مشخصات ماشین جک قیمت ماشین جک امکانات و تجهیزات خودروی | jacblog

طراحی فریم پنجر‌ها در کنار انحنا و حجم بدنه درها اقتباسی وفادارانه از خودرو توسان هیوندا است. جک برای نمای پشت اس5 نیز سراغ خودرو معروف آئودی Q5رفته و الهامات خوبی از آن گرفته است. اما از نظر جعبه دنده این ماشین دارای دو نسخه اتومات و دنده ای می باشد که هر دو نسخه از نوع 6 سرعته هستند. در ساخت جعبه دنده اتوماتیک از فناوری دو کلاچه استفاده می شود که این فناوری سرعت تعویض دنده را افزایش می دهد و این فناوری در مصرف سوخت مصرف مناسب تری در مقایسه با سایر جعبه دنده های اتوماتیک دارد. هر دو نسخه اتومات و دستی جک s5 دارای یک نوع موتور هستند و فقط میزان تولید قدرت در این دو نسخه متفاوت است.

  • جک s5 از سیستم ورود بدون استفاده از کلید و استارت دکمه ای استفاده می کنند.
  • تا زمان تحویل خودرو هیچ هزینه‌ای دریافت نخواهد شد تا اطمینان کامل از خرید خود داشته باشید.
  • حتی گاهی اوقات شاهد این بودیم که طراحی برخی از ماشین های چینی از طرح های ماشین های معروف و پرطرفدار جهان الهام گرفته شده است.

نمای ظاهری جک S۵ با توجه به آنکه از روی هیوندای کپی شده، نسبتاً زیبا و هماهنگ به نظر می‌رسد و توانسته نظر مثبت مشتریان را جلب کند. فیس لیفت جدید از نظر ابعاد و اندازه چندان تفاوتی با مدل فعلی جک S5 ندارد و برابر است با ۴۵۰۵ میلیمتر طول، ۱۸۵۰ میلیمتر عرض و ۱۶۹۸ میلیمتر ارتفاع. عقب سی هائو X5 هم مثل بخش جلو، کاملا عوض شده و شاهد در، سپر و چراغ‌های جدید هستیم. چراغ‌های عقب به وسیله یک نوار نوری به یکدیگر متصل شده‌اند و در پایین آن نام SEHOL دیده می‌شود. نمای جانبی تقریبا دست‌نخورده باقی مانده و فقط آینه بغل و رینگ‌های جدید اضافه شده‌اند. با ورود به این صفحه و کلیک روی مدل خودرو موردنظر، می‌توانید از میزان افت قیمت آن مطلع شوید.

در این مقاله به بررسی کامل خودرو جک S5 دنده‌ای و جک اس5 اتوماتیک پرداختیم. سپندخودرو شرایطی را به وجود آورده تا امکان فروش اقساطی JAC S5 برای همه متقاضیان وجود داشته باشد. جک S5یک کراس اور (شاسی بلند شهری) می باشد که توسط شرکت JAC تولید می شود این شرکت در میان شرکت های خودروسازی قدیمی چین قرار دارد تلفظ نام برند JAC در واقع (جی ای سی) می باشد که در ایران همه این برند را به نام جک می شناسند. کار این کمپانی در گذشته ساخت کامیون های سبک بود و کامیون های خود را به بیش از 100 کشور جهان صادر می کرد. به مرور زمان این کمپانی شروع به ساخت ماشین های سدان و کراس اوور، کرد.

رزرو مهمانپذیر و مسافرخانه در تهران با اسنپ روم

این پیشرانه می‌تواند حداکثر قدرت ۱۰۷ اسب بخار و حداکثر گشتاور ۱۵۵ نیوتن متر تولید کند و حداکثر سرعت خودرو را به ۱۷۵ کیلومتر در ساعت برساند. استفاده از ترمزهای دیسکی ضدقفل و همچنین سیستم توزیع نیروی الکترونیکی ترمز از دیگر ویژگی‌های ایمنی این خودرو است که شما را در خرید و فروش جک S3 کمک می‌کند. جک S5 برای اولین بار در سال ۲۰۱۳ وارد بازار جهانی شد و با تغییرات زیاد و کسب استانداردهای لازم هم‌اکنون به دلیل قیمت مناسب در ایران بفروش می‌رسد. این خودرو از از سیستم‌های پیشرفته از جمله HAS و ESC بهره می‌برد تا در شیب تند و پیچ‌ها کنترل خودرو حفظ شود. بعد از اینکه کارخانه‌های کره‌ای و به‌خصوص هیوندای با استخدام طراحان خارجی، پیشرفت چشمگیری در تولید خودروهایی با طراحی بیرونی زیبا و مدرن داشتند، بلافاصله کارخانه‌های خودرسازی چین سراغ چنین رویکردی رفتند. گروه خودروسازی جک یکی از این کارخانه‌ها بود و به سرعت وارد فاز جدیدی از طراحی و مهندسی خودرو شد.

کدام خودروی جک در بازار ایران محبوب‌تر است

با توجه به اینکه طراحی نمای عقب خودرو از یک خودروی دیگر الهام گرفته شده است اما نمای عقب با نما های دیگر بسیار هماهنگ می باشد و این خودرو بسیار زیبا و جذاب کرده است. چراغ های عقب نیز دارای گرافیک خوبی هستند و توجه بیننده را به خود جذب می کند. تنها تغییر نمای عقب جک s5 اتوماتیک نسبت به نسخه دنده ای این مجله خبری خودرو جک خودرو اضافه شدن نام DCT 6 زیر نام JAC می باشد که این کلمه به معنای جعبه دنده 6 سرعته دو کلاچه می باشد و این باعث می شود که تفاوت دو نسخه اتوماتیک و دنده ای را متوجه شوید. جک اس ۵ یک خودرو چینی است که قیمت، مشخصات فنی، امکانات رفاهی، تصاویر و تجهیزات ایمنی آن باعث نظرات متفاوت در بازار ایران شده است.

http://applemobilemag.ir