قیمت روز خودروهای شاسی بلند ، خودرو صفر و کارکرده کاراپ | jacblog

اکثر صندلی های ردیف سوم را می‌توان در صورت عدم استفاده مسطح کرد تا فضای بیشتری برای بار یا چمدان باز شود. دیکشنری آنلاین آبادیس از ابتدا تاکنون تغییرات بسیاری کرده و ویژگی های مختلفی به آن اضافه شده است. آبادیس افزونه ای کاربردی برای مرورگرهای فایرفاکس و کروم، اپلیکیشن موبایل و همچنین ربات تلگرام دیکشنری و مترجم طراحی کرده است که میتوانید از لینک های بالا دانلود کنید. SUV مخفف عبارت sport utility vehicle است، ماشین‌هایی شبیه به استیشن‌واگن‌ها، ولی با قد و قامتی بلندتر، که معمولاً به صورت چهارچرخ محرک هم قابل سفارش هستند. اکثرا یا خانواده هستند یا عاشق ارتفاع زیاد در سواری خودرو اما عده ای از جوانان هم عاشق جذابیت خودروهای بدون سقف هستند .

  • اگرچه شاید به نظر برسد که این دو کارایی یکسانی دارند، اما باید بدانید که یکی نیستند.
  • فناوری FCW یک هشدار بصری، شنیداری و یا لمسی برای اخطار دادن به راننده درباره برخورد قریب الوقوع با یک خودروی دیگر یا یک شی است.
  • قیمت سوئیست DX3 در زمان انتشار این مطلب برای مدل سال 1400 در حدود 840 میلیون تومان است.
  • این مدل با قیمت ۱۰۱۰۰۰ دلار، دارای ویژگی‌های ظاهری منحصربه‌فرد، همراه با تغییرات زیر شاسی خاص این مدل است.
  • هر کدام از این خودروها دارای ویژگی‌ها متفاوتی هستند و شاید مهم‌ترین مزیت آنها در مقایسه با شاسی بلندهای خارجی، قیمت مناسب‌‌تر باشد.

رینگ‌های این خودرو 20 اینچی هستند و به همین دلیل ارتفاع خودرو از سطح زمین قابل توجه است. قسمت بار این خودرو نیز در صورت تا کردن صندلی‌های ردیف سوم، حجم مناسبی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. تمامی خودروهایی که تاکنون در لیست بهترین شاسی‌بلندهای 7 نفره بازار مورد بررسی قرار گرفتند، خودروهای شهری محسوب می‌شوند. هیوندای سانتافه و کیا مجله خبری خودرو جک سورنتو چندان برای آفرود قابل اعتماد نیستند و فیدلیتی نیز یک کراس‌اوور تک دیفرانسیل است و قابلیت آفرود ندارد. در نتیجه برای مشتریانی که به دنبال یک شاسی بلند 7 نفره آفرودی هستند، گزینه‌ای بهتر از سانگ یانگ رکستون G4 وجود ندارد. شاسی بلند 7 نفره خودرویی است که عمدتا برای پاسخگویی به نیازهای خانواده‌های پرجمعیت طراحی و تولید شده است.

هیوندای ونیو

این شاسی بلند، به وضوح در رده بالاتری نسبت به X22 و X33 قرار می‌گیرد و با توجه به موتور قدرتمند و امکانات خوبی که دارد، یکی از بهترین خودروهای ایرانی شاسی بلند به شمار می‌رود. با داشتن گیربکس دوکلاچه، امکان تعویض دنده‌ها با سرعت بیشتر وجود دارد و این موضوع باعث می‌شود که وقتی دنده‌های X55 را عوض می‌کنید، دور موتور افت کمتری داشته باشد. گرند ویتارا از کمپانی سوزوکی، اولین شاسی بلندی بود که به‌صورت رسمی در کشور تولید شد. در آن زمان شاسی بلندهای زیادی در جاده‌های ایران دیده نمی‌شدند و گرند ویتارا یکی از جدیدترین شاسی بلندهای ایرانی بود. این خودروی ژاپنی با موتور دو لیتری، در گذشته یکی از پرفروش‌ترین خودروهای لوکس داخلی بود، اما رفته رفته از محبوبیت آن کاسته شد و امروزه کمتر کسی پیدا می‌شود که بخواهد شاسی بلند بخرد و به دنبال گرند ویتارا باشد.

ارسال نظر

بدون شک ماشین شاسی بلند امنیت بسیار مطلوب‌تری در برابر تصادفات رانندگی دارد . قیمت سوئیست DX3 در زمان انتشار این مطلب برای مدل سال 1400 در حدود 840 میلیون تومان است. قیمت هن تنگ X7 در زمان انتشار این مطلب برای مدل سال 1399 در حدود 1,290 میلیون تومان است. قیمت KMC K7 در زمان انتشار این مطلب در حدود 1,465 میلیون تومان برای مدل سال 1400 است.

کیا اسپورتیج نسل جدید

در این صفحه می‌توانید اطلاعات فنی و نقد و بررسی هر کدام از شاسی‌بلندهای موجود در سایت را مشاهده کنید و خودروی مناسب خود را اجاره نمایید. سیستم‌های کمکی راننده هایما S7 توربو شامل کروز کنترل، کنترل ایستایی در سربالایی، کنترل کشش و کنترل پایداری می‌شود. سیستم‌های کمکی راننده این شاسی بلند چینی شامل کنترل ایستایی در سربالایی و سرازیری و کنترل پایداری می‌شود. جک S5 یک خودرو شاسی‌بلند چینی کوچک و جمع و جور است که به توسان چینی شناخته می‌شود. این خودرو اولین بار در سال 93 به بازار ایران ارائه شد که بعد از استقبال گسترده از آن در سال 95 شرکت کرمان موتور اقدام به ارائه این خودرو با گیربکس 6 سرعته اتوماتیک دو کلاچه کرد.

http://applemobilemag.ir