لیست ماشین های شاسی بلند داخلی و خارجی مشخصات و بررسی در رنتجو | jacblog

اگر می خواهید برای مراسم خود ماشین عروسی لوکس و زیبا داشته باشید، اجاره خودرو شاسی بلند را فراموش نکنید. بعد از جک S5 نوبت به نسخه جدیدتر آن با نام S3 رسید که وارد جاده‌های ایران شود. جک S3 که از نظر فنی در کلاس پایین‌تری از S5 قرار می‌گیرد، در جلب رضایت مشتریان به اندازه برادر بزرگترش موفق نبود. این خودرو از یک موتور 1.6 لیتری بهره می‌برد که نیروی آن از طریق یک گیربکس اتوماتیک از نوع CVT به چهار چرخ منتقل می‌شود. از نظر ظاهری، می‌توان گفت که جک S3 مدرن‌تر از S5 به نظر می‌رسد، اما برخی افراد ظاهر S5 را ترجیح می‌دهند.

  • خودرو CHR کم‌مصرف به ترتیب با توان و قدرت 122 اسب بخار و 142 نیوتن متر گشتاور از قدرت فنی بالایی برخوردار است.
  • البته قیمت این خودروها بر اساس قیمت بازار و تا اواخر اسفند 1399 ذکر شده است؛ احتمال دارد قیمت این شاسی بلندها در بازار کمی بالاتر یا پایین‌تر هم باشد.
  • شاسی بلند چینی پرسروصدا و تازه وارد بازار ایران یعنی دانگ فنگ دیگنیتی از آخر سال 1399 فرآیند تولید خود را در ایران آغاز کرد و اولین مدل سال آن نیز در سال 1400 به بازار عرضه شد.
  • با این تفاوت که چانگان کمپانی معتبری بوده و تکنولوژی، آپشن‌ها، طراحی، فضای داخلی و درمجموع بسته بهتری را پیشنهاد می‌کند.
  • یکی دیگر از شاسی‌بلندهای 7 نفره تازه وارد بازار ایران، مکث تیارا است که در نمایشگاه خودرو تهران 1401 از سوی مکث موتور رونمایی شد.

اگر یک نمونه قبراق و سالم از این خودرو را یافتید، گزینه خوبی برای استفاده طولانی‌مدت است. این خودرو مانند همه محصولات ژاپنی دوام بالا و استهلاک پایینی دارد اما نمی‌توانید توقع یک تویوتا را از آن داشته باشید. بازار خرید و فروش دست دوم این خودرو هم متوسط است و برای فروش آن باید کمی صبور باشید، هر چند مشتری برای این خودرو مانند مدل‌هایی مثل ام‌جی جی‌اس نایاب هم نیست.

تویوتا CHR

که البته در کنار هم قرار گرفتن این گزینه‌ها کم‌هزینه نبوده و باعث شده که قیمت این خودرو از مرز ۵۰۰ میلیون تومان بالاتر رفته و قیمتی بیشتری نسبت به رقبایی همچون ام‌وی‌ام ایکس ۲۲ که رقیب مناسب‌تری برای این خودرو است، پیدا کند. رنو کولیوس، یک خودرو شاسی ‌بلند زیبا از شرکت رنو است که دوره اول آن در سال 2007 معرفی شد و نسل دوم آن نیز در سال 2016 روی خط تولید قرار گرفت. رنو کولئوس، از همکاری رنو و نیسان شکل گرفته است؛ زیرا پیشرانه این ماشین ، توسط رنو درست شده ‌است و پلتفرم آن (CMF-CD) نیز به شرکت نیسان تعلق دارد و درخودرو های دیگری چون رنو کجار و نیسان ایکس تریل ( NISSAN X-TRAIL) نیز مورد استفاده قرار گرفته ‌است.

۵ – تویوتا C-HR

برای تهیه شاسی بلندهای تولید داخل باید به سراغ محصولات دو خودروساز بزرگ وطنی یعنی ایران خودرو و سایپا برویم. این دو شرکت، شاسی بلندهای مختلفی (که عمدتا چینی هستند) را تولید یا مونتاژ می‌کنند و با قیمت‌های مناسب‌تری نسبت به نمونه‌های وارداتی به فروش می‌رسانند. پس برای آشنایی با بهترین خودروهای ایرانی شاسی بلند، در ادامه محصولات این دو شرکت را به‌طور جداگانه معرفی می‌کنیم. یکی از بهترین تولیدات این شرکت از نظر مصرف انرژی خودرو تویوتا سی‌اچ‌آر است که در پاریس از آن رونمایی شده است. خودرو CHR کم‌مصرف به ترتیب با توان و قدرت 122 اسب بخار و 142 نیوتن متر گشتاور از قدرت فنی بالایی برخوردار است. این اتومبیل با مصرف سوخت کمتر از چهار لیتر در هر صد کیلومتر یک ماشین شاسی‌بلند اقتصادی به‌حساب می‌آید.

ماشین شارژی بنز شاسی بلند درحدنو

برای آشنایی بیشتر با این نکات فنی اتومبیل برای چند دقیقه آن را مطالعه بفرمایید. باید بدانید که این مدل خودروها بیشتر برای اکثریت جوانان ساخته شده و گزینه مناسبی برای خانواده نمی‌باشد , زیرا دارای فضای بسیار کوچکتری نسبت به ماشین‌های شاسی بلند است . در این قسمت به معرفی برخی از بهترین امکانات رفاهی موجود مجله خبری خودرو جک در شاسی بلند چینی X55 پرو خواهیم پرداخت. با این وجود با ضعف در مدیریت برند و عدم توان تولید و عرضه مناسب عظیم خودرو در ارائه این محصول و عدم وجود خدمات پس از فروش و قطعات، بازار این خودرو به صورت کامل نابود شد. هن تنگ X7 پرچمدار شاسی بلندهای چینی هن تنگ در ایران و برادر بزرگ‌تر هن تنگ X5 است.

http://applemobilemag.ir