قیمت جک, خودرو صفر وکارکرده به روز در خرید و فروش کاراپ | jacblog

برای اطراف اهرم تعویض دنده یک فضای خالی به جهت قرار دادن اشیایی همچون تلفن‌همراه تعبیه شده است. برخی درگاه‌های مختلف نظیر پورت برق ۱۲ ولت، پورت USB ،AUX و فندک خودرو نیز در این قسمت جای داده شده‌اند. غربیلک فرمان فرم و سایز خوبی داشته و خوش دست به نظر می‌رسد که با وجود پنل کیلومترشمار شش ضلعی، حس و حال مهیج و اسپرتی را برای راننده ایجاد می‌کنند. جک S۵ اتوماتیک برای رسیدن به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت، به ۱۱.۷ ثانیه زمان نیاز دارد.

بررسی مشخصات فنی جک S5

برخی خطوط حجمی نسبتاً کم عمق نیز بر روی درب کاپوت و ناحیه زیرین چراغ‌های جلو نقش بسته‌اند تا حالتی تهاجمی و عضلانی‌تر را برای این خودرو پدید بیاورند. بخش عمده ناحیه میانی سپر یک هواکش ذوزنقه شکل است که سه نوار افقی کرم مجله خبری خودرو جک رنگ در زمینه آن مشاهده می‌شود. طراحی ذوزنقه‌ای شکل جلو پنجره و مجرای بزرگ ورودی هوا به گونه‌ای است که به دلیل وارونه قرار گرفتن این دو شکل هندسی مشابه نسبت به یکدیگر، ترکیب جالب و هماهنگی در چهره S۵ پدید آمده است.

http://applemobilemag.ir

در خودروی جک J5 شاهد استفاده از یک موتور با حجم ۱۴۹۹ سی سی هستیم که دارای دو گیربکس اتوماتیک و دنده‌ای است. قدرت تولیدی این موتور به دیفرانسیل جلو انتقال داده می‌شود و ۴ سیلندر خطی و ۱۶ سوپاپ در آن به کار گرفته شده است. تولید حداکثر قدرت ۱۴۰ اسب‌بخار و همچنین حداکثر گشتاور ۱۶۵ نیوتون متر نشان می‌دهد که قدرت موتور جک J5 قابل توجه است. به همین دلیل می‌توان آن را یکی از گزینه‌های قطعی در بین محبوب‌ترین خودروهای جک معرفی کرد. دلایل مختلفی برای قرار دادن خودروی جک S5 به عنوان محبوب‌ترین گزینه وجود دارد. این خودرو هم از لحاظ طراحی خارجی بدنه و هم از لحاظ امکانات رفاهی یکی از بهترین خودروهای برند جک در بازار محسوب می‌شود و زیبایی‌های خاص خود را دارد.

  • ویکی‌پدیا® علامتی تجاری متعلق به سازمان غیرانتفاعی بنیاد ویکی‌مدیا است.
  • شرکت کرمان موتور در ایران تولید کننده خودروهای سواری و کراس اور شرکت جک است و تاکنون مدل های j3، j5، s5 و s3 را به ایران آورده است.
  • مشتریان گرامی قادر خواهند بود با مراجعه به وب سایتمبین خودرو، از انواع خودروها، قیمت روز و همچنین شرایط فروش اقساطی ایران خودرو اطلاع پیدا کنند.
  • پس از اینکه موتور ماشین جک s5 روشن کنید و شروع به حرکت کنید دو نکته باعث می شود که شما احساس رضایت کنید.

محصولات کارخانه‌های خودروسازی چین در چند سال گذشته و بعد از نوسانات شدید قیمت خودرو در ایران، فروش قابل توجه‌ای داشته‌اند. جک اس5 یک خودرو شاسی بلند بوده که به واسطه ظاهری مناسب و امکانات رفاهی خوب به سرعت میان خریداران ایرانی جا باز کرد. اگر در فکر خرید جک S5 هستید، در ادامه با بررسیفروش اقساطی خودروجک s5 با سپندخودرو همراه باشید. همان‌طور که اشاره شد طراحی بدنه جک s5 بسیار شبیه هیوندا توسان LM صورت گرفته و به همین علت هم در بازار ایران خیلی زود بر سر زبان‌ها افتاد.

کیفیت ساخت و خدمات پس از فروش

از جمله امکانات رفاهی خودرو هم می‌توان به وجود یک نمایشگر ۷ اینچی همچنین سیستم تهویه مطبوع و فرمان برقی اشاره کرد. صفحه نمایش لمسی در وسط کنسول میانی قرار گرفته است که این صفحه نمایش دارای قابلیت متصل شدن از طریق بلوتوث می باشد. یکی از آپشن هایی که در نسخه اتوماتیک اضافه شده است سیستم تهویه مطبوع دوگانه می باشد، و وجود نداشتن پخش‌کننده هوای صورت در ردیف عقب یکی از ایرادات آن می باشد. جک s5 از سیستم ورود بدون استفاده از کلید و استارت دکمه ای استفاده می کنند. میزان سوختی که در باک 55 لیتری موجود می باشد را، نمایشگر دیجیتالی روی کیلومتر نشان می دهد و این به قسمت کیلومتر شمار زیبایی بسیاری را می دهد. یکی از آپشن های روز جهان که در ماشین هایی که قیمت آن ها نسبتا بالا می باشد قرار دارد آپشن ترمز پارک برقی است که در این ماشین قرار دارد که این خودرو قیمت نسبتا مناسبی را دارا می باشد.

قیمت جک توجوی مدل ۱۳۹۱-۱۳۹۳