آگهی‌های انواع خودرو شاسی بلند در دیوار تهران | jacblog

قیمت این خودرو در زمان انتشار این مطالب در حدود 860 میلیون تومان برای تریم اکسلنت مدل سال 1399 و 885 میلیون تومان برای مدل 1400 و برای تریم اکسلنت اسپرت حدود 890 میلیون تومان برای مدل سال 1399 و حدود 920 میلیون تومان برای مدل سال 1400 است. بازه قیمتی این خودرو با توجه به مدل و سال تولید آن از 780 میلیون تومان تا 870 میلیون تومان خواهد بود و این خودرو در دو سال 1399 و 1400 ارائه شده است. امکانات رفاهی دیگر این خودرو شامل سنسور باد تایر، استارت دکمه‌ای، دوربین 360 درجه، صندوق برقی، فرمان دی‌کات، صندلی‌های برقی دارای حافظه، 6 ایربگ شارژ وایرلس و کول باکس در محفظه کنسول وسط صندلی جلو با حداقل دمای 16 درجه سانتی‌گراد. قیمت این خودرو در بازار در زمان انتشار این مطلب در حدود 1.330 میلیون تومان است. مصرف سوخت متوسط این خودرو 7.3 لیتر در هر 100 کیلومتر اعلام شده است و با توجه به باک 58 لیتری آن برد این خودرو با یک باک پر حدوداً 800 کیلومتر خواهد بود. اولین دلیل استقبال از نیسان جوک، طراحی خاص و متفاوت این خودرو شاسی بلند بود.

  • فناوری‌های جدید و پیشرفته‌ای مثل کولر سقفی و صندلی تاشو در این ماشین شاسی‌بلند، باعث افزایش طرف‌داران آن شده است.
  • رنو کولئوس، از همکاری رنو و نیسان شکل گرفته است؛ زیرا پیشرانه این ماشین ، توسط رنو درست شده ‌است و پلتفرم آن (CMF-CD) نیز به شرکت نیسان تعلق دارد و درخودرو های دیگری چون رنو کجار و نیسان ایکس تریل ( NISSAN X-TRAIL) نیز مورد استفاده قرار گرفته ‌است.
  • امکانات رفاهی دیگر این خودرو شامل سنسور باد تایر، استارت دکمه‌ای، دوربین 360 درجه، صندوق برقی، فرمان دی‌کات، صندلی‌های برقی دارای حافظه، 6 ایربگ شارژ وایرلس و کول باکس در محفظه کنسول وسط صندلی جلو با حداقل دمای 16 درجه سانتی‌گراد.

اما حقیقت این است که به خاطر قیمت قطعات، تجهیزات رفاهی بیشتر و صد البته ظاهر جذاب‌تر این حق اس ۵ بود که قیمت بیشتری داشته باشد. درهرصورت با توجه به اینکه سطح ارائه خدمات در هر دو این خودروها چندان بالا نیست، برادر کوچک‌تر ارزش خرید بالاتری دارد. این مدل از خودروها به دلیل جاداری بسیار زیاد برای خانواده ها بسیار مناسب می باشد زیرا با داشتن فضای بسیار بیشتر , سرنشینان می‌توانند به راحتی در این خودرو نشسته و از مسافرت و رفت و آمدها لذت ببرند . شاسی بلند به مدلی از ماشین می‌گویند که ارتفاع آنها از ماشین‌های معمولی یا همان سواری بسیار بیشتر است . با مطالعه این مقاله متوجه می‌شوید که کدام خودرو بهتر است و می‌توانید برای خود چه مدلی را در لیست خریدتان قرار دهید .

اثتثنایی ترین توسان 2007 فول فول فول

علاوه‌براین، مواردی هم‌چون قابلیت اطمینان بالا، پیشرانه های پرتوان یا برخورداری از قابلیت چهارچرخ فعال، دلایل دیگری هستند که بیشتر مردم جهان، شاسی‌بلند را به سایر کلاس‌های خودرو ترجیح می‌دهند. در ادامه با سایت کاروکیا همراه مجله خبری خودرو جک باشید تا بیشتر با انواع این ماشین در بازار ماشین آشنا شوید. طراحان سانگ یانگ رکستون G4 بخش عمده‌ای از فضای بار را در نسخه هفت نفره محدود کرده‌اند تا در ازای آن، سرنشینان ردیف سوم فضای بیشتری را در اختیار داشته باشند.

اجاره ماشین شاسی بلند با راننده

فردا SX5 در واقع همان Dongfeng X5 است که با نام متفاوتی در بازار ایران فروحته می‌شود. در سال 1396 پیشرانه 2 لیتری تنفس طبیعی هایما S7 با یک موتور 1.8 لیتری توربوشارژ تعویض شد که منجر به افزایش عملکرد این خودرو شد. از امکانات ایمنی این خودرو نیز می‌توان به داشتن رادار تصادف عقب و جلو، رادار نقطه کور، کروز کنترل هوشمند، هشدار باز شدن در، کمکی ماندن در لاین و کمکی حرکت در ترافیک اشاره کرد. متوسط مصرف این خودرو 8.9 لیتر در هر 100 کیلومتر است که با توجه به ظرفیت 70 لیتری باک آن، با هر بار بنزین زدن می‌توانید تا مسافت 785 کیلومتر را به صورت متوسط طی کنید. مصرف سوخت این خودرو به صورت متوسط 7.5 لیتر در هر 100 کیلومتر و حجم باک آن 55 لیتر است که به صورت متوسط باید قادر باشید تا با هر باک پر 730 کیلومتر را طی کنید.

اما آن نسخه‌ای که ام وی ام برای ایران درنظر گرفته، فیس‌لیفت دوم آن بود که سال گذشته معرفی شد. قیمت شاسی بلند تیگارد X35 در زمان انتشار این مطلب برای مدل سال 2019 بین 600 تا 700 میلیون تومان است. از سیستم‌های کمکی راننده سوئیست DX3 می‌توان به کروز کنترل؛ کنترل ایستایی در سربالایی، کنترل سرعت در سرازیری، کنترل کشش و پایداری اشاره کرد. از امکانات رفاهی کابین هن تنگ X7 نیز می‌توان به ورود بدون کلید، استارت دکمه‌ای، سیستم تهویه اتومات دوگانه و دریچه تهویه عقب، صندلی‌های برقی سرنشینان جلو، تاشو بودن و وجود کنسول تاشو برای صندلی عقب اشاره کرد. سیستم‌های هوشمند هن تنگ X7 شامل کروز کنترل، کنترل ایستایی در سربالایی، کنترل کشش و کنترل پایداری است. سیستم‌های هشدار دهنده KMC K7 شامل سنسور فاصله جلو، سنسور عقب و سنسور فشار باد تایر است.

http://applemobilemag.ir