اجاره ماشین شاسی بلند لیست خودروهای شاسی بلند کاسپین رنت | jacblog

از نقاط ضعف راوفور نیز، می‌توان به گیربکس 6 سرعته این خودرو اشاره کرد که قدرت موتور را به‌خوبی به چرخ‌های جلو منتقل نمی‌کند. ماشین شاسی بلند تویوتا راوفور، تاکنون در پنج نسل مختلف به بازارهای جهانی عرضه شده ‌است که تا نسل چهارم آن، در بازار کشور ما حضور دارد. نسل سوم تویوتا راوفور، طراحی جذابی نداشت؛ به‌همین‌دلیل، نتوانست بین مردم ایران طرف‌داران زیادی داشته باشد؛ اما خرید تویوتا راوفور نسل چهارم که در سال 2013 وارد کشور شد، با تقاضای زیادی روبه‌رو شد. در سال 2016 نیز مدل فیس‌لیفت RAV4 به بازار داخلی راه یافت که در مقایسه با گذشته، از طراحی جذاب‌تر و اسپرت‌تری برخوردار بود. از ویژگی‌های مثبت تویوتا راوفور، می‌توان به کیفیت بالای مونتاژ، استهلاک کم خودرو و هندلینگ عالی آن اشاره کرد.

  • فورتینگ T5 یا همان دانگ‌ فنگ T5 که از این به بعد آنرا فردا T5 می‌نامیم، محصول سال 2018 بازار چین است.
  • البته همان‌قدر که هایما S7 از نظر ظاهری خوب و مناسب است، از لحاظ مشخصات فنی کمبودهایی دارد.
  • ایده‌آل‌ترین نوع صندلی‌های ردیف سوم بدین صورت است که می‌توان آن‌ها را قسمت کرد.
  • رنو این خودرو را بر روی پلت‌فرم نیسان ایکس تریل و با همکاری کمپانی نیسان تولید کرد.

اکثر این خودروها از پلتفرم دیفرانسیل جلو استفاده کرده و با گزینه AWD نیز موجود هستند. مدل‌های کامیون شکل از تنظیمات دیفرانسیل عقب استفاده می‌کنند و با گزینه 4WD هم موجود هستند. سیستم‌های هشدار خروج از خط در صورت حرکت به لاین دیگر بدون استفاده از راهنما، به راننده هشدار می‌دهند. تکنولوژی دیگری وجود دارد که در صورت انحراف از لاین جاده، راننده را مطلع می‌سازد سیستم دیگری طراحی شده است که به هنگام خروج از پارک اطراف را بررسی کرده و در صورت وجود مانعی، ترمز اضطراری را فعال می‌کند.

ماشین شاسی بلند دقیقا به چه ماشینی می‌گویند؟!!

این خودرو در نمای جلویی چندان جذاب به نظر نمی‌رسد و حتی در نسخه 2018 نیز که فیس‌لیفت داشت، نظر مشتریان برای خرید میتسوبیشی اوتلندر آن‌چنان جلب نشد و بازار خود را به کره‌ای‌های جذاب باخت. هیوندای سانتافه، یکی از پرفروش‌ترین شاسی‌بلندهای بازار ایران محسوب می‌شود و همیشه در مرکز توجه خریداران ایرانی بوده و در حال حاضر، نسخه 2017 یا همان نسل چهارم آن در بازار داخلی موجود است. در مورد خرید سانتافه، می‌توان ساعت‌ها بحث کرد؛ اما باید گفت کیفیت بالا، استهلاک کم، مجهزبودن به امکانات روز دنیا و از همه مهم‌تر، ایمنی بالا، تنها تعدادی از خصوصیات منحصربه‌فرد هیوندای سانتافه 2017 هستند. مدیران خودرو هم یکی دیگر از شرکت‌های ایرانی است که به مونتاژ انواع خودروهای خارجی می‌پرازد. چند مدل از بهترین خودروهای ایرانی شاسی بلند هم محصول همین شرکت هستند که در ادامه به معرفی کامل آنها خواهیم پرداخت.

دانگ فنگ خودروهای شاسی بلند

ام وی ام تیگو 8 پرو در نسخه 7 نفره آن در ایران ارائه می‌شود، البته بسیاری معتفداند که صندلی‌های ردیف سوم کاربرد زیادی برای بزرگسالان ندارند و اگر این دو صندلی را بخوابانید حجم صندوق عقب شما به 1179 لیتر خواهد رسید. این کراس‌اور جمع و جور دارای مصرف سوخت متوسط یکسان در تریم‌های IE و TE خود و میزان مصرف 9 لیتر در هر 100 کیلومتر و رنج حدودی 615 کیلومتر است. این خودرو محصولی ناشناخته بود که قرار بود تا به جای کوپا به حواله داران تحویل شود، اما عدم ایفای تعهدات باعث بی‌اعتمادی مشتریان به این خودروی قدرتمند شد و به این دلیل این خودرو نیز بازار خرید و فروش خوبی ندارد. نکته قابل توجه مجله خبری خودرو جک درباره این خودرو آن است که اولین بار در سال 2010 به بازار چین عرضه شد و در سال‌های 2013 و 2016 تغییرات ظاهری پیدا کرد و به اصطلاح فیس لیفت شد و نسخه‌ای که از آن در ایران عرضه شد، مدل فیس لیفت شده سال 2016 است. طراحی لاماری ایما از زبان طراحی جدید خودروسازان چینی برای ماشین‌های جدید خود که شامل استفاده از چراغ‌های جاو باریک، استفاده از زاویه‌های خشن و جلوپنجره بزرگ است پیروی می‌کند که اولین بار توسط Jeep انجام شد. طراحی جذاب و آپشن‌های متنوع تیوولی در کنار مصرف سوخت اقتصادی این خودرو و خدمات پس از فروش بسیار خوب شرکت رامک خودرو از دلایل فروش بسیار خوب این خودرو بوده است.

نمونه‌های جدیدتر این SUV دارای پیشرانه 2.4 لیتری هستند و معادل 169 اسب بخار قدرت دارند. از نظر ظاهری، گرند ویتارا یک خودروی قدیمی محسوب می‌شود و طراحی خشک و ساده آن، باب میل مشتری‌های امروزی نیست. در ضمن مصرف سوخت این خودرو در مقایسه با دو SUV قبلی که معرفی کردیم، بسیار بالاتر است. یکی از بهترین شاسی بلندهای داخلی در بازار ایران همین تیگو 5 است که با پیشرانه دو لیتری و قدرت 136 اسب بخار عرضه شده و دو نوع دنده اتوماتیک و دستی دارد. خودروی تیگو 5 از شکل ظاهری خوبی برخوردار است و مخصوصا از نمای جلو، چهره مناسبی دارد.

http://applemobilemag.ir