX و کیفیت مواد استفاده‌شده در داخل کابین مدل 2018 آن به نسبت رقبا، کمی بهتر است. علاوه‌براین، همواره می‌‌توان از این برند ژاپنی انتظار تولید خودروهایی باکیفیت بالا و استهلاک کم داشت که میتسوبیشی ASX هم از این قاعده مستثنی نیست.

http://applemobilemag.ir