لیست ماشین های شاسی بلند داخلی و خارجی مشخصات و بررسی در رنتجو | jacblog

هرچند که باید گفت که قیمت خودرو در کشور ما معیار ثابتی نیست و هر روز این امکان وجود دارد که قیمت‌ها بالاتر بروند. بنابراین، خودورهایی که در این راهنمای خرید به شما معرفی می‌کنیم، مواردی هستند که فارغ از قیمت‌شان ارزش خرید بالایی به متقضایان ارائه می‌کنند. خودروی شاسی‌بلند یا اس‌یووی یا ( sport utility vehicle ، به‌طور مخفف SUV) به گونه‌ای از خودروها می‌گویند که برای کاربرد بیابانی و پیمودن مسیرهای ناهموار طراحی شده‌اند.

  • رنو کولیوس، یک ماشین شاسی ‌بلند زیبا از شرکت رنو است که نسل اول آن در سال 2007 معرفی شد و نسل دوم آن نیز در سال 2016 روی خط تولید قرار گرفت.
  • سانگ یانگ تیوولی، یک خودرو شاسی بلند از کمپانی سانگ یانگ کره جنوبی، اولین بار در نمایشگاه سال 2014 رونمایی شد.
  • بهتر است بدانید که موتورهای 1.6 و 1.8 لیتری آن نیز فقط با گیربکس‌های دستی همراه می‌شوند.

پیشرانه این خودرو یک موتور 4 سیلندر توربو شارژ 1.5 لیتری با 156 اسب بخار و 210 نیوتن متر گشتاور است که این خودرو را در زمان بسیار قابل قبول 9.2 ثانیه برای یک خودروی 1600 کیلوگرمی به سرعت 100 کیلومتر در ساعت می‌رساند. گیربکس این خودرو نیز یک گیربکس 6 سرعته اتوماتیک است که دارای تنظیمات اسپرت نیز هست. این مجله خبری خودرو جک خودرو نیز دارای موتور 4 سیلندر توربو شارژ با حجم 1.5 لیتر و قدرت 171 اسب بخار است که این شاسی‌بلند چینی 1.5 تنی را در زمان 11.7 ثانیه از سرعت 0 به 100 کیلومتر در ساعت می‌رساند. همچنین شاسی‌بلند چینی بورگوارد BX5 دارای سیستم‌های هشدار دهنده سنسور فاصله جلو و عقب، سنسور باران و سنسور فشار باد تایر است.

بهترین ماشین شاسی بلند

ماشین شاسی بلند ASX، کراس‌اوور شهری میتسوبیشی ژاپن است که از جدیدترین زبان طراحی کمپانی میتسوبیشی نیز بهره می‌برد. میتسوبیشی ASX، در مجموع یک ماشین شاسی‌‌بلند کوچک شهری است که طراحی اسپرت دارد؛ اما این اسپرت‌بودن، فقط در ظاهر خودرو قابل‌رویت است و در بخش فنی، هیچ نشانی از چالاکی و شتاب به چشم نمی‌خورد. در کل، باید گفت خرید میتسوبیشی asx بیشتر برای بانوان مناسب است؛ به‌ویژه این‌که از رنگ‌های جذابی هم‌چون قرمز روشن نیز برخوردار است.

بررسی مشخصات ام وی ام تیگو 8 پرو

اگر به دنبال قیمت ماشین های شاسی بلند موجود در ایران هستید، پیشنهاد می‌کنیم از طریق لینک زیر سری به سایت دیوار بزنید. تیوولی مجهز به موتوری ۴ سیلندر با حجم ۱.۶ لیتر است که با قدرت ۱۲۸ اسب بخار و گیربکس ۶ سرعته تیپ ترونیک عملکرد خوبی را در بخش فنی نشان داده است. مصرف سوخت ۵.۷ لیتری تیوولی یکی از برگ‌های برنده این خودرو در مقایسه با رقبایش است. بازار خرید نیسان ایکس تریل به‌عنوان یک کراس‌اوور شهری، توانسته است به‌خوبی از رقبای کره‌ایی و فرانسوی خود پیشی بگیرد.

چطور ریسک ضرر کردن در خرید یک شاسی بلند کارکرده را به صفر برسانیم؟

مصرف سوخت SWM G01 به ازای هر 100 کیلومتر 9.6 لیتر است که با توجه به حجم باک 54 لیتری‌اش مسافت 560 کیلومتر را به صورت متوسط با هر بار بنزین زدن طی می‌کند. قیمت این خودرو در حدود 1,050 میلیون تومان برای تریم IE مدل 1400 و قیمت این خودرو در حدود 1,130 میلیون تومان برای مدل 1401 است. قیمت این خودرو در حدود 850 میلیون تومان برای تریم IE در مدل 1400 و 855 میلیون تومان برای تریم TE در مدل 1400 است. سیستم تعلیق این خودرو هم در جاده‌ها عملکرد فوق‌العاده‌ای از خود نشان نداده است. جالب است که بسیاری لقب زشت‌ترین شاسی بلند ایران را به این خودرو داده‌اند و بعضی دیگر آن‌را متفاوت‌ترین و خاص‌ترین نمونه شاسی بلند می‌دانند. قیمت اجاره خودرو بر اساس تعداد روزهای مورد نیاز و نوع ماشین متفاوت می باشد ، از لیست زیر خودروی مورد نظر را انتخاب و برای مشاهده تعرفه روی آن کلیک کنید.

http://applemobilemag.ir