خودروهای شاسی بلند چینی در ایران ، از ۷۵۰ میلیون تا 2 میلیارد تومان ! 13 دی 1401 | jacblog

همان‌طور که در متن اشاره شد، دو شاسی بلند 7 نفره یعنی فیدلیتی پرایم و کیا سورنتو در لیست کرایه خودرو ناواران قرار داده شده‌اند و مشتریان می‌توانند در صورت نیاز، این خودروها را از ناواران اجاره کنند. ناواران موسسه‌ای است که امکان اجاره خودرو بدون نیاز به تضمین بانکی را در سراسر کشور برای مشتریان فراهم کرده است. متقاضیان اجاره خودرو در تهران، اجاره خودرو در مشهد یا دیگر مراکز استان‌ها می‌توانند با مراجعه به سایت یا اپلیکیشن ناواران، از خدمات کرایه خودرو این مجموعه بهره‌مند شوند. در نتیجه از هر نقطه ایران و بدون نیاز به چک یا سفته، می‌توانید نسبت به اجاره ماشین از ناواران اقدام کنید. در این مقاله از ناواران، به بررسی بهترین شاسی‌بلندهای 7 نفره بازار پرداختیم و تعدادی از آن‌ها را به شما معرفی کردیم.

  • این خودرو مشخصات بسیاری دارد که می‌تواند آن را برای بازار ایران نسبت به رقبای خودش جذاب‌تر کند.
  • اما تعریف مستهلک بودن در سال‌های مختلف با توجه به قیمت سوخت و دیگر هزینه‌ها تغییر می‌کند.
  • برخی از این آپشن‌ها عبارتند از گرمکن و سردکن صندلی‌های جلو، سانروف و سقف پانوراما، سیستم صوتی اینفینیتی، صندوق برقی، هفت کیسه هوا، اتوپارک، ترمز پارک برقی، نمایشگر بزرگ‌تر و دوربین 360 درجه.
  • این خودرو در سال 2017 با نام Tiggo 5x وارد بازار چین شد و به دنبال آن در بازارهای دیگر (مانند روسیه، اکوادور، اسپانیا و…) با نام چری تیگو 4 ارائه شد.
  • از سال 2015 که این خودرو شاسی‌بلند کره‌ایی به بازار ایران وارد شد، توانست به دلیل طراحی منحصربه فرد، قیمت مناسب و امکانات متنوع نظر مشتریان ایرانی زیادی را به خود جذب کند و در زمره پرفروش ترین شاسی بلند در ایران قرار بگیرید.

در مجموع اگر قیمت اتومبیل های ایرانی شاسی بلند برای شما اهمیت زیادی دارد، یکی از بهترین گزینه‌هایی که باید به آن فکر کنید همین هایما S7 است. هیوندای توسان یکی دیگر از محبوب ترین و پرطرفدارترین شاسی بلندها در مجله خبری خودرو جک ایران می باشد که تا به حال در سه نسل مختلف به بازار داخلی وارد شده است. این خودرو شاسی به دلیل طراحی داخلی و ظاهری بسیار جذاب و مدرنش توانسته است تا نظر جوانان علاقه مند به خودروهای شاسی را به خود جلب کند.

جک خودروهای شاسی بلند

هن تنگ X7 در سال 2016 در چین با دو موتور 1.5 لیتری و 2 لیتری که هر دو توربو شارژ هستند و نسخه 1.5 لیتری این موتور در پلتفرم Zoty T600 بود عرضه شد. سمت عقب KMC K7 نیز طراحی به‌روزرسانی شده‌ای دارد، با وجود اسپویلر عقب و خروجی چهارتایی اگزوز ظاهر این خودرو بسیار متمایزتر از دیگر خودروهای شاسی بلندهای چینی است. از سیستم‌های کمکی راننده ام وی ام x55 می‌توان به داشتن کروز کنترل، کنترل ایستایی در سربالایی و سرازیری، کنترل کشش و پایداری و حالت رانندگی دوگانه اکو و اسپرت اشاره کرد. از لحاظ فنی خودرو SWM G01F کاملاً با مدل G01 یکسان است و دارای همان پیشرانه 1.5 لیتری توربو شارژ DG15T با قدرت 155 اسب بخار و شتاب یکسان 12.7 ثانیه تا 100 کیلومتر است. همچنین ریگان خودرو جی ام سی S350 دارای سیستم‌های هشدار دهنده سنسور فاصله جلو و عقب، سنسور باران و سنسور فشار باد لاستیک است.

طبقه‌بندی خودروهای شاسی‌بلند[ویرایش]

همچنین صندلی‌های سرنشینان جلو این خودرو دارای گرم‌کن صندلی هستند و شاسی بلند چینی بورگوارد BX5 با سه رنگ چرم قهوه‌ای، مشکی و بژ قابل تهیه است. امکانات رفاهی درون این کابین نیز شامل ورود بدون کلید، استارت بدون کلید، سیستم تهویه اتوماتیک دوگانه، تنظیم 8 حالته برقی صندلی و تنظیم گودی کمر است. این کره‌ای کوچک و جمع وجور خیلی بی سروصدا وارد کشور شد و با عملکرد خوبش توانست فروش مناسبی را تجربه کند. استقبال خانم‌ها از خرید این خودرو نشان داد که تیوولی یکی از بهترین ماشین‌های برای خانم‌ها است. یکی از شاخصه‌های هیوندای توسان، عملکرد خوب این خودرو در جاده‌های ناهموار است که این خودرو را برای آفرود سواران گزینه‌ای دلچسب کرده است. این شاسی بلند خارجی در بین خودروهای همکلاسش و خودروهای مناسب آفرود همواره یکی از پرفروشترین‌ها بوده است.

تیگو 7 – مدل 1400

اما با این وجود رنو کولیوس را نه بهترین شاسی بلند در ایران اما یکی از بهترین‌ها می‌توان دانست. نسخه بنزینی تویوتا CHR از موتور 1.2 لیتری 4 سیلندر توربو با 116 اسب بخار قدرت و 185 نیوتن‌متر گشتاور بهره می‌برد و نیروی موتور آن نیز به هر چهار چرخ خودرو منتقل می‌شود. مدل هیبریدی نیز علاوه ‌بر پیشرانه بنزینی 1.8 لیتری، از یک پیشرانه الکتریکی نیز برخوردار است که در مجموع، 122 اسب‌بخار قدرت و 142 نیوتن‌متر گشتاور تولید می‌کنند. تمامی مدل‌های LX ۲۰۲۲ از یک موتور ۳.۵ لیتری V6 توئین توربو با ۴۰۹ اسب بخار قدرت و ۴۷۹ پوند فوت گشتاور استفاده می‌کنند. این موتور به یک گیربکس ده سرعته اتوماتیک و یک سیستم چهار چرخ متحرک تمام وقت متصل است. نکته جالب توجه این است که نسل‌های پیشین این خودرو به موتور‌های V8 مجهز بودند که حداقل ۴۴۰۰ سی سی قدرت را عرضه می‌کنند.

http://applemobilemag.ir