راهنمای خرید شاسی بلند در بازار ایران خودرو۴۵ | jacblog

در این مقاله می‌خواهیم از تفاوت ماشین‌های شاسی بلند با ماشین‌های بدون سقف یا کروک بگوییم و البته به مزایا و معایبشان هم اشاره‌ای داشته باشیم . فردا T5 با یک موتور 1.6 لیتری تنفس طبیعی و موتورهای 1.5 توربوشارژ و 1.8 لیتری توربوشارژ خریداری می‌شود که البته موتور 1.8 لیتری، فقط برای T5L خواهد بود. بهتر است بدانید که موتورهای 1.6 و 1.8 لیتری آن نیز فقط با گیربکس‌های دستی همراه می‌شوند.

  • اگر قصد خرید یک خودرو با شاسی‌بلند دارید، ما را دنبال کنید تا تنها با صرف چند دقیقه زمان بهترین انتخاب را خواهید کرد.
  • این خودرو از یک موتور 1.6 لیتری بهره می‌برد که نیروی آن از طریق یک گیربکس اتوماتیک از نوع CVT به چهار چرخ منتقل می‌شود.
  • میانگین مصرف سوخت هیوندا توسان 2018 حدود 8 لیتر است که کم مصرف بودن این خودرو شاسی را نشان می دهد.
  • همچنین این خودرو از لحاظ امکانات و تجهیزات رفاهی در زمره بهترین‌های بازار خودروهای شاسی قرار دارد و لذت سواری و رانندگی در آن به خوبی احساس می شود.
  • نیسان جوک، یکی از متفاوت‌ترین کراس‌اوورهای کوچک شهری دنیا محسوب می‌شود که از سال 2010 تا به امروز، در دو نسل مختلف بر روی خط تولید کمپانی نیسان ژاپن قرار گرفته است.

اقبال این ماشین کره‌ای در کشور ایران بسیار بلند بوده است به‌طوری‌که در لیست ماشین‌های پرفروش شاسی‌بلند قرار گرفته است. 2 کیسه هوا، سیستم کنترل کشش و کنترل پایداری از امکانات خوب تیگارد x35 محسوب می‌شوند. از امکانات رفاهی این شاسی بلند می‌توان به سیستم چندرسانه‌ای به همراه نمایشگر، تریم چرمی، سانروف، کروز کنترل، دوربین 360 درجه و آینه تاشو برقی اشاره نمود که از این نظر رقیب خوبی برای هم‌رده‌های خود است.

بهترین کروک‌ها چه ماشین‌‌‌هایی هستند؟

قصد خرید نیسان مورانو ۲۰۱۲ رو دارم لطفا راه نمایی کنید از موجودی قطعات در ایران و دوام و بازار فروش. همچنین اگر به دنبال خودرویی 4WD هستید بهتر است مدلی را انتخاب کنید که به طور پیش فرض و تمام وقت از این ویژگی استفاده می‌کند، در غیر این صورت ممکن است که به قطعات مکانیکی آسیب ببینند. فناوری FCW یک هشدار بصری، شنیداری و یا لمسی برای اخطار دادن به راننده درباره برخورد قریب الوقوع با یک خودروی دیگر یا یک شی است.

تویوتا CHR

خطوط تیز و خشن در سرتاسر بدنه این خودرو و حتی در داخل کابین هم دیده می‌شود که در جذابیت این خودرو بی‌تاثیر نبوده است. کیا اسپورتیج جدید از نظر ظاهری، به جذابیت نسل قبلی خود نیست؛ اما نمای کلی آن، قابل‌قبول به ‌نظر می‌رسد. فضای کابین اسپورتیج نسل چهارم، از طراحی زیبایی برخوردار است و نسبت به نسل گذشته خود، کمی اسپرت‌تر شده است. اما، خریداران باید درباره خرید شاسی‌بلندهایی که برای اهداف آفرود به روزرسانی شده‌اند، احتیاط کنند.

همچنین در بخش فنی از یک پیشرانه چهار سیلندر 1.6 لیتری بهره می‌برد که دارای حداکثر توان خروجی 128 اسب بخار و گشتاور 160 نیوتن‌مترمی باشد. قیمت سانگ یانگ تیوولی در بازار کشورمان در تیپ فول آرمور حدود ۳۳۵ تا ۳۵۵ میلیون تومان است. همان‌طور که گفتیم H30 کراس یک خودروی شاسی بلند نیست، اما در کلاس اتومبیل‌های مجله خبری خودرو جک کراس اور قرار می‌گیرد و به همین دلیل در این مقاله به معرفی آن می‌پردازیم. H30 کراس خودروی چندان به‌روزی نیست، اما در مقایسه با سایر خودروهای تولید داخل، از امکانات و ویژگی‌های خوبی برخوردار است. ایران خودرو در این کراس اور از پیشرانه TU5 استفاده کرده و یک گیربکس چهار سرعته روی آن قرار داده است.

http://applemobilemag.ir