خودروهای شاسی بلند چینی در ایران ، از ۷۵۰ میلیون تا 2 میلیارد تومان ! 13 دی 1401 | jacblog

از نظر ابعاد و اندازه، تفاوتی میان کیا سورنتو و هیوندای سانتافه وجود ندارد. در نتیجه صندلی‌های ردیف سوم سورنتو همچنان برای افراد کوتاه قامت و کودکان مناسب هستند. در نتیجه می‌توانید برای اجاره خودرو از نوع شاسی بلند 7 نفره اقدام کنید و یک کیا سورنتو کم‌کارکرد را از ناواران تحویل بگیرید. اگر از مشتریان ایرانی بخواهید که یک شاسی بلند 7 نفره را نام ببرند، بسیاری از آن‌ها به هیوندای سانتافه اشاره خواهند کرد.

  • این شاسی بلند دارای دو مدل گیربکس دستی و خودکار است که مدل دستی پنج سرعته بوده و مدل خودکار از نوع چهار سرعته است.
  • نسل جدید کیا اسپورتیج در واقع نسل چهارم این ماشین شاسی ‌بلند پرفروش محسوب می‌شود که از سال 2016 تاکنون، روی خط تولید شرکت کیا قرار دارد.
  • قیمت این خودرو در حدود 1,090 میلیارد تومان برای مدل سال 1400 در تاریخ انتشار این مطلب می‌باشد.
  • کیا سورنتو از دیگر پرفروش ترین خودروهای شاسی بلند در ایران می باشد که از محبوبیت زیادی نیز برخوردار است.

مصرف متوسط KMC K7 8.6 لیتر در هر 100 کیلومتر است که با توجه به ظرفیت باک 64 لیتری آن مسافت 750 کیلومتر را با هر باک پر طی می‌کند. با توجه به این که موتور و گیربکس کی‌ام‌سی K7 و جک S7 یکی است، بزرگ‌ترین تفاوت آن‌ها در ظاهرشان است و مهم‌ترین ویژگی در ظاهر KMC K7 داشتن چراغ‌های دیلایت باریک و جلو پنجره بسیار بزرگ آن است؛ همچنین چراغ‌های اصلی در طرفین سپر جلو تعبیه و پنهان شده‌اند. نسل اول SX5 طراحی بین کراس‌اورها و ون‌ها را داشت و به همین دلیل در دسته‌بندی خودروهای MPV قرار می‌گرفت، اما در نسل دوم آن فردا SX5 یک خودرو کاملاً کراس‌اور بود.

تویوتا آوانزا

تیپ اسکای‌پک نیسان جوک، از موتور 1.6 لیتری 4 سیلندر تنفس طبیعی بهره می‌برد که توانایی تولید 117 اسب‌بخار قدرت و 158 نیوتن‌متر گشتاور را دارد. این قدرت از طریق جعبه‌دنده اتوماتیک CVT-XTRONIC به چرخ‌های جلو انتقال پیدا می‌کند. نمونه اسپرت این شاسی‌بلند ژاپنی، به یک موتور 1618 سی‌سی توربوشارژ مجهز شده است که توانایی تولید 190 اسب‌بخار قدرت و 240 نیوتن‌متر گشتاور را دارد و شتاب آن، حدود 8.5 ثانیه است.

شاسی‌بلند اندازه بزرگ (Full Size SUV)[ویرایش]

از جمله سایر شاسی بلندهای هفت نفره بازار کشورمان می‌توان به خودروهایی همچون میتسوبیشی اوتلندر، بورگوارد BX7 و جی ام سی S350 اشاره کرد. اگر شما نیز شاسی‌بلند دیگری را می‌شناسید مجله خبری خودرو جک که از چنین ظرفیتی برخوردار باشید، نام آن را با ما و در قسمت نظرات به اشتراک بگذارید. تیگارد X35 جدیدترین شاسی بلند چینی است که با قیمتی مقرون به صرفه وارد کشور شده است.

امیدواریم که این راهنمای خرید خودرو شاسی بلند بتواند اطلاعات مفیدی را در اختیار شما عزیزان قرار دهد. نمای ظاهری کیا سورنتو نسل سوم، بر اساس زبان طراحی جدید کیا شکل گرفته که باعث شده است طراحی این خودرو، شکیل و عامه‌پسند باشد. خرید سورنتو در بازار جهانی در دو مدل تک دیفرانسیل 5 نفره و مدل دو دیفرانسیل 7 نفره امکان‌پذیر است؛ اما در بازار کشور ما، تنها به صورت دو دیفرانسیل 7 نفره وجود دارد. بنابراین پیشنهاد می‌کنیم که برای اینکه سوءتفاهمی در هنگام فروش خودروی‌تان نداشته باشید؛ در نظر داشته باشید که کارشناسی خودرو، چه از انواع صفر کیلومتر، چه کارشناسی خودرو کارکرده امری حیاتی است. اما این شرایط ممکن است با آغاز عرضه آخرین فیس‌لیفت این خودرو تا حدی بهبود پیدا کند. در حال حاضر نمونه‌های سال ۲۰۱۸ از این خودرو باقیمت ۴۷۰ میلیون تومان معامله می‌شود، اما معرفی نمونه‌های فیس‌لیفت انتظار داریم که قیمت این نسخه‌ها در بازار بیشتر از ۵۰۰ میلیون تومان باشد.

http://applemobilemag.ir