قیمت روز خودروهای شاسی بلند ، خودرو صفر و کارکرده کاراپ | jacblog

در مجموع اگر قیمت اتومبیل های ایرانی شاسی بلند برای شما اهمیت زیادی دارد، یکی از بهترین گزینه‌هایی که باید به آن فکر کنید همین هایما S7 است. هیوندای توسان یکی دیگر از محبوب ترین و پرطرفدارترین شاسی بلندها در ایران می باشد که تا به حال در سه نسل مختلف به بازار داخلی وارد شده است. این خودرو شاسی به دلیل طراحی داخلی و ظاهری بسیار جذاب و مدرنش توانسته است تا نظر جوانان علاقه مند به خودروهای شاسی را به خود جلب کند.

  • در این مقاله می‌خواهیم از تفاوت ماشین‌های شاسی بلند با ماشین‌های بدون سقف یا کروک بگوییم و البته به مزایا و معایبشان هم اشاره‌ای داشته باشیم .
  • اگر بخواهیم بگوییم محبوبیت کدام مدل بیشتر است باید بدانید که شاسی بلند نسبت به کروک بسیار محبوبیت بیشتری دارد .
  • نکته بسیار خوب دیگر هیوندای سانتافه، بازار خرید و فروش بسیار خوب این خودروست.
  • کراس‌اور SWM G01 یک خودرو دیفرانسیل جلو با یک موتور 4 سیلندر توربوشارژ با حجم 1.5 لیتر است که آن را از طریق یک گیربکس 6 دنده اتوماتیک از حالت ثابت در 12.7 ثانیه به سرعت 100 کیلومتر در ساعت می‌رساند.

هن تنگ X7 در سال 2016 در چین با دو موتور 1.5 لیتری و 2 لیتری که هر دو توربو شارژ هستند و نسخه 1.5 لیتری این موتور در پلتفرم Zoty T600 بود عرضه شد. سمت عقب KMC K7 نیز طراحی به‌روزرسانی شده‌ای دارد، با وجود اسپویلر عقب و خروجی چهارتایی اگزوز ظاهر این خودرو بسیار متمایزتر از دیگر خودروهای شاسی بلندهای چینی است. از سیستم‌های کمکی راننده ام وی ام x55 می‌توان به داشتن کروز کنترل، کنترل ایستایی مجله خبری خودرو جک در سربالایی و سرازیری، کنترل کشش و پایداری و حالت رانندگی دوگانه اکو و اسپرت اشاره کرد. از لحاظ فنی خودرو SWM G01F کاملاً با مدل G01 یکسان است و دارای همان پیشرانه 1.5 لیتری توربو شارژ DG15T با قدرت 155 اسب بخار و شتاب یکسان 12.7 ثانیه تا 100 کیلومتر است. همچنین ریگان خودرو جی ام سی S350 دارای سیستم‌های هشدار دهنده سنسور فاصله جلو و عقب، سنسور باران و سنسور فشار باد لاستیک است.

در تصادفات رانندگی کدام نوع بهتر عمل می‌کند؟

این شاسی بلند، به وضوح در رده بالاتری نسبت به X22 و X33 قرار می‌گیرد و با توجه به موتور قدرتمند و امکانات خوبی که دارد، یکی از بهترین خودروهای ایرانی شاسی بلند به شمار می‌رود. با داشتن گیربکس دوکلاچه، امکان تعویض دنده‌ها با سرعت بیشتر وجود دارد و این موضوع باعث می‌شود که وقتی دنده‌های X55 را عوض می‌کنید، دور موتور افت کمتری داشته باشد. گرند ویتارا از کمپانی سوزوکی، اولین شاسی بلندی بود که به‌صورت رسمی در کشور تولید شد. در آن زمان شاسی بلندهای زیادی در جاده‌های ایران دیده نمی‌شدند و گرند ویتارا یکی از جدیدترین شاسی بلندهای ایرانی بود. این خودروی ژاپنی با موتور دو لیتری، در گذشته یکی از پرفروش‌ترین خودروهای لوکس داخلی بود، اما رفته رفته از محبوبیت آن کاسته شد و امروزه کمتر کسی پیدا می‌شود که بخواهد شاسی بلند بخرد و به دنبال گرند ویتارا باشد.

معایب خرید شاسی بلند صفر

اما با این وجود رنو کولیوس را نه بهترین شاسی بلند در ایران اما یکی از بهترین‌ها می‌توان دانست. نسخه بنزینی تویوتا CHR از موتور 1.2 لیتری 4 سیلندر توربو با 116 اسب بخار قدرت و 185 نیوتن‌متر گشتاور بهره می‌برد و نیروی موتور آن نیز به هر چهار چرخ خودرو منتقل می‌شود. مدل هیبریدی نیز علاوه ‌بر پیشرانه بنزینی 1.8 لیتری، از یک پیشرانه الکتریکی نیز برخوردار است که در مجموع، 122 اسب‌بخار قدرت و 142 نیوتن‌متر گشتاور تولید می‌کنند. تمامی مدل‌های LX ۲۰۲۲ از یک موتور ۳.۵ لیتری V6 توئین توربو با ۴۰۹ اسب بخار قدرت و ۴۷۹ پوند فوت گشتاور استفاده می‌کنند. این موتور به یک گیربکس ده سرعته اتوماتیک و یک سیستم چهار چرخ متحرک تمام وقت متصل است. نکته جالب توجه این است که نسل‌های پیشین این خودرو به موتور‌های V8 مجهز بودند که حداقل ۴۴۰۰ سی سی قدرت را عرضه می‌کنند.

همان‌طور که در متن اشاره شد، دو شاسی بلند 7 نفره یعنی فیدلیتی پرایم و کیا سورنتو در لیست کرایه خودرو ناواران قرار داده شده‌اند و مشتریان می‌توانند در صورت نیاز، این خودروها را از ناواران اجاره کنند. ناواران موسسه‌ای است که امکان اجاره خودرو بدون نیاز به تضمین بانکی را در سراسر کشور برای مشتریان فراهم کرده است. متقاضیان اجاره خودرو در تهران، اجاره خودرو در مشهد یا دیگر مراکز استان‌ها می‌توانند با مراجعه به سایت یا اپلیکیشن ناواران، از خدمات کرایه خودرو این مجموعه بهره‌مند شوند. در نتیجه از هر نقطه ایران و بدون نیاز به چک یا سفته، می‌توانید نسبت به اجاره ماشین از ناواران اقدام کنید. در این مقاله از ناواران، به بررسی بهترین شاسی‌بلندهای 7 نفره بازار پرداختیم و تعدادی از آن‌ها را به شما معرفی کردیم.

http://applemobilemag.ir