ماشین شاسی بلند به انگلیسی معنی در دیکشنری آبادیس | jacblog

به دلیل تنوع سفارش‌گذاری‌ها، امروزه نسخه‌های مختلفی از سانتافه در ایران وجود دارند که شامل لو آپشن، نیمه‌فول و تمام فول می‌شوند. در میان نسخه‌های شرکتی، سانتافه‌های آسان موتوری از آپشن‌های بیشتری نسبت به نمونه‌های کرمان موتوری برخوردار است و می‌توان آپشن‌هایی نظیر اتوپارک، رادار نقطه کور، رادار کمکی ماندن در خط و همینطور پیشگیری از تصادف جلو و عقب را در این خودروهای مشاهده کرد. اگر قصد خرید هیوندای سانتافه را دارید، بهتر است بدانید که صندلی‌های ردیف سوم سانتافه فضای چندانی را برای این شاسی‌بلند کاربردی فراهم نمی‌کنند، اما برای قرارگیری کودکان و افراد کوتاه‌قد مناسب به نظر می‌رسند. کیفیت ساخت بسیار بالا، عملکرد خوب موتور و سیستم ترمزها، لیست کامل آپشن‌ها، و مصرف سوخت مناسب از جمله نکات قابل توجه این خودرو است که آن را در بین گزینه‌های بهترین ماشین های شاسی بلند ایران قرار می‌دهد. اما به دلیل فضای کم داخل کابین و بالا بودن قیمت قطعات، بازار خرید و فروش این خودرو خیلی پررونق نیست. کلیه هزینه اجاره خودرو شاسی بلند شامل مسافت طی شده و یا تعداد روز و بیمه بوده و هیچ هزینه اضافی از شما دریافت نخواهد شد.

  • سیستم هشدار دهنده این خودرو تنها محدود به سنسور فاصله عقب و سنسور فشار باد لاستیک می‌شود.
  • در ادامه با سایت کاروکیا همراه باشید تا بیشتر با انواع این ماشین در بازار ماشین آشنا شوید.
  • ماشین های شاسی بلند سعادت رنت در سه نوع ماشین عروس، ماشین بدون راننده و ماشین همراه با راننده رنت داده می شود.
  • چنانچه شما بخواهید یکی از این خودرو ها را جهت خرید انتخاب کنید کدام مورد را انتخاب می‌کنید .
  • تویوتا لندکروزر یکی دیگر از خودروهای بسیار محبوب موجود در لیست بهترین شاسی بلند 7 نفره بازار است که از توانایی‌های آفرودی بسیار مطلوبی بهره می‌برد.
  • نسل سوم تویوتا راوفور، طراحی جذابی نداشت؛ به‌همین‌دلیل، نتوانست بین مردم ایران طرف‌داران زیادی داشته باشد؛ اما خرید تویوتا راوفور نسل چهارم که در سال 2013 وارد کشور شد، با تقاضای زیادی روبه‌رو شد.

خرید رنو داستر چند سالی است که توسط نگین خودرو، نماینده رسمی رنو در ایران ممکن شده است. رنو داستر در تیپ‌های PE و SE به صورت تک‌دیفرانسیل و دودیفرانسیل در دسترس خریداران قرار دارد. هیچکدوم ازاینا بدردنمیخوره و شاسیبلند هم نیستن خودروهای چینی درجه دو با قیمت بنزوبی ان. خودروسازان بزرگ داخلی هم مدل‌های مختلف SUV را تولید و عرضه می‌کنند که تنوع این خودروها نیز قابل قبول است.

فروش یا معاوضه شاسی با کیفیت و زیبا و کم مصرف بیسو 98

یک شاسی بلند هفت نفره ظرفیت پنج سرنشین بزرگسال، دو سرنشین خردسال و چمدان‌های آن‌ها را دارد. در این مقاله از مجله خودرو ناواران، به بررسی بهترین شاسی‌بلندهای 7 نفره بازار ایران خواهیم پرداخت که برخی از آن‌ها توسط این موسسه در اختیار مشتریان قرار داده شده‌اند. رنج‌روور اسپورت 2023 با برخورداری از کلیه این امکانات منحصربه‌فرد مثل ماشین خانواده کیا سورنتو، در لیست بهترین خودروهای کوهستان قرار دارد. فناوری‌های جدید و پیشرفته‌ای مثل کولر سقفی و صندلی تاشو در این ماشین شاسی‌بلند، باعث افزایش طرف‌داران آن شده است. علاوه بر این با وجود قیمت بالا، طراحی ظاهری ساده و شیک این خودرو از ارزش بالایی برخوردار است. چری تیگو 5 یکی از خودروهای شاسی‌بلند چینی محبوب در بازار ایران است که با بودجه در نظر گفته شده، تریم‌های IE و TE آن قابل تهیه هستند که تفاوت اصلی این دو تریم استفاده از موتور کم‌حجم‌تر اما توربو شارژ در مدل TE به جای موتور تنفس طبیعی 2.0 لیتری مدل IE است.

بررسی چانگان CS55 پلاس؛ شاسی بلند مطرح در لیست واردات سایپا

البته قیمت این خودروها بر اساس قیمت بازار و تا اواخر اسفند 1399 ذکر شده است؛ احتمال دارد قیمت این شاسی بلندها در بازار کمی بالاتر یا پایین‌تر هم باشد. تیگو 3 که در ایران با نام ام وی ام X33 عرضه شده، در واقع قبل از X22 به بازار آمد. نسخه‌های مختلفی از این خودرو تولید شده‌اند که فیس‌لیفت‌های متفاوتی هم دارند. طراحی ظاهری نسخه‌های اولیه تعریف چندانی نداشت، اما در فیس‌لیفت سال 2010 و سال 2014 تغییرات اساسی در ظاهر این خودرو اعمال شد و سر و شکل مدرن‌تری به خود گرفت.

هیوندای ونیو

در ادامه با ما همراه باشید تا با جدید ترین خودرو های شاسی بلند لوکس و نکات مهم جهت اجاره خودرو شاسی بلند آشنا شوید. کیا سورنتو از دیگر پرفروش ترین خودروهای شاسی بلند در ایران می باشد که از محبوبیت زیادی نیز برخوردار است. کیا سورنتو یک شاسی بلند راحت و جادار است تکان‌های بدنه آن در کمترین حد ممکن می باشد وانتخابی مناسب برای خانواده های پرجمعیت در سفرهای جاده ای به شمار می آید. سیستم تمام مجله خبری خودرو جک چرخ محرک با قابلیت پیش‌بینی و تشخیص قدرت مورد نیاز هر محور در مسیرهای خاکی، برفی یا حتی یخی، رانندگی را با این شاسی بلند محبوب را آسان‌تر کرده است. هر کدام از این خودروها دارای ویژگی‌ها متفاوتی هستند و شاید مهم‌ترین مزیت آنها در مقایسه با شاسی بلندهای خارجی، قیمت مناسب‌‌تر باشد. در پایان از شما می‌خواهیم که نظرات خودتان را درباره این خودروهای SUV با ما و مخاطبان به اشتراک بگذارید.

http://applemobilemag.ir