ماشین شاسی بلند به انگلیسی معنی در دیکشنری آبادیس | jacblog

البته در هر صورت خودروهای دست دوم کره‌ای مانند کیا اسپورتیج و هیوندای توسان‌های مدل‌های 2008 تا 2010 بازار بهتری دارند. نسل اول کیا سورنتو در سال 2002 و نسل‌های بعدی نیز در سال‌های 2010 و 2015 معرفی شدند. از این رو خرید خودرو با این امکانات خیال شما را تا سال‌ها راحت می‌کند که ایمنی مجله خبری خودرو جک خود و خانواده‌تان هنگام رانندگی تضمین شده است. همچنین خرید یک خودرو شاسی‌بلند نو، مخارج کمتری نسبت به کارکرده را به دنبال دارد. قیمت این مدل از ۱۰۳۰۰۰ دلار شروع می‌شود و دارای تزئینات چرمی نیمه آنیلین، رینگ‌های آلیاژی ۲۲ اینچی و سیستم صدای فراگیر Mark Levinson با ۲۵ بلندگو است.

  • بنابراین، هنگام خرید ماشین شاسی بلند باید با توجه به نیاز خود، از میان تعداد زیادی این خودروها یکی را انتخاب کنید.
  • دیکشنری آنلاین آبادیس از ابتدا تاکنون تغییرات بسیاری کرده و ویژگی های مختلفی به آن اضافه شده است.
  • اگر به دنبال قیمت ماشین های شاسی بلند موجود در ایران هستید، پیشنهاد می‌کنیم از طریق لینک زیر سری به سایت دیوار بزنید.

به دلیل تنوع سفارش‌گذاری‌ها، امروزه نسخه‌های مختلفی از سانتافه در ایران وجود دارند که شامل لو آپشن، نیمه‌فول و تمام فول می‌شوند. در میان نسخه‌های شرکتی، سانتافه‌های آسان موتوری از آپشن‌های بیشتری نسبت به نمونه‌های کرمان موتوری برخوردار است و می‌توان آپشن‌هایی نظیر اتوپارک، رادار نقطه کور، رادار کمکی ماندن در خط و همینطور پیشگیری از تصادف جلو و عقب را در این خودروهای مشاهده کرد. اگر قصد خرید هیوندای سانتافه را دارید، بهتر است بدانید که صندلی‌های ردیف سوم سانتافه فضای چندانی را برای این شاسی‌بلند کاربردی فراهم نمی‌کنند، اما برای قرارگیری کودکان و افراد کوتاه‌قد مناسب به نظر می‌رسند. کیفیت ساخت بسیار بالا، عملکرد خوب موتور و سیستم ترمزها، لیست کامل آپشن‌ها، و مصرف سوخت مناسب از جمله نکات قابل توجه این خودرو است که آن را در بین گزینه‌های بهترین ماشین های شاسی بلند ایران قرار می‌دهد. اما به دلیل فضای کم داخل کابین و بالا بودن قیمت قطعات، بازار خرید و فروش این خودرو خیلی پررونق نیست. کلیه هزینه اجاره خودرو شاسی بلند شامل مسافت طی شده و یا تعداد روز و بیمه بوده و هیچ هزینه اضافی از شما دریافت نخواهد شد.

بررسی مشخصات فنی فردا SX5

همچنین مصرف سوخت این شاسی محبوب در سیکل ترکیبی حدود 8.5 لیتر در هر 100 کیلومتر است که یک مصرف مناسب برای یک شاسی بلند 1650 کیلوگرمی به شمار می آید. البته هیوندای سانتافه به دلیل شناخته شده بودن برند هیوندای از قیمت بالاتری نسبت به همکلاسانش برخوردار است و قیمت آن در بازار کشورمان در بازه قیمتی 740 تا 780 میلیون تومان متغیر می باشد. نمای ظاهری کیا سورنتو نسل سوم، بر اساس زبان طراحی جدید کیا شکل گرفته که باعث شده است طراحی این ماشین ، پرترافتار و شکیل باشد. بخار در 6000 دور در دقیقه و .4گشتاور 241 نیوتن‌متر در 4000 دور در دقیقه است.

بررسی مشخصات فنی دایون Y5

طی سال‌های اخیر، تنوع طراحی و تولید خودروهای شاسی‌بلند با طیف گسترده‌ای از قیمت‌ها و برندها توجه زیادی از بازار خودرو را به جلب کرده است. از سوی دیگر، شاسی بلندها نسبت به سایر مدل‌های اتومبیل جادارترند و برای خانواده‌ها انتخاب مناسبی به حساب می‌آیند. اگرچه این روزها خرید SUV کمی سخت شده و حتی اتومبیل های ایرانی شاسی بلند هم به قیمت‌های نجومی رسیده‌اند، اما همچنان بیشتر افراد ترجیح می‌دهند یک شاسی بلند قدرتمند و مطمئن تهیه کنند و از راحتی و امکانات آن بهره‌مند شوند. سانگ یانگ تیوولی، یک خودرو شاسی بلند از کمپانی سانگ یانگ کره جنوبی، اولین بار در نمایشگاه سال 2014 رونمایی شد. این ماشین های جمع و جور در سال 2015 به بازار دنیا داده شدند و در سال 2016 نیز با اسپرت پابه خیابان‌های ایران گذاشت. لکسوس ال ایکس 570 یک شاسی بلند 7 نفره لوکس و بسیار گران‌قیمت است که می‌توان آن را نمونه تجهیز شده و مجلل‌ تویوتا لندکروزر دانست.

از جمله مزایای رنو داستر، می‌توان به شاسی خیلی محکم، فضای خوب ، بزرگ و جادار کابین و قابلیت آفرود در مدل‌ های دو دیفرانسیل اشاره کرد. رنو داستر به یک پیشرانه چهارسیلندر 16 سوپاپ به حجم 2.0 لیتر مجهز شده‌ است که توانایی تولید 135 اسب‌بخار قدرت و 195 نیوتن‌متر گشتاور را دارد. وظیفه انتقال قدرت به چرخ‌های جلو یا هر چهار چرخ این خودرو، توسط یک گیربکس 4 سرعته اتوماتیک انجام می‌شود. از جمله مزایای رنو داستر، می‌توان به شاسی محکم، فضای جادار کابین و قابلیت آفرود در مدل‌های دو دیفرانسیل اشاره کرد.

http://applemobilemag.ir