با 10 شاسی‌بلند 7 نفره محبوب بازار ایران آشنا شوید | jacblog

از جمله مزایای رنو داستر، می‌توان به شاسی خیلی محکم، فضای خوب ، بزرگ و جادار کابین و قابلیت آفرود در مدل‌ های دو دیفرانسیل اشاره کرد. رنو داستر به یک پیشرانه چهارسیلندر 16 سوپاپ به حجم 2.0 لیتر مجهز شده‌ است که توانایی تولید 135 اسب‌بخار قدرت و 195 مجله خبری خودرو جک نیوتن‌متر گشتاور را دارد. وظیفه انتقال قدرت به چرخ‌های جلو یا هر چهار چرخ این خودرو، توسط یک گیربکس 4 سرعته اتوماتیک انجام می‌شود. از جمله مزایای رنو داستر، می‌توان به شاسی محکم، فضای جادار کابین و قابلیت آفرود در مدل‌های دو دیفرانسیل اشاره کرد.

  • درست مثل شرایط بازار جهانی خودرو در کشور ما هم تنوع شاسی‌بلندها بیشتر از هر زمان دیگری شده است.
  • سیستم‌های هشدار دهنده شاسی بلند چینی SWM G01F شامل سنسور فاصله جلو و عقب، سنسور فشار باد لاستیک، رادار نقطه کور، رادار تغییر لاین و رادار تصادف جلو می‌شود.
  • تمامی مدل‌های LX ۲۰۲۲ از یک موتور ۳.۵ لیتری V6 توئین توربو با ۴۰۹ اسب بخار قدرت و ۴۷۹ پوند فوت گشتاور استفاده می‌کنند.
  • همچنین شاسی‌بلند چینی بورگوارد BX5 دارای سیستم‌های هشدار دهنده سنسور فاصله جلو و عقب، سنسور باران و سنسور فشار باد تایر است.
  • شاسی بلند به مدلی از ماشین می‌گویند که ارتفاع آنها از ماشین‌های معمولی یا همان سواری بسیار بیشتر است .

در نتیجه ردیف سوم صندلی‌های سانگ یانگ رکستون G4 مشکلات معمول شاسی‌بلندهای 7 نفره بازار را ندارد. بزرگترین نقطه‌ضعف سانگ یانگ رکستون G4 در مقایسه با رقبا، عرضه محدود و دسترسی سخت به خدمات در تمامی نقاط کشور است. آخرین نسل وارد شده از کیا سورنتو به ایران، نسل سوم این خودرو است که با کد اتاق UM شناخته می‌شود.

شاسی بلند محبوب و پر فروش در بازار کشور

البته در هر صورت خودروهای دست دوم کره‌ای مانند کیا اسپورتیج و هیوندای توسان‌های مدل‌های 2008 تا 2010 بازار بهتری دارند. نسل اول کیا سورنتو در سال 2002 و نسل‌های بعدی نیز در سال‌های 2010 و 2015 معرفی شدند. از این رو خرید خودرو با این امکانات خیال شما را تا سال‌ها راحت می‌کند که ایمنی خود و خانواده‌تان هنگام رانندگی تضمین شده است. همچنین خرید یک خودرو شاسی‌بلند نو، مخارج کمتری نسبت به کارکرده را به دنبال دارد. قیمت این مدل از ۱۰۳۰۰۰ دلار شروع می‌شود و دارای تزئینات چرمی نیمه آنیلین، رینگ‌های آلیاژی ۲۲ اینچی و سیستم صدای فراگیر Mark Levinson با ۲۵ بلندگو است.

بررسی مشخصات لاماری ایما

همچنین مصرف سوخت این شاسی محبوب در سیکل ترکیبی حدود 8.5 لیتر در هر 100 کیلومتر است که یک مصرف مناسب برای یک شاسی بلند 1650 کیلوگرمی به شمار می آید. البته هیوندای سانتافه به دلیل شناخته شده بودن برند هیوندای از قیمت بالاتری نسبت به همکلاسانش برخوردار است و قیمت آن در بازار کشورمان در بازه قیمتی 740 تا 780 میلیون تومان متغیر می باشد. نمای ظاهری کیا سورنتو نسل سوم، بر اساس زبان طراحی جدید کیا شکل گرفته که باعث شده است طراحی این ماشین ، پرترافتار و شکیل باشد. بخار در 6000 دور در دقیقه و .4گشتاور 241 نیوتن‌متر در 4000 دور در دقیقه است.

طی سال‌های اخیر، تنوع طراحی و تولید خودروهای شاسی‌بلند با طیف گسترده‌ای از قیمت‌ها و برندها توجه زیادی از بازار خودرو را به جلب کرده است. از سوی دیگر، شاسی بلندها نسبت به سایر مدل‌های اتومبیل جادارترند و برای خانواده‌ها انتخاب مناسبی به حساب می‌آیند. اگرچه این روزها خرید SUV کمی سخت شده و حتی اتومبیل های ایرانی شاسی بلند هم به قیمت‌های نجومی رسیده‌اند، اما همچنان بیشتر افراد ترجیح می‌دهند یک شاسی بلند قدرتمند و مطمئن تهیه کنند و از راحتی و امکانات آن بهره‌مند شوند. سانگ یانگ تیوولی، یک خودرو شاسی بلند از کمپانی سانگ یانگ کره جنوبی، اولین بار در نمایشگاه سال 2014 رونمایی شد. این ماشین های جمع و جور در سال 2015 به بازار دنیا داده شدند و در سال 2016 نیز با اسپرت پابه خیابان‌های ایران گذاشت. لکسوس ال ایکس 570 یک شاسی بلند 7 نفره لوکس و بسیار گران‌قیمت است که می‌توان آن را نمونه تجهیز شده و مجلل‌ تویوتا لندکروزر دانست.

http://applemobilemag.ir