ماشین شاسی بلند 13 شاسی بلند محبوب و پر فروش در بازار کشور همراه مکانیک | jacblog

موتور تنفس طبیعی این مدل که با موتور چری Arizo5 خودمان یکسان است و می‌توان آن را با گیربکس پنج دنده دستی یا گیربکس CVT با 9 دنده مجازی سفارش داد، قدرتی حدود 116 اسب بخار و گشتاوری حدود 143 نیوتن متر دارد. سیستم‌های کمکی راننده ارائه شده در فردا SX5 شامل کروز کنترل، کنترل ایستایی در سربالایی و کنترل پایداری به‌علاوه دو حالت رانندگی اسپرت و برفی است. متأسفانه با تمام ویژگی‌های مثبت این موتور مدل تنفس طبیعی آن قدرت کافی برای حرکت دادن راحت فردا SX5 را ندارد. این موتور تنها 121 اسب بخار قدرت و 151 نیوتن‌متر مجله خبری خودرو جک گشتاور دارد و با توجه به این که زمان شتاب صفر تا 100 کیلومتر بر ساعت این خودرو به صورت رسمی ذکر نشده است، اما انتظار نمی‌رود که این زمان کمتر از 13 ثانیه باشد. سیستم‌های کمکی راننده ریگان کوپا شامل کروز کنترل، کنترل ایستایی در سربالایی و کنترل کشش و پایداری است. از امکانات رفاهی داخل کابین نیز می‌توان به ورود بدون کلید، استارت کیلس، سیستم هوای اتوماتیک دوگانه با قابلیت تنظیم از روی مانیتور، صندلی‌های 6 حالته برقی راننده و 4 حالته دستی سرنشین جلو و دو رنگ چرم داخلی مشکی و نارنجی این خودرو اشاره کرد.

  • در قسمت جلو پنجره، سه نوار براق وجود دارند که در وسط آنها نیز لوگوی چانگان دیده می‌شود.
  • بهمن موتور تاکنون فیدلیتی را تنها در تیپ پرایم به بازار عرضه کرده است اما انتظار می‌رود طی ماه‌های آتی، نسخه بروز شده این خودرو را با نام فیدلیتی پرستیژ روانه بازار کند.
  • اگر شما نیز شاسی‌بلند دیگری را می‌شناسید که از چنین ظرفیتی برخوردار باشید، نام آن را با ما و در قسمت نظرات به اشتراک بگذارید.
  • به علاوه سوئیست DX3 دارای ورود کیلس، استارت دکمه‌ای، سیستم تهویه اتوماتیک، صندلی 6 حالته دستی برای راننده و 4 حالته دستی برای سرنشین جلو با روکش چرم نیز هست.
  • شما می توانید خودرو موردعلاقه خود را به صورت با راننده، بدون راننده و اجاره ماشین عروس، رنت کرده و خاطره ای به یادماندنی برای خود و عزیزان خود رقم بزنید.

سایر ویژگی‌های اضافی شامل آفتابگیر عقب، صندلی‌های ردیف دوم تهویه‌شونده و صندلی‌های ردیف سوم تاشو برقی هستند. در صدر این محدوده LX 600 Ultra Luxury قرار گرفته که قیمت پایه ۱۲۶۰۰۰ دلار دارد. به جای آن یک جفت صندلی کاپیتانی قرار دارد که با یک کنسول مرکزی عقب با میز بازشو، سیستم سرگرمی و ماساژور‌ها به صورت استاندارد همراه شده است. لکسوس، شاسی بلند جدید ال ایکس ۲۰۲۲ را در پنج مدل عرضه خواهد کرد، اما ویژگی این نسل جدید آن است که این خودرو، عریض‌ترین نسخه در سری ال ایکس لکسوس خواهد بود. مقرون به صرفه‌ترین LX بدون هزینه ارسال به مقصد، ۸۶۹۰۰ دلار قیمت دارد و گران‌ترین نسخه نیز با قیمت ۱۲۶۰۰۰ دلار به فروش می‌رسد. بنابراین انتظار داریم که هزینه‌های نگهداری این خودرو همچون ایکس ۲۲ کنترل شده تر باشد و تا حدی به شاسی‌بلندهای ساخت دو خودروساز اصلی نزدیک‌تر باشد.

کرایه انواع ماشین شاسی بلند

رنو داستر یا داچیا داستر، اولینماشین شاسی ‌بلند مشترک بین رومانیایی‌ها و فرانسوی‌ها است که روی پلتفرم رنو تندر 90 شکل گرفته ‌است و نسل یکم آن نیز، اولین بار در سال 2010 به بازارهای جهان عرضه شد. این اتومبیل کوچک یکی از بهترین ماشین‌های شاسی‌بلند در سطح استانداردهای بین‌المللی است. با توقف شدن تولید جک S7 فیس لیفت سنگینی بر روی این خودرو انجام شد که نتیجه آن محصول جدیدی به نام جک X7 بود.

سوالات متداول گوگل که بی اساس باشند، بدون پاسخ می‌مانند!

همه می‌دانیم که خودروهای شاسی بلند یا SUV، سلاطین حال حاضر بازار خودرو ایران و جهان هستند. حرف U در نام این خودروها به کلمه Utility اشاره دارد که معنای آن «چندمنظوره بودن» یا «کاربردی بودن در تمامی اوقات» است. برای مثال یک شاسی بلند 7 نفره به خوبی می‌تواند مفهوم کاربردی بودن را برای مشتری به تصویر بکشد. نیسان جوک یک شاسی‌بلند خوب با مصرف مناسب بنزین، سیستم فنی و موتور خوب و شتاب بالا است. البته این ماشین دارای کابین کوچک و قطعات گران قیمتی است که در کنار ظاهر خاص خود کمتر موردتوجه قرار گرفته است. کیا اسپورتج همچون اتومبیل لوکس هیوندای توسان طرفداران بسیاری را به دست آورده است.

از آنجایی که مدل‌های J120 در حال حاضر از سن و سال بالایی برخوردار هستند، در این بخش تنها به مدل‌های J150 می‌پردازیم. تویوتا پرادو تاکنون در چهار نسل مهمان بازارهای جهانی شده که نسل چهارم آن از سال ۲۰۱۰ در دو مدل چهار درب و دو درب به بازار کشورمان راه یافت. فیدلیتی یک شاسی بلند 7 نفره محبوب در بازار است که امکان خرید آن در نسخه صفرکیلومتر با مدل 1401 وجود دارد. همچنین امکان اجاره خودرو فیدلیتی در سایت ناواران تدارک دیده شده است و متقاضیان می‌توانند این خودرو را از ناواران اجاره کنند. نکته جالب توجه در خصوص کرایه خودرو فیدلیتی، قیمت کمتر آن در مقایسه با دیگر شاسی بلند 7 نفره موجود در ناواران یعنی کیا سورنتو است. پس از آن‌که واردات خودرو به ایران در سال 98 متوقف شد، تا مدت‌ها هیچ شاسی بلند 7 نفره جدید و صفرکیلومتری در بازار موجود نبود.

http://applemobilemag.ir