5 شاسی بلند پرفروش و محبوب در بازار خودرو ایران | jacblog

خرید رنو داستر چند سالی است که توسط نگین خودرو، نماینده رسمی رنو در ایران ممکن شده است. رنو داستر در تیپ‌های PE و SE به صورت تک‌دیفرانسیل و دودیفرانسیل در دسترس خریداران قرار دارد. هیچکدوم ازاینا بدردنمیخوره و شاسیبلند هم نیستن خودروهای چینی درجه دو با قیمت بنزوبی ان. خودروسازان بزرگ داخلی هم مدل‌های مختلف SUV را تولید و عرضه می‌کنند که تنوع این خودروها نیز قابل قبول است.

  • ازلحاظ ظاهری هم‌وابستگی کمتری به سایر خودروها دارد و حتی می‌توان آن را به‌نوعی الگوی طراحی ناموفقی برای برادر بزرگ‌ترش یعنی اس ۵ دانست.
  • هیوندای توسان به یک موتور 2.0 لیتری 4 سیلندر مجهز شده ‌است که 155 اسب‌بخار قدرت و 192 نیوتن‌متر گشتاور تولید می‌کند.
  • قیمت این خودرو در زمان انتشار این مطالب در حدود 965 میلیون تومان برای مدل پلاس است.

یک شاسی بلند هفت نفره ظرفیت پنج سرنشین بزرگسال، دو سرنشین خردسال و چمدان‌های آن‌ها را دارد. در این مقاله از مجله خودرو ناواران، به بررسی بهترین شاسی‌بلندهای 7 نفره بازار ایران خواهیم پرداخت که برخی از آن‌ها توسط این موسسه در اختیار مشتریان قرار داده شده‌اند. رنج‌روور اسپورت 2023 با برخورداری از کلیه این امکانات منحصربه‌فرد مثل ماشین خانواده کیا سورنتو، در لیست بهترین خودروهای کوهستان قرار دارد. فناوری‌های جدید و پیشرفته‌ای مثل کولر سقفی و صندلی تاشو در این ماشین شاسی‌بلند، باعث افزایش طرف‌داران آن شده است. علاوه بر این با وجود قیمت بالا، طراحی ظاهری ساده و شیک این خودرو از ارزش بالایی برخوردار است. چری تیگو 5 یکی از خودروهای شاسی‌بلند چینی محبوب در بازار ایران است که با بودجه در نظر گفته شده، تریم‌های IE و TE آن قابل تهیه هستند که تفاوت اصلی این دو تریم استفاده از موتور کم‌حجم‌تر اما توربو شارژ در مدل TE به جای موتور تنفس طبیعی 2.0 لیتری مدل IE است.

جک S3

در ادامه با ما همراه باشید تا با جدید ترین خودرو های شاسی بلند لوکس و نکات مهم جهت اجاره خودرو شاسی بلند آشنا شوید. کیا سورنتو از دیگر پرفروش ترین خودروهای شاسی بلند در ایران می باشد که از محبوبیت زیادی نیز برخوردار است. کیا سورنتو یک شاسی بلند راحت و جادار است تکان‌های بدنه آن در کمترین حد ممکن می باشد وانتخابی مناسب برای خانواده های پرجمعیت در سفرهای جاده ای به شمار می آید. سیستم تمام چرخ محرک با قابلیت پیش‌بینی و تشخیص قدرت مورد نیاز هر محور در مسیرهای خاکی، برفی یا حتی یخی، رانندگی را با این شاسی بلند محبوب را آسان‌تر کرده است. هر کدام از این خودروها دارای ویژگی‌ها متفاوتی هستند و شاید مهم‌ترین مزیت آنها در مقایسه با شاسی بلندهای خارجی، قیمت مناسب‌‌تر باشد. در پایان از شما می‌خواهیم که نظرات خودتان را درباره این خودروهای SUV با ما و مخاطبان به اشتراک بگذارید.

مینی بار بنز وارداتی

در این گزارش پنج نکته طلایی راهنمای خرید SUV ذکر شده تا شما را در امر خرید این مدل خودرو نو و یا کارکرده راهنمایی کند. مدتهاست که به خاطر تحریم ها همون دو تا شرکت پژو و رنو هم که توی ایران منافع زیادی هم داشتند، کشور را ترک کرده اند. سلام به جای وارد کردن ماشین چینی اونم گرون بهتر نیست کارخانه های ماشین های فرانسوی ژاپنی رو توی ایران احداث کنیم.

البته قیمت این خودروها بر اساس قیمت بازار و تا اواخر اسفند 1399 ذکر شده است؛ احتمال دارد قیمت این شاسی بلندها در بازار کمی بالاتر یا پایین‌تر هم باشد. تیگو 3 که در ایران با نام ام وی ام X33 عرضه شده، در واقع قبل از X22 به بازار آمد. نسخه‌های مجله خبری خودرو جک مختلفی از این خودرو تولید شده‌اند که فیس‌لیفت‌های متفاوتی هم دارند. طراحی ظاهری نسخه‌های اولیه تعریف چندانی نداشت، اما در فیس‌لیفت سال 2010 و سال 2014 تغییرات اساسی در ظاهر این خودرو اعمال شد و سر و شکل مدرن‌تری به خود گرفت.

http://applemobilemag.ir