چرا ماشین شاسی‌بلند بخریم؟ با انواع شاسی بنلد اشنا شوید کاروکیا | jacblog

ام وی ام تیگو 8 پرچمدار و لوکس ترین سری خودروهای شاسی بلند چینی چری است و این خودرو نسل دوم تیگو 8 است. سیستم‌های کمکی راننده این خودرو شامل کروز کنترل، کنترل ایستایی در سربالایی و سرازیری، کنترل کشش و پایداری و دو حالت رانندگی اسپرت و اکو است. موتور این خودرو یک موتور میتسوبیشی 4G20 توربو شارژ با حجم 2.0 لیتر است که 202 اسب بخار و 325 نیوتن‌متر گشتاور را از طریق گیربکس 6 دنده اتوماتیک به سیستم دو دیفرانسیل این خودرو منتقل می‌کند. شاسی بلند چینی پرسروصدا و تازه وارد بازار ایران یعنی دانگ فنگ دیگنیتی از آخر سال 1399 فرآیند تولید خود را در ایران آغاز کرد و اولین مدل سال آن نیز در سال 1400 به بازار عرضه شد. نظر ما درباره خودروهای بالا چیست؟ آیا ماشین های شاسی بلند دیگری نیز وجود دارند که بخواهید آن‌ها را به عنوان بهترین شاسی بلند در ایران به دیگران معرفی کنید؟ خوشحال می‌شویم نظرات و پیشنهادات خود را از طریق بخش دیدگاه‌ها با ما در میان بگذارید. چری تیگو ۷ در حال حاضر یکی از ارزان‌ترین و ارزشمندترین گزینه‌ها برای خرید ماشین شاسی بلند به شمار می‌آید.

  • این شاسی بلند، به وضوح در رده بالاتری نسبت به X22 و X33 قرار می‌گیرد و با توجه به موتور قدرتمند و امکانات خوبی که دارد، یکی از بهترین خودروهای ایرانی شاسی بلند به شمار می‌رود.
  • از امکانات رفاهی کابین هن تنگ X7 نیز می‌توان به ورود بدون کلید، استارت دکمه‌ای، سیستم تهویه اتومات دوگانه و دریچه تهویه عقب، صندلی‌های برقی سرنشینان جلو، تاشو بودن و وجود کنسول تاشو برای صندلی عقب اشاره کرد.
  • در نتیجه برای مشتریانی که به دنبال یک شاسی بلند 7 نفره آفرودی هستند، گزینه‌ای بهتر از سانگ یانگ رکستون G4 وجود ندارد.
  • قلب تپنده راوفور، یک موتور 2.5 لیتری است که می‌تواند 177 اسب‌بخار قدرت در 6000 دور در دقیقه و 233 نیوتن‌متر گشتاور را در 4100 دور در دقیقه تولید کند.
  • فراوانی انواع این خودروها در خیابان‌ها و کمتر شدن استقبال از خرید سدان، موید این مطلب است.

شاسی بلندهای کمپانی چری با نام تیگو شناخته می‌شوند، اما خودروی تیگو 2 در ایران با اسم ام وی ام X22 عرضه شده است. اولین موردی که درباره این خودرو می‌توانیم به آن اشاره کنیم، ظاهر زیبایش است. در واقع طراحی ظاهری X22 هیچ ایراد خاصی ندارد و به حد قابل قبولی از پختگی رسیده است. وقتی از بغل هم به این شاسی بلند نگاه می‌کنیم، حالت آیرودینامیکی آن کاملا خودنمایی می‌کند. این خودرو یک پیشرانه 1.5 لیتری دارد و قدرتی معادل 105 اسب بخار را ایجاد می‌کند که مقدار ناچیزی برای یک شاسی بلند است و شتاب آن را کاهش می‌دهد.

هیوندای سانتافه

ارتفاع بخش حمل بار این خودروها نسبت به مینی ون‌ها بیشتر است و این امر قرار دادن اجسام سنگین را در داخل خودرو دشوار می‌کند. متاسفانه شرکت های وارد کننده وسازنده خودروهای چینی یکبار مصرف که یکروزی با قسط وبی ضامن به مردم می‌فروختند حالا ارزش پیدا کردن که مفت نمی ارزد چرا خودروهای اروپایی را معرفی نمی کنید که قیمت آنها بسیار پایین تر از این چینی های یکبار مصرف است. بررسی رنگ و بدنه این خودرو هم با توجه به هزینه‌های بالای نگهداری از آن لازم است، چراکه هرچه قیمت نسخه اتوماتیک آن بالاتر می‌رود، قیمت قطعات آن‌هم افزایش پیدا می‌کند و بنابراین خریدار نمونه دستی هم باید رقم بیشتری پرداخت کند. بنابراین اگر قصد خرید نمونه دستی از جک اس ۵ را داشتید حتما از کارشناسان «» استفاده کنید. مدل تجاری ناواران ، با محوریت اعتماد به مشتری ، امکان اجاره خودرو با استانداردهای روز دنیا و بدون دریافت تضامین سنتی همانند چک و سفته و اسناد ملکی را فراهم می سازد.

اجاره ماشین شاسی بلند در تهران با بهترین قیمت

جعبه‌دنده هر دو مدل، از نوع اتوماتیک CVT است و نیروی موتور را به هر چهار چرخ خودرو منتقل می‌کند. قیمت جهانی میتسوبیشی اوتلندر PHEV، حدود 28 هزار دلار است که در نسخه هیبریدی، به 32 هزار دلار می‌رسد. موتور هیوندای سانتافه، از نوع 4 سیلندر 2.4 لیتری است که توان خروجی آن، به 190 اسب‌بخار قدرت در 6300 دور در دقیقه و 242 نیوتن‌متر گشتاور در 4250 دور در دقیقه می‌رسد. شرکت هیوندای برای انتقال نیروی تولیدشده توسط پیشرانه این خودرو به هر چهار چرخ آن، از یک گیربکس 6 دنده اتومات استفاده کرده است. مراسم عروسی یکی از مهم ترین اتفاق ها در زندگی هر فردی می باشد از این رو انجام امور آن به بهترین شکل ممکن از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.

سایر تکنولوژی های ایمنی مدرن شامل سیستمی می‌شوند که در صورت باز شدن کیسه هوا (مانند سرویس OnStar جنرال موتورز) به سرنشینان هشدار می‌دهند. پس بهتر است هنگام خرید یک ماشین SUV حتما به نیاز خود و خانواده‌تان مجله خبری خودرو جک دقت کنید. اگر خانواده‌ای پرجمعیت هستید و یا خانواده‌ای کم جمعیت اما اهل گشت و گذار و سفر هستید، بهتر است مدل‌هایی را انتخاب کنید که صندلی‌های ردیف سوم آن‌ها جمع می‌شوند و به فضای صندوق کمک می‌کنند.

http://applemobilemag.ir