خرید و فروش و قیمت خودرو شاسی بلند‌ | jacblog

این شاسی بلند چینی یا همان بایک X35 کوچکترین کراس‌اوور است که به عنوان محصول جایگزین بایک X25‌ محسوب می‌شود. تیگارد به صورت انحصاری برای سانیار موتور پارسیان و بازار ایران خلق شده است، چرا که بایک X35‌ در سایر نقاط جهان با نام‌های دیگری همچون بیجینگ X3، بایک X3‌ و سنوا X35 شناخته می‌شود. تولید این شاسی بلند از سال 2016 شروع شده و اکنون میزبان دومین نسل این خودرو در کشور هستیم که تولید آن از سال 2019 آغاز شد. سیستم‌های هشدار دهنده شاسی بلند چینی SWM G01F شامل سنسور فاصله جلو و عقب، سنسور فشار باد لاستیک، رادار نقطه کور، رادار تغییر لاین و رادار تصادف جلو می‌شود. سیستم‌های هشدار دهنده شاسی بلند چینی SWM G01 شامل سنسور فاصله جلو و عقب، سنسور فشار باد لاستیک، رادار نقطه کور، رادار تغییر لاین و رادار تصادف جلو می‌شود. سیستم‌های هشداردهنده شاسی بلند چینی تیگو 7 شامل سنسور فاصله جلو و عقب، سنسور باران و سنسور فشار باد لاستیک است.

  • تنها کافی است وارد صفحه خرید شاسی بلند در نمایشگاه آنلاین ما شوید و سفارش خرید خود را ثبت کنید تا مشاوران ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.
  • مصرف سوخت سانتافه در سیکل ترکیبی، حدود 9.5 لیتر در هر 100 کیلومتر است که مصرف مناسبی برای یک ماشین شاسی‌ بلند 1650 کیلوگرمی به نظر می‌رسد.
  • این موتور نیرویی معادل ۲۷۱ اسب بخار قدرت و ۳۸۱ نیوتن‌متر گشتاور تولید می‌کند که از طریق یک جعبه‌دنده ۵ سرعته اتوماتیک به‌علاوه دو عدد دیفرانسیل با قفل مرکزی به‌سوی هر چهارچرخ ارسال می‌شود.
  • امکانات رفاهی درون این کابین نیز شامل ورود بدون کلید، استارت بدون کلید، سیستم تهویه اتوماتیک دوگانه، تنظیم 8 حالته برقی صندلی و تنظیم گودی کمر است.
  • فعلا در کنار «تامین خودرو» باشید تا به بررسی ۹ گزینه اصلی این بازه قیمتی بپردازیم، پس‌ازآن درصورتی‌که تمایل داشتید می‌توانید برای خرید هرکدام از بازار خودرو، نسبت به استفاده از خدمات کارشناسی خودرو در محل «تامین خودرو» استفاده کنید.
  • در بازار کشور، لیست بلندبالایی از انواع ماشین شاسی بلند یا همان خودروهای کراس‌اوور وجود دارد و ما در این مقاله، سعی کردیم اطلاعات و جزئیات محبوب‌ترین و پرفروش‌ترین آن‌ها را گردآوری کنیم.

این موتور نیرویی معادل ۲۷۱ اسب بخار قدرت و ۳۸۱ نیوتن‌متر گشتاور تولید می‌کند که از طریق یک جعبه‌دنده ۵ سرعته اتوماتیک به‌علاوه دو عدد دیفرانسیل با قفل مرکزی به‌سوی هر چهارچرخ ارسال می‌شود. نسل چهارم تویوتا پرادو VXL در بازار ایران به دو تیپ آفرود و آنرود دسته‌بندی می‌شود. نسخه آفرود تویوتا پرادو چهاردر علاوه‌بر امکانات نسخه آنرود، دارای برخی تجهیزات اختصاصی نظیر سیستم مالتی‌ترین، دوربین جانبی دوطرفه، کرال کنترل و سیستم تعلیق سه حالته است. کیا سورنتو یکی از بهترین ماشین های شاسی بلند موجود در ایران، مجهز به یک موتور چهارسیلندر خطی GDI با حجم 2359 سی‌سی است که دارای حداکثر توان خروجی 188 اسب بخار در 6000 دور در دقیقه و گشتاور 241 نیوتن‌متر در 4000 دور در دقیقه است.

جمع‌بندی بهترین شاسی‌بلندهای 7 نفره بازار

اگر برای خرید این نوع خودرو به جستجو در بازار بپردازید، با مدل‌های زیادی مواجه می‌شوید. می‌توانید ده‌ها مدل SUV از برندهای مختلف خارجی و با قیمت‌های متنوع را در بازار داخلی پیدا کنید؛ اما اگر به دنبال خرید ماشین های ایرانی شاسی بلند هستید، گزینه‌های شما محدودتر می‌شوند. قلب تپنده راوفور، یک پیشرانه 2.5 لیتری است که می‌تواند 177 اسب‌.بخار قدرت در 6000 دور در دقیقه و 233 نیوتن‌متر گشتاور را در 4100 دور در دقیقه تولید کند. مصرف سوخت ترکیبی راوفور مدل 2017، 8.1 لیتر در هر صد کیلومتر عنوان شده ‌است. از نقاط ضعف راوفور نیز، می‌توان به گیربکس 6 سرعته این خودرو اشاره کرد که قدرتپیشرانه را به‌خوبی به چرخ‌های جلو وصل نمی‌کند. قلب تپنده راوفور، یک موتور 2.5 لیتری است که می‌تواند 177 اسب‌بخار قدرت در 6000 دور در دقیقه و 233 نیوتن‌متر گشتاور را در 4100 دور در دقیقه تولید کند.

شاسی بلند پرفروش و محبوب در بازار خودرو ایران

اگرچه شاید به نظر برسد که این دو کارایی یکسانی دارند، اما باید بدانید که یکی نیستند. AWD سیستمی است که همیشه آمادگی دارد توازن قدرت را بین چرخ‌های عقب و جلو تغییر دهد. به گزارش خودرو 45، اگر به دلیل ارتفاع بالای سواری، سیستم دو دیفرانسیل و توانایی آفرود به شاسی‌بلندها علاقه‌مند هستید، بهتر است پیش از خرید به خوبی بازار را رصد کنید. پس از تأیید خبر عرضه قریب مجله خبری خودرو جک الوقوع جدیدترین نسخه شاسی بلند لکسوس LX اکنون گزارش‌های رسمی از قیمت منتشر شده که نشان می‌دهد ما به زودی شاهد عرضه گرانترین شاسی بلند این برند با قیمت ۱۲۶ هزار دلار خواهیم بود. خرید رنو چند سالی است که توسط خودرو نگین، نماینده رسمی رنو درکشورما ممکن شده است. رنو داستر در تیپ‌های se و pe به شکل تک‌ دیفرانسیل و دو دیفرانسیل در دسترس خریداران قرار دارد.

تویوتا آوانزا

در زمان انتشار این مطلب، قیمت فردا SX5 برای مدل سال 1400 در حدود 820 میلیون تومان است. قیمت این خودرو در زمان انتشار این مطالب در حدود 965 میلیون تومان برای مدل پلاس است. سیستم هشدار دهنده این خودرو تنها محدود به سنسور فاصله عقب و سنسور فشار باد لاستیک می‌شود.

http://applemobilemag.ir