آلفارومئو جولیتا ماشین آلفارومئو جولیتا : مشخصات آلفارومئو جولیتا | jacblog

میزان تولی گاز آلاینده این خودرو نیز در حدود ۱۶۱ گرم در هر کیلومتر مسافت است. اما نمونه 1.4 لیتری با توان 170 اسب بخار طبق یک بخشنامه گمرکی برای شرکت وارد کننده در ایران حدود یورو است.در واقع این قیمت بدون احتساب هرگونه هزینه اضافی است. من در سایت اصلی الفارومئو نمایندگی ایران را پیدا نکردم، و اگر این موضوع درست باشد در واقع این خودرو ها از کشور دومی وارد ایران می شوند و الفا رومئو به صورت رسمی در ایران نمایندگی ندارد.

خرید و فروش و قیمت خودرو آلفارومئو در تهران

قیمت محصولات آلفارومئو موجود در بازار ایران، مانند بسیاری از محصولات خودروسازی دیگر، همواره در افت‌وخیز است. در این بازار پرتلاطم، افرادی که تمایل به استفاده از خودروهای آلفارومئو را دارند، باید در لحظه از قیمت آلفارومئو باخبر باشند؛ چراکه ممکن است از زمان تصمیم‌گیری تا انجام معامله، این بازه قیمتی تغییر کند. درنتیجه وقتی صحبت از چنین بازار غیرقابل پیش‌بینی می‌شود، جای خالی مرجعی که بتوان قیمت ماشین‌های آلفارومئو را به‌صورت لحظه‌ای مشاهده کرد، خالی است. همراه مکانیک سعی کرده است تا با ارائه دقیق‌ترین اطلاعات موجود، این دغدغه را برطرف کند. خودرو آلفا رومئو GTAm دارای جلو پنجره با شیشیه نازک، شیشه عقب پلی کربنات و بدون صندوق عقب است. رانندگی با این خودرو بسیار لذت بخش است و می توانید به راحتی وارد یک مسابقه فرمول یک شوید.

  • این خودرو به موتور تویین توربو مجهز شده و دارای سیستم مولتی ایر است.
  • هر چند هر دو خودرو نسبت به ارزشی که دارند بسیار گران به فروش می رسند اما فکر می کنم بهتر باشد به نیاز خود نگاه کنید.
  • از قیمت اکتان در ایران خبر ندارم اما باید از اکتان های مناسب استفاده کنید که در چندین پست قبلی اشاره شده.
  • این خودرو علاوه بر قدرت و توانایی ‌های دینامیکی بسیار بالا از ظاهر متفاوت و اسپرتی نیز سود می برد.

همان‌طور که پیش از این نیز گفته شد خودرو آلفارومئو جولیتا به امکانات و آپشن‌های خاصی مجهز شده است. از جمله این امکانات می‌توان به سیستم تزریق مستقیم سوخت اشاره کرد و یا سیستم کنترل الکترو هیدرولیکی سوپاپ‌ها و یا توربو شارژ موتور را نام برد. تجربه نشان داده خودروهای هاچ‌بک این‌چنینی باب میل ایرانیان است. در اوایل ورود این خودرو به ایران توسط آلفاموتور، قیمت آلفارومئو میتو در ایران برای بسیاری از علاقه‌مندان محصولات این کمپانی جالب‌توجه بود و تعداد زیادی حاضر به پرداخت این مبلغ شدند تا یکی از این خودروهای ایتالیایی پرادعا را زیر پا داشته باشند. البته تعدادی از خودروهای ارائه‌شده از این مدل حجم‌های متفاوتی داشتند اما موتور 1368 معقول‌تر و مطلوب‌تر از سایر آن‌ها بود. داخل کابین خودرو آلفا رومئو 4C طراحی بسیار ساده و تجهیزات اندکی داشته و به هیچ عنوان با کابین لوکس و پر از امکاناتی رو به رو نیستیم.

http://applemobilemag.irجدیدترین مورد اضافه شده به محصولات آلفا رومئو از آلومینیوم، فولاد های بسیار قوی و منیزیم استفاده شده است که وزن اجزای ساخته شده را تا 35درصد کاهش میدهد. این مسئله در آلفا رومئو حقیقت دارد، چون آلفا یک برند اسپورت سنتی است که در آن بخش جلو هم جذاب و هم پرخاشگر به نظر میرسد، که نشانگر کیفیت و طراحی هالی و مهندسی حرفه ای است. جولیتا درسته حجم موتورش پایینه ولی به خاطر دو توربویی که روی موتور کار گذاشته شده قدرت خیلی خوب 170 اسب بخار و گشتاور 250 نیوتن متر رو تولید میکنه. این سیستم که تحت نام آلفا D.N.A.، شناخته می شود ، با تغییر تنظیمات و کنترل موتور، ترمز ها، سیستم فرمان، گیربکس، سیستم تعلیق و پدال گاز، عملکرد خودرو را با توجه به سبک رانندگی و شرایط جاده به بهترین شکل تنظیم کرده و سازگار می نماید. هومن جان من هم اطلاع دقیقی ندارم اما در پست های قبلی یکی از دوستان در خصوص قطعات فعالیت می کنند می توانید با ایشان در ارتباط باشید و باز هم از دارندگان این خودرو سوال بفرمایید، هزینه ها احتمالا در حدود خودروهای موجود در این کلاس می باشد .

عکس آلفارومئو جولیتا

محمد عزیز دو خودروی مورد نظر شما با یکدیگر قابل قیاس نیستند،در واقع نمی توان گفت قطعا کدام یک بهتر است چرا که هر کدام مزایا و معایب خود را دارند و در دو کلاس متفاوت هستند. در واقع این خودرو بیشتر برای جوانان و یا افرادی که تازه ازدواج کردند به همراه یک فرزند کوچک پیشنهاد می شود،برای استفاده های خانوادگی چندان گزینه قابل پیشنهادی مجله خبری خودرو جک نمی باشد. به خصوص با توجه به قیمتی که دارد انتخاب های بهتری وجود خواهد داشت. درود ارش جان، ممنون بابت احترامی که قائل شدید،همچنین امیدوارم از خریدتان رضایت کامل داشته باشید و خاطرات خوشی را با خودرویتان ثبت کنید. و در اخر ام جی و جولیتا از فضای بهتر با استایل اروپایی و ولوستر در ابعاد کوچکتر با طراحی یکپارچه هیوندای بهره می برند.

چالش‌های قیمت محصولات آلفارومئو