مرسدس-بنز ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد | jacblog

دو سال بعد، در ۱۹۵۶ مرسدس بنز ۱۹۰اس‌ال عرضه شد، که اگر چه از نظر فنی قابلیت‌های ۳۰۰اس‌ال را نداشت، اما به همان اندازه پرطرفدار بود. ریشه‌های تأسیس شرکت مرسدس-بنز، به سال ۱۹۲۶ بازمی‌گردد، که در پی ادغام دو شرکت خودروساز آلمانی، یعنی بنز اند سی (تأسیس در ۱۸۸۳ توسط کارل بنز) و دایملر-موتورن-گیزلشافت (تأسیس در ۱۸۹۰ توسط گوتلیب دایملر و ویلهلم مایباخ) دایملر-بنز راه‌اندازی شد. امروزه مرسدس-بنز یکی از زیرمجموعه‌های شرکت مرسدس-بنز گروپ به‌شمار می‌آید و همراه با آئودی و ب‌ام‌و و پورشه چهار خودروساز مشهور و لوکس آلمانی هستند، که به‌عنوان پرفروش‌ترین خودروسازان لوکس جهان، شناخته می‌شوند. در سال ۱۹۹۷ پس از ادغام دایملر-بنز با شرکت خودروسازی آمریکایی کرایسلر و تشکیل دایملرکرایسلر آگ، این شرکت مدیریت مرسدس-بنز را در اختیار گرفت. در سال ۲۰۰۷ در پی خریداری کرایسلر، توسط شرکت مدیریت سرمایه سربروس و انحلال دایملرکرایسلر، شرکت دایملر آگ تشکیل شد. امروز شرکت های بسیاری هستند که خدمات اجاره خودرو ارائه میدهند و این نوع از خدمات برای کسانی که ماشین ندارند یا به دلایل مختلف نمی توانند از ماشین شخصی خود استفاده کنند، یک موهبت…

قیمت بنز C کلاس مدل ۲۰۱۲-۲۰۱۴

بنز در سال 1888 توانست با سرمایه ای که همسرش برتا بنز در کارخانه ی او سرمایه گذاری کرده بود، اتومبیل Patent Motorwagen را به عنوان اولین خودروی رسمی جهان ثبت کند. خودروهای سنگین و نیمه سنگین مرسدس بنز در ایران توسط شرکت ایران خودرو دیزل تولید و عرضه می شوند و مدت کوتاهی هم، مونتاژ مرسدس بنز E کلاس در ایران خودرو انجام می‌شد. در بین سال‌های ۲۰۰۳ تا ۲۰۰۹ مرسدس بنز اقدام به همکاری با کمپانی انگلیسی مکلارن نمود. ثمره این همکاری تولید خودرو اس ال آر که از تکنولوژی‌های خودروهای فرمول وان مکلارن-مرسدس بهره می‌برد بود.

خودروهای مرسدس بنز موجود در بازار ایران

موتور مرسدس-بنز اس‌اس‌کی شش سیلندر با حجم ۷٫۱ لیتر بود و می‌توانست ۱۹۷ اسب بخار قدرت تولید کند. اس‌اس‌کی به سرعت به ماشینی محبوب در پیست مسابقه تبدیل شد که نه تنها مرسدس مجله خبری خودرو جک بنز بلکه تیم‌های دیگر هم از آن استفاده کردند. طبق اسناد مرسدس بنز، ۳۳ دستگاه، از این مدل بین سال‌های ۱۹۲۸ تا ۱۹۳۲ ساخته شد که بیش از نیمی از آن‌ها برای مسابقه بود.

  • بانی رنت همواره جهت خدمات رسانی به با چشم‌اندازی چندین ساله با محوریت اعتماد به مشتری، امکان اجاره خودرو با شرایط بسیار آسان را فراهم کرده تا مشتریان به راحتی از این خدمات بهره مند شوند .
  • در سال ۱۹۳۴ مرسدس بنز با دو مدل جدید اما کاملاً متفاوت، رهسپار نمایشگاه خودروی برلین شد.
  • حجم باک خودرو 74 و 66 لیتر می باشد و از استاندارد آلایندگی یورو 5 و 6 بهره می برد.
  • این مدل پس از آنکه کنراد آدناور، نخستین صدراعظم آلمان غربی از آن استفاده کرد، به آدناور مرسدس معروف شد.
  • حجم باک خودرو 54 لیتر می باشد و از استاندارد آلایندگی یورو 4 بهره می برد.

تورستن مولر، مدیر رولزرویس می‌گوید از طراحانش خواسته تا همه بخش‌های اضافه در ماشین را حذف کنند و به تعریفی بدون تجمل‌گرایی از ماشین لوکس برسند. آلمان تنها کشوری است که قوانینش اجازه استفاده از این سیستم را می‌دهد. استفاده از سطح ۳ خودران در کشورهای دیگر هنوز قانونی نیست و بنز می‌گوید برای به کارگیری آن در بازارهایی نظیر آمریکا با دولت‌ مذاکره خواهد کرد. و ما همچنان درگیر قرعه‌کشی ایران خودرو و سایپا برای خرید پژو و پراید….. ظاهر اسپرت این ماشین ممکن است برخی از افراد را فریب دهد که بنز eqs 2022 راحتی و آسایش سرنشینان را چندان تأمین نخواهد کرد درصورتی‌که این باور کاملاً اشتباه است.

http://applemobilemag.ir

رولزرویس در سال ۲۰۱۹ با ساخت پنج هزار و ۱۵۲ دستگاه ماشین رکورد تازه‌ای در فروش ثبت کرد. رولزرویس می‌گوید در نظرسنجی از مشتریانش دریافته که آنها ماشینی می‌خواهند که ثروتشان را فریاد نزند و در عین آراستگی، تجمل کمتری داشته باشد. فورد به تازگی مدل جدید برونکو را به بازار عرضه کرده که با رانگلر، مهم‌ترین مدل جیپ رقابت می‌کند و فروش مدلهای کوچک جیپ رو به کاهش است. برای همین این کارخانه می‌خواهد با فروش شاسی‌بلندهای بزرگ لوکس، بخشی از این فشار را کاهش دهد.

خودروی مرسدس بنز S280 W108 دنده ای سال 1968