خرید و فروش و قیمت خودرو شاسی بلند‌ | jacblog

مصرف سوخت سانتافه در سیکل ترکیبی، حدود 9.5 لیتر در هر 100 کیلومتر است که مصرف مناسبی برای یک خودرو شاسی‌ بلند 1650 کیلوگرمی به نظر می‌رسد. هیوندای سانتافه به‌ لطف بازار فروش عالی و شناخته‌ شده‎بودن برند هیوندای، قیمت زیادتری نسبت به هم‌کلاسان خود دارد. خودرو شاسی بلند چینی هایما S7 توربو دارای یک موتور 4 سیلندر 1.8 لیتری توربوشارژ با قدرت 170 اسب‌بخار و شتاب صفر تا صد کیلومتر 10.5 ثانیه با استفاده از یک گیربکس 6 دنده اتوماتیک است.

  • این خودرو با موتور چهار سیلندر ۲ لیتری و قدرت ۱۵۵ اسب‌بخار، مصرف سوختی معادل هشت لیتر در ۱۰۰ کیلومتر دارد.
  • در کنار مصرف سوخت مناسب و ترمزهای پرقدرت، اسپورتج در جاده‌های پر پیچ‌وخم عملکرد مناسبی نداشته است.
  • در دهه ۱۹۷۰ میلادی، محبوبیت این نمونه‌ها بیشتر از پیش شد و خودروسازان تصمیم به مدرن کردن این کلاس بدنه از خودرو گرفتند.
  • همچنین اگر به دنبال خودرویی 4WD هستید بهتر است مدلی را انتخاب کنید که به طور پیش فرض و تمام وقت از این ویژگی استفاده می‌کند، در غیر این صورت ممکن است که به قطعات مکانیکی آسیب ببینند.

فیدلیتی دومین خودرو شاسی‌بلند چینی بهمن خودرو با برند اختصاصی است که درواقع جتور X70S است که در سال 2018 توسط چری به بازار چین عرضه شده بود و در سال 1400 توسط گروه بهمن خودرو وارد بازار ایران نیز شد. اگر گزینه‌های بالا شما را راضی نکرد و همچنان به دنبال بهترین شاسی بلند در ایران هستید، باید بگوییم که سانگ یانگ تیوولی یکی از شاسی بلندهای متفاوت بازار خودروی ایران است. مدل دیگری از طراحی خودرو های شاسی بلند ، کراس اور ها هستند که از نظر قدرت موتور کمی ضعیف تر و از نظر ابعاد کمی کوچکتر هستند ، مدتی است این نوع خودرو ها برای مصارف شهری و بین شهری طرفداران بسیاری در ایران پیدا کرده است. هنگامی که با یک خودرو شاسی بلند یا کراس اور رانندگی می کنید درست است که در ابتدا شاید لذت بخش تر از خودرو های سواری به نظر بیاید اما باید اصول ایمنی را بیشتر رعایت کنید. ​تویوتا CHR، جدیدترین کراس‌اوور ژاپنی محسوب می‌شود که بهتر است آن را یک خودروی کوپه بلندقد بدانیم تا یک ماشین شاسی ‌بلند جمع‌وجور؛ البته خرید تویوتا chr به‌عنوان یکی از قوی‌ترین گزینه‌های لیست ماشین‌های شاسی‌بلند در ایران، از آن نام برده می‌شود.

پرفروش‌ترین ماشین شاسی‌بلند در کشور ایران، کیا اسپورتج

نیسان جوک، یکی از متفاوت‌ترین کراس‌اوورهای کوچک شهری دنیا محسوب می‌شود که از سال 2010 تا به امروز، در دو نسل مختلف بر روی خط تولید کمپانی نیسان ژاپن قرار گرفته است. به‌واسطه فعالیت‌های شرکت جهان نوین آریا، نسل اول این خودرو در سال 2016 راهی بازار کشور شد و به دلیل طراحی منحصربه‌فرد، امکانات مجله خبری خودرو جک متنوع و کیفیت ساخت بالا، خیلی سریع‌تر از آنچه تصور می‌شد، توانست به موفقیت‌های چشم‌گیری دست پیدا کند. طراحی عجیب و منحصربه‌فرد تویوتا CHR در کنار تمامی خوبی‌ها، نقص‌هایی هم دارد که ازجمله آن‌ها، می‌توان به دید ضعیف اطراف خودرو و فضای بسیار کوچک داخل کابین (مخصوصا در ردیف عقب) اشاره کرد.

سیستم‌های رفاهی و امکانات ایمنی ام وی ام تیگو 8 پرو

سیستم‌های کمکی راننده شامل کروز کنترل، کنترل سرعت در سرازیری، کنترل کشش و کنترل پایداری است. ریگان خودرو جی ام سی S350 یکی دیگر از شاسی بلندهای چینی بازار ایران است که توسط کرمان موتور و در سال 1399 در ایران عرضه شد. پیشرانه این خودرو یک موتور با حجم 1.8 لیتر و توربو شارژ باقدرت 190 اسب بخار و گشتاور 280 نیوتن متر است؛ این خودرو 1670 کیلوگرمی، در زمان 9.4 ثانیه از حالت ثابت به سرعت 100 کیلومتر در ساعت می‌رساند. سیستم‌های هشدار دهنده به راننده فیدلیتی نیز شامل سنسور فاصله جلو و عقب، سنسور باران، سنسور فشار باد تایر، رادار نقطه کور و رادار تغییر لاین می‌شود. سیستم‌های هشدار دهنده به راننده دیگنیتی نیز شامل سنسور فاصله جلو و عقب، سنسور باران و سنسور فشار باد لاستیک می‌شود.

با این حال، روی هم رفته کیا اسپورتیج خودرویی است که سواری خوبی را به کاربرانش ارائه می‌دهد و انتظارها را از خرید یک شاسی بلند براورده می‌کند. در سال‌های اخیر به دلیل تغییر در سبک زندگی، علاقه مردم ما به سمت خرید ماشین شاسی بلند بیشتر شده است. فراوانی انواع این خودروها در خیابان‌ها و کمتر شدن استقبال از خرید سدان، موید این مطلب است. سلام بهترین ماشین شاسی بلند برای یه خانواده پنج نفره میخواستم که هم جادار باشه هم سواری خوب و نرم داشته باشه با استهلاک پایین.

http://applemobilemag.ir