قیمت جک, خودرو صفر وکارکرده به روز در خرید و فروش کاراپ | jacblog

این جعبه دنده قدرت را به چرخ‌های جلو منتقل می‌کند و می‌تواند در عرض ۱۰.۸ ثانیه به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت برسد. این کراس اوور چینی ۴۴۳۰ میلیمتر طول، ۱۸۴۰ میلیمتر عرض و ۱۶۶۰ میلیمتر دارد و وزنش با گیربکس دستی ۱۵۰۵ کیلوگرم است. به بهانه برگزاری یازدهمین نمایشگاه خودروی کرمان و حضور گسترده شرکت مجله خبری خودرو جک کرمان موتور در این روی… یک نمایشگر بزرگ لمسی، پانوراما، سانروف، چراغ‌های LED و دوربین ۳۶۰ درجه از آپشن‌ها و امکانات سی هائو X5 است و احتمالا با یک پیشرانه ۱.۵ لیتری توربو با قدرت ۱۵۰ اسب بخار به بازار می‌آید. صندلی راننده قابلیت عقب رفتن اتوماتیک در هنگام خاموش کردن ماشین را داشت .

  • در نمای خارجی خودرو با استفاده از خطوط مختلف تلاش در ایجاد انحناهای مختلف، حجم‌های خشن و به وجود آوردن نمایی اسپرت بوده است.
  • اگر در فکر خرید جک S5 هستید، در ادامه با بررسیفروش اقساطی خودروجک s5 با سپندخودرو همراه باشید.
  • درنتیجه وقتی صحبت از چنین بازار غیرقابل پیش‌بینی می‌شود، جای خالی مرجعی که بتوان قیمت ماشین‌های جک را به‌صورت لحظه‌ای مشاهده کرد، خالی است.

در این بازار پرتلاطم، افرادی که تمایل به استفاده از خودروهای جک را دارند، باید در لحظه از قیمت جک باخبر باشند؛ چراکه ممکن است از زمان تصمیم‌گیری تا انجام معامله، این بازه قیمتی تغییر کند. درنتیجه وقتی صحبت از چنین بازار غیرقابل پیش‌بینی می‌شود، جای خالی مرجعی که بتوان قیمت ماشین‌های جک را به‌صورت لحظه‌ای مشاهده کرد، خالی است. همراه مکانیک سعی کرده است تا با ارائه دقیق‌ترین اطلاعات موجود، این دغدغه را برطرف کند. نسخه دنده ای جک s5 دارای موتوری با حجم 1997 سی سی می باشد و توان خروجی موتور جک s5 174 اسب بخار در دور موتور 5200 دور در دقیقه است. قدرت تولید شده توسط این موتور 235 نیوتون متر است که در طیف دور موتور 2000 تا 4000 دور در دقیقه در دسترس می باشد. جعبه دنده ی 6 سرعته ی دستی تمام قدرت تولید شده را به چرخ هی جلو انتقال می دهد.

جک،S5،اتوماتیک مدل 95

موسسه ای در چین که C-NCAP نام دارد و کار این موسسه تست تصادف خودرو ها می باشد. در تست های تصادفی که این موسسه از جک s5 گرفته است، جک s5 توانسته 5 ستاره ایمنی را دریافت کند. جک s5 اولین خودرو از شرکت JAC می باشد که توانسته 5 ستاره ایمنی را دریافت کند. جایگاه‌های مه شکن به صورت شبه چهار ضلعی با زمینه سیاه رنگ در دو کناره پایینی سپر حضور دارند که در نیمی از حاشیه آنها نوار LED دی لایت جاسازی شده است.

جک S5مدل 97 بی رنگ

جک S5 نیز مانند اکثر شاسی‌بلندهای هم رده خود، از جلوپنجره‌ کشیده بهره می‌برد که عرض آن مناسب است. جک s5 اتوماتیک هنگام رانندگی در ترافیک روان شهری در حدود 9 لیتر در هر 100 کیلومتر مصرف سوخت دارد. جک s5 اتوماتیک هنگام رانندگی در ترافیک های سنگین و خیابان های شلوغ حدود 12 لیتر در هر 100 کیلومتر مصرف سوخت دارد که این اصلا عدد خوبی نسبت به مصرف سوخت نسخه دنده ای نیست.

جک جی5‏ 1.8 لیتر اتوماتیک 1396

بدینوسیله شرکت سپند خودرو اعلام مینماید که تنها شعب و آدرس های اعلامی در این سایت ، شعب قانونی سپند خودرو بوده و این شرکت هرگونه ارتباط و تعهد در قبال سایر شرکتها در زمینه فروش مدت دار و تحویل غیر فوری را تکذیب مینماید. آپشن کروز کنترل که تقریبا در همه ماشین ها به صورت فابریک قرار دارد اما در این ماشین به صورت فابریک قرار ندارد و اگر شما بخواهید از این آپشن استفاده کنید باید به صورت جداگانه آن را روی ماشین خود نصب کنید. چری تیگو ۷، چری تیگو ۵، هایما اس ۷ و تیوولی را می‌توان در دسته رقبای جک اس ۵ در ایران به شمار آورد.

http://applemobilemag.ir