خرید و فروش و قیمت خودرو شاسی بلند‌ | jacblog

نسل‌های مختلف این خودرو، با طراحی مدرن و جذاب و با آپشن‌های کامل و کم‌نظیر خودرویی کم نقص را معرفی می‌کنند. با این حال، سانتافه همچنان یکی از گزینه‌های بهترین ماشین شاسی بلند خارجی در کشور است. شما می‌توانید با ورود به بخش آگهی‌های خودرو در سایت دیوار از آخرین قیمت این خودرو در بازار مطلع شوید. میتسوبیشی اوتلندر دارای دو نسخه هیبریدی به نام میتسوبیشی اوتلندر PHEV و نسخه بنزینی است که نسخه بنزینی، از یک موتور 2.4 لیتری 4 سیلندر استفاده می‌کند که توانایی تولید 170 اسب‌بخار قدرت و 232 نیوتن‌متر گشتاور را دارد. میتسوبیشی اوتلندر PHEV نیز دارای دو موتور است که اولی، یک موتور بنزینی 2لیتری و دومی، یک موتور الکتریکی است که در مجموع، قابلیت تولید 203 اسب‌بخار را دارند.

  • ماشین شاسی بلند تویوتا راوفور، تاکنون در پنج نسل مختلف به بازارهای جهانی عرضه شده ‌است که تا نسل چهارم آن، در بازار کشور ما حضور دارد.
  • علاوه‌براین، مواردی هم‌چون قابلیت اطمینان بالا، پیشرانه‌های پرتوان یا برخورداری از قابلیت چهارچرخ فعال، دلایل دیگری هستند که اغلب مردم جهان، شاسی‌بلند را به سایر کلاس‌های خودرویی ترجیح می‌دهند.
  • قیمت جهانی میتسوبیشی ASX مدل 2018 در اروپا، حدود 20 هزار دلار است و مجهز به سیستم 4 چرخ محرک است.
  • نکته جالب توجه در طراحی این خودرو دقت در اجرای زوایای روی گلگیرهای جلو و عقب بوده است.
  • به گزارش جهان نيوز، خودروهای شاسی بلند یا SUV جزو پرطرفدارترین خودروها در دنیا و همچنین در کشور خودمان هستند.

نسل سوم هیوندای سانتافه که با کد DM‌ شناخته می‌شود، خودرویی محبوب و پرفروش در بازار ایران است. شرکت‌های کرمان موتور و آسان موتور، واردات و عرضه هیوندای سانتافه به بازار ایران را بر عهده داشتند. ماشین ام‌وی‌ام X22 یک ماشین چینی ارزان موجود در بازار ایران است که توجه بسیاری از افراد را به سمت خود کشیده است. یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های این اتومبیل مجله خبری خودرو جک طراحی ظاهری اسپرت با لاستیک‌های 16 اینچی است. این خودرو با کاهش قیمت و حفظ کیفیت در حد استاندارد، یکی از بهترین ماشین‌های شاسی‌بلند در کشور ایران است. امروزه خودروهای شاسی بلند چینی بسیاری در بازار ایران موجودند که در این مطلب به معرفی و بررسی اجمالی تمامی خودروها از این دسته که در بازه قیمتی 750 میلیون تا 2 میلیارد هستند می‌پردازیم.

مینی بار بنز وارداتی

سلام بله،اگر با قیمتش مشکل ندارین به عنوان یه سواری پر استقامت ژاپنی با استلاک و مصرف کم میتونین استفاده کنین.

اجاره ماشین عروس لندکروز

مدل استاندارد هایما S5 یک پیشرانه 1.6 لیتری با توان 120 اسب بخار دارد و با یک جعبه دنده پنج سرعته دستی عرضه می‌شود. مدل دیگری از همین خودرو هم با پیشرانه 1.5 لیتری و قدرت 161 اسب بخار تولید شده که از گیربکس دستی و اتوماتیک بهره می‌برد. اولین شاسی بلند کمپانی پژو در ایران، همین پژو 2008 است که با موتور توربو شاٰرژ THP165 عرضه می‌شود. طبق اعلام ایران خودرو، پیشرانه این اتومبیل 1.6 لیتری بوده و مشابه نمونه به‌کار رفته در پژو 508 است.

این موتور نیرویی معادل ۲۷۱ اسب بخار قدرت و ۳۸۱ نیوتن‌متر گشتاور تولید می‌کند که از طریق یک جعبه‌دنده ۵ سرعته اتوماتیک به‌علاوه دو عدد دیفرانسیل با قفل مرکزی به‌سوی هر چهارچرخ ارسال می‌شود. نسل چهارم تویوتا پرادو VXL در بازار ایران به دو تیپ آفرود و آنرود دسته‌بندی می‌شود. نسخه آفرود تویوتا پرادو چهاردر علاوه‌بر امکانات نسخه آنرود، دارای برخی تجهیزات اختصاصی نظیر سیستم مالتی‌ترین، دوربین جانبی دوطرفه، کرال کنترل و سیستم تعلیق سه حالته است. کیا سورنتو یکی از بهترین ماشین های شاسی بلند موجود در ایران، مجهز به یک موتور چهارسیلندر خطی GDI با حجم 2359 سی‌سی است که دارای حداکثر توان خروجی 188 اسب بخار در 6000 دور در دقیقه و گشتاور 241 نیوتن‌متر در 4000 دور در دقیقه است.

http://applemobilemag.ir