قیمت خرید لوله فلزی فلکسیبل خرطومی خرید و قیمت لوله فلکسی خرطومی روکش دار

اصلی‌ترین قابلیت این نوع از فلکسیبل حفاظت از سیم و کابل‌ها در قسمت‌های صنعتی با حرارت و فشار مکانیکی بالا بوده و از ایجاد اختلال نویز یا امواج مزاحم جلوگیری خواهد لوله فلکسی کرد. به طور معمول از لوله فلکسی فلزی در شرکت‌ تولیدی، سیستم‌های هوایی، ریلی و دریایی به‌همراه صنایع نظامی استفاده خواهد شد. تحمل دمایی این لوله فلکسی نیز بین منفی 30 الی مثبت 245 درجه سانتی‌گراد است. قیمت لوله فلکسیبل برق را از کرمان نیرو تولید کننده انواع لوله فلکسیبل روکش دار در سایز های مختلف بخواهید. با استفاده از این لوله خرطومی فلزی هزینه‌های مربوط به خرابی احتمالی سیم و کابل، و تعویض آن‌ها، تا میزان قابل توجهی در پروژه کاهش می‌یابد. برای همین قیمت لوله فلکسیبل، یک توجیه کاملا اقتصادی دارد و می‌تواند امکان بروز هزینه‌های آتی به علت خرابی کابل را، به حداقل برساند.

  • اتصالاتی که برای این لوله استفاده می‌شود، به راحتی در دسترس هستند که این یک مزیت برای این لوله‌ها محسوب می‌شود.
  • مقاومت در برابر ضربه بالا حتی در دماهای پایین و مقاومت فشاری بالا (حداکثر بار)،مقاومت خمش معکوس بلند مدت ،مقاومت شیمیایی خوب وحفاظت از آتش (اشتعال پذیری و تولید دود) ومقاومت خوب در برابر آب و هوا.
  • لوله‌های فویلی آلومینیومی بسیار سبک بوده و در برابر رطوبت و خوردگی بسیار مقاوم هستند.
  • روکش های پلاستیکی که در قسمت بیرونی قرار دارند عایقی برای نارسانا شدن سطح فلز گالوانیزه است.
  • به عنوان خروجی نصب برای وسایل روشنایی و وسایل سیم کشی نیز عمل می‌کند.
  • فروشگاه اینترنتی تک سینی کابل عرضه کننده انواع لوله فلکسی روکشدار است، در این فروشگاه تمام لوله‌های فلکسی با کیفیت ساخت عالی به فروش می‌رسند و در عین حال قیمت مناسبی هم دارند؛ با اطمینان خاطر محصولات مورد نیاز خود را از تک سینی کابل تهیه کنید.
متریال استفاده شده برای این لوله‌‎ها از فلز گالوانیزه است و سپس یک لایه روکش پلاستیکی که اغلب از PVC است؛ روی آن‎ها کشیده شده است. روکش استفاده شده در این لوله موجب می‌‎شود که سیم و کابل‎‌ها در برابر گرد و غبار، خاک، رطوبت و هر عاملی که به سیم و کابل آسیب بزند، کاملاً مقاوم باشد. همچنین این نوع لوله‌ها دارای قابلیت فشردگی بالا جهت بسته‌بندی و حمل آسان هستند.

لوله فلکسی سایز 52 حلقه 10 متری

سبب ایجاد استحکام کافی شده، اما با توجه به نبود پی وی سی، توان مقاومتی مناسبی در برابر آتش‌‌سوزی نداشته و عایق حرارتی محسوب نخواهد شد. استفاده از لوله خرطومی شیاردار در صنایع خودروسازی به‌‌خصوص در بخش موتور وسیله نقلیه بسیار شایع است. جنس اصلی این نوع لوله خرطومی از گالوانیزه بوده و مهم‌‌ترین شاخه آن مقاومت بسیار بالا در برابر ضربه و فشار است. ماده HCL در اثر حرارت محیطی آزاده شده و از رسیدن اکسیژن به کابل‌‌های داخل لوله جلوگیری خواهد نمود.

قیمت خرید لوله فلزی فلکسیبل خرطومی خرید و قیمت لوله فلکسی خرطومی روکش دار

– با توجه به ساختار بخش نظرات، از سوال‌کردن یا درخواست راهنمایی در این بخش خودداری کرده و سوال یا درخواست راهنمایی خود را از طریق بخش“تماس با ما“برایمان ارسال کنید. این لوله ها معمولا به رنگ مشکی وجود دارند و برخی از مدل های آن نیز به رنگ سفید می باشد . این شیلنگ از جنس فولاد ضدزنگ است و توانایی تحمل فشار بسیار بالایی دارد.

اتصالات و نگهدارنده های فلکسی :

کاربرد این لوله خرطومی فلزی در سیم کشی داخل سوله ها جاهایی که امکان زیر پا بودن خرطومی می باشد استفاده می شود. اساساً این لوله‌ها با ورق استیل تولید می‌شوند، به همین دلیل استفاده از آن‎ها در محیط‌های داخلی بسیار مقرون به صرفه خواهد بود. پرکاربردترین لوله‌ای که در صنعت مشاهده می‌شود، لوله فلکسی روکشدار است؛ چرا که بسیار منعطف و درعین حال بسیار مقاوم هستند. شایان ذکر است این نوع فلکسی ها از بهترین نوع پلاستیک ها و مواد پلی اتیلن و پی وی سی ساخته می شوند. شبیه شلنگ هستند اما با کاربردهای متفاوت که از ۳ قسمت بیرون ، وسط و درونی تولید می شود.